Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Er Nokia 6288 en bra mobiltelefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-07, 22:45   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Nokia 6288 en bra mobiltelefon?

Min Nokia 6310 begynner å dra på årene, og det er snart bare Høyesterett som mener den har livets rett lenger. Jeg vurderer i alle fall å skifte den ut.

Det er noen år siden jeg var på mobilmarkedet sist, så jeg er helt grønn på hva som er bra og ikke, og jeg trenger litt hjelp til å bestemme meg for modell.

Dette er hva jeg trenger:
God (telefon)lyd
Bra batterikapasitet (selv om jeg har skjønt at verden har gått bakover på dette området siden min 6310 )
Godt tastatur (ikke for lite og ikke "knotete")
En god kalenderfunksjon
Bluetooth

Jeg gir bing i om telefonen har MP3-spiller, kamera, et hipt design eller andre ikke-telefoniske finesser. Jeg skal snakke i min telefon.

Nå har Telehuset kampanjepris på 6288, så jeg vurderer en slik. Har noen erfaringer med eller synspunkter på denne modellen, så tas de imot med takk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 22:49   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Nokia 6288 en bra mobiltelefon?

Mannen har 6280 og er ikke helt fornøyd, det er det eneste jeg kan si..(og det var jo lite gitt)

Anbefaler iallefall Nokia om du skal samkjøres med outlook - jeg har Sony Ericsson, og den funker dårlig på dette nemlig...

Batterikapasitet kan du bare glemme å drømme om, Teofelia - jeg hadde en gammel 6510 som jeg lada en gang i uka, nå lader jeg annenhver dag....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 07:00   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Nokia 6288 en bra mobiltelefon?

Jeg lader bare en gang i uken på min nokia 6131 men så er ikke jeg den mest aktive mobilbrukeren heller.

Men jeg er veldig fornøyd med mobilen. God stor skjerm, gode taster, Lette menyer, kalenderen er vel sånn kalendere er pleier ikke bruke den så mye. Lyden er bra. kamera er bra selv om du ikke bryr deg. Veldig klare bilder ute ihvertfall. Det er radio og mp3 spiller på den, men det er ikke minne plass så skal du ha mp3 på den så må du kjøpe minnekort, men det er ikke dyrt. Fordelen med at det er radio og mp3 på den er at lyden er bra ellers og.

Det er infrarød og bluetooth noe som var kriterier fra min side.

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med den.


Vil og legge til at jeg ser det som en fordel med klapp telefon når man har telefonen lenge. fordi skjermen inni som man bruker når man bruker telefonen ikke blir slitt på samme måte. Den utenpå er det ikke så viktig med. den viser jo bare hvem som ringer?

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 09:49   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Nokia 6288 en bra mobiltelefon?

Jeg har Nokia 6288 og er veldig godt fornøyd hittils (har hatt den en måned nå). Den har et stort og godt display, god lyd, bra tastatur og mange funksjoner (her får du også de funksjonene du gir "bing" i - mp3 spiller, 2 megapixelkamera, 3g funksjon osv. ).

Telefonen er en skyvetelefon (du skyver på telefonen for å få frem tastaturet), men du kan enkelt svare på telefoner, ringe lagrede nummer og lese meldinger uten å måtte skyve ut telefonen.

Det følger med et minnekort på 512MB. Minnekortet kan tas ut uten å måtte ta ut batteriet.

Ulemper; den har et blankt utseende og den kan fort se litt "møkkete" ut hvis man ikke tørker av den. Telefonen er ikke av de minste.

Batterilevetiden er grei - i allefall med mitt bruk. Jeg lader den vel et par ganger i uka. Alt ettersom hvor mye jeg har brukt den.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 09:50   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Nokia 6288 en bra mobiltelefon?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mannen har 6280 og er ikke helt fornøyd, det er det eneste jeg kan si..(og det var jo lite gitt).

Etter det jeg har skjønt, så hadde 6280 mye "bugs", noe som skal være fjernet nå på 6288 .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no