Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #4

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-23, 19:11   #621
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.868
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Amen to that, Lille meg

At hun er freidig nok hevder at hun er kansellert i sin egen podkast i NRK - det er jo bare helt sjokkerende. Enten grenseløst frekt eller grenseløst ignorant.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-23, 19:51   #622
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Enig, Lille meg. Er det virkelig INGEN selvinnsikt?? Har lyst å rope.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-23, 20:39   #623
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Hoppsport.

Kan idretten vennligst innse at de holder på med en utendørsidrett! Det blir aldri helt like forhold. Det blir noen ganger «urettferdig». Sånn er det. Nå har hopp blitt omtrentlig det samme som crikett. Uendelig kjedelig, massiv venting og totalt uforståelige regler.



Samtidig kan jeg jo -e over at mannen min insisterer å se på selv om det er mer stas å se maling tørke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-23, 20:45   #624
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.540
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Og i samme slengen kan de droppe stilkarakterene. Herlighet, noe så tåpelig og forhistorisk. Telemarknedslag skulle røket i det samme de innførte V-stilen, det er en unaturlig og fjollete måte å lande på. Den som hopper lengst, og står, vinner. Det enkleste er det beste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-23, 21:10   #625
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Hopp =kjedelig. La vær å se på. :enkel:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-23, 21:33   #626
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.901
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Nettopp!

Venner: Vi MÅ lage en felles regel så jentene (våre like gamle døtre) får lagt seg på kvelden. Det piper i telefonen og det sendes meldinger til langt utover natta!
Vi: Eh, nei? Vår datter må legge fra seg telefonen oppe i stua (hun sover nede) hver eneste kveld klokka 21.30.
Venner: Åååja. Kanskje vi må begynne med det også, da?

Mor i klassen foreslo to år på rad at felles telefontid hadde vært lurt, til full applaus, gjett hvem sin datter som brøt regelen først? Og det visste vi fordi telefonen til eldste lå i laderen. Rektor på ungdomsskolen anbefalte alle å bytte telefon med enkel vekkeklokke til 99,-. Men hva er det med folk som ikke sier nei til egne barn, eller liker enkle løsninger?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-23, 22:49   #627
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg flirer litt av "byfolk" og sommerturister som tror at stå til høyre, gå til venstre gjelder overalt. Her er de fleste litt mer sedate, og det er nesten litt uhøflig å dure seg fremover og forbi i rulletrappa.

Så teit. Hvor bor du egentlig?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 07:37   #628
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.919
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hopp =kjedelig. La vær å se på. :enkel:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 10:43   #629
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.504
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Så teit. Hvor bor du egentlig?

Vet ikke hvor Kaija bor, men det kan like gjerne være i nærheten av Jekta Storsenter, der står/somler de likedan.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-23, 10:45   #630
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.188
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Tenker også at dette nok er et fenomen som oppstår mest i enten "pendler-rulletrapper" eller i veldig busy og tette kjøpesenter. Det hadde definitivt også blitt himlet over noen som insisterte på "stå til høyre" i min hjembygds ene rulletrapp.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 20:30   #631
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.605
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Blåtur med jobb!?!?! Hva er GREIA???

Super-super-super-hemmelig opplegg, i arbeidstiden og derfor obligatorisk. Beskjed om å se på værmeldingen og kle seg for å være ute. Etter å ha vært syk i en evighet, er jeg ikke i stand til å gå særlig langt eller stå særlig lenge. Kommer til å trenge MYE trekantsmertestillende for å klare dette.

Jeg er sikkert en surpomp, men jeg hadde hatet dette før kreft og evig lungebetennelse. Men nå altså... Nå lurer jeg på hvorfor det ikke er lover mot slike tulleopplegg!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 20:33   #632
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Vi er så forskjellige, folk altså! Jeg hadde elsket om noen arrangerte blåtur og tant og fjas. (jeg ser issues når man ikke er frisk altså, men du sa jo du hadde hatet det uansett, så det er den virkeligheten jeg kommenterer).

Det er kul umulig å gjøre alle til lags. Så mye er sikkert!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 20:33   #633
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Du kan garantert be om tilrettelegging med din historikk.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 20:38   #634
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.605
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Vi er så forskjellige, folk altså! Jeg hadde elsket om noen arrangerte blåtur og tant og fjas. (jeg ser issues når man ikke er frisk altså, men du sa jo du hadde hatet det uansett, så det er den virkeligheten jeg kommenterer).

Det er kul umulig å gjøre alle til lags. Så mye er sikkert!

Jeg synes de som vil ha hemmelighold kan få hemmelighold og de som ikke vil kan få vite mot lovnad om å holde tett. Det er noe med at folk har ulike utfordringer, og det er jo fint å slippe å brette ut alt man sliter med til arbeidsgiver...

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Du kan garantert be om tilrettelegging med din historikk.

Har spurt. Til øverste hold.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 20:39   #635
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.540
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Enig Input. Her har vi blåtur som frivillig sosialt arrangement på kveldstid. Det bruker å være gøy og vellykket, men jeg er glad det er frivillig ja. På det årlige personalseminaret på hotell er det alltid et semi-obligatorisk teambuildingsopplegg på ettermiddagen, etter det faglige programmet, og før middag. Det vrir jeg meg ofte unna, med en eller annen unnskyldning. Jeg er virkelig ikke glad i sånt. Men vi er over 90 ansatte i enheten, og de aller fleste deltar heftig og begeistret, så da greier de seg fint uten meg. Har jeg bestemt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 20:52   #636
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Litt som i samme gata at julebord/sommerfest med jobb alltid skal være på et hemmelig sted og ett sted jrg jobbet ta-da stort sett alltid utkledning på sånne arrangement.
Hatet det da, og nå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 21:21   #637
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg har arrangert - aldri igjen. Og fortalte til de som ønsket å vite.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 21:35   #638
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Vi har blåturer med jobb, og jeg elsker det! Men stakkars de som arrangerer, for til lags åt alle kan ingen gjera, og det er alltid noen som er misfornøyde (og gjerne de samme hver gang). Det er for lite faglig, for mye faglig, turen varer for lenge, den er for kort, vi reiser for langt, vi reiser ikke til nok spennende steder, vi har for lite tid til å utforske stedet, vi har for mye tid, det er for lite underholdning, det er underholdning, det er konkurranser, det er ikke konkurranser, og gud forby om det er quiz (hva, er det ikke quiz ), og så videre og så videre. Og de beste blåturene er alltid de som var «før i tida», før alle begynte.

Det er nok ingen takknemlig jobb å være arrangør alltid.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 22:05   #639
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes de som vil ha hemmelighold kan få hemmelighold og de som ikke vil kan få vite mot lovnad om å holde tett. Det er noe med at folk har ulike utfordringer, og det er jo fint å slippe å brette ut alt man sliter med til arbeidsgiver...


Har spurt. Til øverste hold.

Hva? Får du ikke vite om det noe du faktisk kan gjennomføre eller om du faktisk må være "syk" den dagen? Det er virkelig ikke bra.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-23, 22:09   #640
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Vi har blåturer med jobb, og jeg elsker det! Men stakkars de som arrangerer, for til lags åt alle kan ingen gjera, og det er alltid noen som er misfornøyde (og gjerne de samme hver gang). Det er for lite faglig, for mye faglig, turen varer for lenge, den er for kort, vi reiser for langt, vi reiser ikke til nok spennende steder, vi har for lite tid til å utforske stedet, vi har for mye tid, det er for lite underholdning, det er underholdning, det er konkurranser, det er ikke konkurranser, og gud forby om det er quiz (hva, er det ikke quiz ), og så videre og så videre. Og de beste blåturene er alltid de som var «før i tida», før alle begynte.

Det er nok ingen takknemlig jobb å være arrangør alltid.

Men om en deltaker jobber redusert nettopp fordi hen har vært alvorlig syk, så kan man ikke sende vedkommende ut på fjellklatring liksom. Jeg hadde ikke kunne deltatt på en blåtur som krevde timer med fysisk aktivitet. Enten måtte jeg fått vite hva vi skulle eller så måtte jeg fått forsikringer om at jeg ikke skulle gå mer enn et oppgitt antall kilometer før målet med hvile og mat etc. I arbeidstiden med obligatorisk oppmøte.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no