Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dvaske pupper da?!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 12:53   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Rødme

Dvaske pupper da?!

DET ser jeg mye av!

Noen ganger føler jeg for å gi litt bhveiledning ja.. .

Mange har virkelig ikke funnet ut at det ikke er pent å gå UTEN bh når man har dvaske og lange pupper... eller at de har en bh uten noen form for løft.

Det er virkelig mange som kunne hatt en helt annen "holdning" med riktige bh`er? Og ikke minst så synes jeg ofte feil bh bruk (eller null bh bruk!) ødelegger mange antrekk.

Jeg har lange dvaske pupper.. til de graaader etter slanking. Men jeg har bh som løfter og som før de til å se riktig så flotte ut. Kunne ikke falt meg inn å gå UTEN bh iallefall!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:08   #2
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Det hender jeg surrer her hjemme uten BH, og av en eller annen grunn føler jeg meg litt småsluskete da.
(men det er så deilig å slippe innimellom)
Når jeg ser damer som går med puppen hengene nede ved bukselinningen, så tenker jeg nok ganske automatisk at en BH hadde gjort seg.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:21   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Syntes det er ekkelt å gå uten. Eneste som er ENDA verre er å gå i en som sitter dårlig, så man kjenner "dønningene" når man går.

T-shirt bh pleier gjøre fasongen bra og nesten alle klær ser bra ut over da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:39   #4
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

En bekjent gikk alltid uten BH og når man ser brystvortene dingle så vidt over beltet, ja da bør man si fra. Hun ser selv at det er mye penere med BH på lange pupper.

Jeg kan godt gå uten bh hjemme, men går ikke ut døra uten, føler meg naken! (med unntak når jeg skal ut med søppelet og da har jeg jakke på)

Det er alt for mange som går med feil bh-størrelse.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 13:50   #5
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Jeg rusler også uten bh inne av og til.. men med en gang jeg skal ut døra må jeg ha en på. Mine pupper består ingen blyant-test og er dvaske som få. Slike som tanta mi kaller "u-landslefser". Ja, ja. Har nå 2 stk bh som jeg er fornøyd med, virkelig fornøyd og de vaskes og vaskes og vaskes stakkars. De er kjøpt på Filippinene og der fikk jeg sinnsyk god hjelp og en Triumfbh til under 100 lappen.. hehe.

Har kjøpt et par bh-er på en slik eksklusiv sjappe her hjemme også, men de blei for store - slanka meg x-antall kilo etterpå og dermed var det bortkasta penger.

Jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan man skal finne en bh som passer jeg da.. derfor sliter jeg ut de to jeg har nå for jeg orker rett og slett ikke på noen ny bh-jakt siden jeg aldri finner noen fine.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:46   #6
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Jeg er ikke så glad undertøy, så det er ofte mine dinglede "utstyr" ute og henger! Men for å være ærlig så driter jeg i hva andre synes. Det er så deilig å gå rundt uten bh! :P

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:51   #7
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Jeg liker ikke å gå uten BH. Så her er de dvaske puppene godt "stablet" opp og polstret i diverse BH`er.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:57   #8
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Har alltid på meg bh når jeg er ute blant folk.
Unntaket er hjemme, men da må jeg ha en passe tettsittende topp, slik at de ikke dingler rundt omkring.
På de fleste damer er ikke bhløse pupper noe pent syn.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:05   #9
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.408
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Jeg er også en av de som kan ha puppene dinglende løs en sjelden gang hjemme, men BH'en kommer på så snart jeg tenker på at jeg skal ut eller det en sjelden gang kommer uventet besøk.

I tillegg til det som er nevnt før i tråden er det et fenomen jeg har sett av og til, spesielt på sommerstid. Ser ut som BHen er av riktig størrelse både i omkrets og cup, men stroppen er slakk med det resultatet at puppene likevel hviler på magen. Hva er vitsen med BH da?

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:55   #10
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Jeg hadde aldri hatt en bh på før jeg ventet førstemann, i en alder av 28 år måtte jeg ut på bh-markedet og handle. Ble utrolig mange bomkjøp men nå klarer jeg meg ikke uten. Er ekkelt å ha "de" dinglende løs.
Om jeg bruker riktig bh type aner jeg ikke, men holder på plass det de skal og de er behagelig å bruke.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:08   #11
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Jeg klarer ikke å gå uten BH.
Meg ser du garantert aldri med slappe pupper i fri dressur!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:14   #12
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg klarer ikke å gå uten BH.
Meg ser du garantert aldri med slappe pupper i fri dressur!

Samme her Når har jeg riktignok små pupper så det dingler ikke så veldig, men jeg føler meg direkte avkledd uten bh

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:16   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Når man er veldig vant til BH er det ekkelt å gå uten. Men jeg har type pupper som nok kan vises fram med og uten BH, men tviler på at det hadde sett særlig passende ut på jobb f.eks.
Det er IKKE pent med laaaange pupper uten BH.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:24   #14
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.012
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Aldri uten bh (dusjer ikke med bh da)..

Men jeg er helt enig. Jeg legger virkelig merke til dem som går med feil bh. Dritkult med singlet der ryggen på bhen er dradd opp i nakken.

Eller de som TAR AV SEG singleten, og vagger rundt i bare bh'en. Turister på sørlandet tror at alt er helt ok visst. (Det synes ikke vi sørlendinger, så kjipe er vi).

Nei, skulle jeg bare fått med meg et plagg til en sydhavsøy, ble valget bh'en.
Velger den før trusa for undentil slenger jeg ikke.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:40   #15
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.945
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan man skal finne en bh som passer jeg da.. derfor sliter jeg ut de to jeg har nå for jeg orker rett og slett ikke på noen ny bh-jakt siden jeg aldri finner noen fine.

Du går i en spesialbutikk for undertøy. De fleste bruker for liten cup-størrelse kombinert med for stor omkrets, slik at cupen allikevel passer. Cupen vokser nemlig med omkretsen slik at den er større i en 85E enn i en 65E. Siden de fleste vanlige klesbutikker ikke fører større cup-størrelse enn D er det slik at de som trenger større cup heller kjøper en D-cup med for stor omkrets. I "min" undertøysbutikk sa daglig leder at det de selger mest av er 65G. Smale jenter med (relativt) store pupper.

Før jeg gikk i en spesialbutikk brukte jeg 85 eller helst 90 D. Nå bruker jeg 85F og kan kjøpe bh'er nesten (bare nesten) uten å prøve. Det er verdt å betale mer for å ikke bli psykologisk vrak uten selvfølelse hver gang man skal kjøpe ny bh, derfor går jeg i en god undertøysbutikk .

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 18:19   #16
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Jeg har gått i mange feil bh`er før jeg gikk i spesialbutikk. Den jeg fant der koster ikke mer enn de på Cubus heller så

Om man velger en bh med for mye "stretch" i stoffet går det også ofte dårlig.. da gir jo hele cupen etter liksom.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 18:38   #17
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Som jeg har sagt i en annen tråd:
Når man kan ha en tubetopp nesten helt nede ved midjen uten at puppene ramler ut - da burde man heller hatt en god BH og en fin topp.

Selv går jeg kun uten BH om jeg har en kjole eller topp som har god støtte i seg selv, jeg synes det er ubehagelig ellers.
Og dessuten ser magen min mindre ut når puppene sitter der de skal!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 18:52   #18
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Her rulles puppene opp og puttes i bh, ja
Å gå uten er jo superubehagelig!

Dessuten hadde min kjære en heller lite flatterende, men sikkert ærlig, uttalelse for et par år siden. Jeg var naken, og han satt tydelig og betraktet meg og funderte. "Du er egentlig penest med bh'n på, du" sa han tankefullt....

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:05   #19
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Bruker alltid BH.
Går ikke i posten uten engang.
Føler meg nesten ikke kledd uten å ha det på.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:34   #20
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dvaske pupper da?!

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

. "Du er egentlig penest med bh'n på, du" sa han tankefullt....

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no