Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans og tunika

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-07, 20:52   #61
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans og tunika

Bilde, Elinblu?

Har forøvrig dristet meg til å kjøpe smale jeans, jeg også. Ser ikke så verst ut, om jeg må si det selv. Ble absolutt finest under tunika.

Tights har jeg ikke prøvd meg på enda.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 22:57   #62
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeans og tunika

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har kjøpt tights i dag, for første gang siden 1988. Årsaken til kjøpet er at fargen var så fin - og at det var "ta tre, betal for to" i strømpeavdelingen. Det gjenstår å se om dette plagget vil bli brukt, for jeg mener det er få ting jeg kler dårligere.

Ååååh, hvor da? trenger tights jeg også

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 22:59   #63
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans og tunika

Opprinnelig lagt inn av Apple

Bilde, Elinblu?

Å nei, langt ifra!

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Ååååh, hvor da? trenger tights jeg også

Det var et så lite spennende sted som Cubus. Det er bare snakk om en litt tykk strømpebukse, altså, bare uten bein. Og så var det en så nydelig mørkegrønn farge.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 23:08   #64
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeans og tunika

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det var et så lite spennende sted som Cubus. Det er bare snakk om en litt tykk strømpebukse, altså, bare uten bein. Og så var det en så nydelig mørkegrønn farge.

Så bra ... løpe og kjøpe. Tusen takk Elinblu får desverre ikke prikket deg

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no