Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-13, 00:44   #61
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Jeg ser inn i krystallkulen og gjetter på at nettopp dette vil bli et hett tema mellom mannen og meg når den tid kommer. Jeg har allerede ymtet frempå om at det hadde vært deilig å bo mer sentralt når barna blir store. "Sentralt i forhold til Bymarka, ja.", var svaret. Og argumentet om å komme seg over alt uten bil ble parert med at vi kan bli enda mer flittige brukere av Gråkallbanen.

Men for all del. Vi bor relativt sentralt 4 km fra sentrum - grei sykkelvei, men bratt hjemover), vi bor nært trikken og vi har et relativt lettstelt hus med alle nødvendige rom på ett plan. Tiden vil vise.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 01:21   #62
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal ha leilighet på Frogner. En stor leilighet med stukkaturer og tre stuer, også skal jeg plutselig ha masse porselensnips med gullkanter, og høyt fønet hår, og rosa flate mokkasiner.

Og en puddel?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 02:53   #63
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg skal til Oslo! Gjerne Maridalsveien mot Sagne/Bjølsen, nedover mot Grünerløkka, Vålerenga eller rett og slett en gammel leilighet på Ullevålhageby. Jeg skal kjøpe meg månedskort og kunne spasere dit jeg skal - fullstendig uavhengig av bil.

Om jeg skal ha hage er jeg ikke så sikker på, i så tilfelle en liten fransk inspirert hage med kun urner og en liten frokost-sittegruppe. Jeg skal reise MASSE så jeg har ikke tid til å stelle hage.

Dette kan jeg visst signere, vi har også planer om Oslo når barna er ferdige på skolen.

Med mindre det blir utlandet på oss, er for tiden i Florida og her kunne jeg gjerne bare blitt kjenner jeg.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 05:28   #64
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Med mindre det blir utlandet på oss, er for tiden i Florida og her kunne jeg gjerne bare blitt kjenner jeg.

Jeg skal ha vinterboligen min i Florida. Vi har vært her en måned og kunne helt greit ha vært her en måned til. Så joda, jeg ser for meg blålilla hår, spaserstokk og Florida.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 07:08   #65
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.360
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Når barna flytter ut, planlegger jeg å bo i en koffert.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 07:14   #66
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.360
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Og de få dagene jeg ikke bor i kofferten, skal jeg tilbringe i en særdeles sentral og lettstelt leilighet nær sjøkanten et sted, gjerne i Oslo, der alle måltider blir tilberedt på kjøkkenet mitt av en ung og lovende kokk iført dette:

Mannen min skal selvsagt passe på at alt går riktig for seg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 08:25   #67
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Nå flyttet eldstemann ut for to dager siden, og det fører ikke annet med seg enn at leiligheten omsider er stor nok for oss tre som er igjen. Vi bor dog i denne kommunen utelukkende på grunn av at yngstemann har plass på spesialskolen her. Vi trives veldig godt i leiligheten vår, men når den tid kommer at vi ikke trenger å ta hensyn til han, så kunne jeg tenke meg å flytte til en byleilighet i Oslo. Å ha plass til barnebarn og sånn kan jeg ikke ta hensyn til. Folk har alltid måttet sove på stua når de besøker oss, det kan jaggu barnebarn gjøre også. Jeg kjøper ikke noe STØRRE nå i påvente av ev. barnebarn altså.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 08:32   #68
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Jeg har planer om å bo akkurat der jeg bor nå. Det kan bli litt upraktisk hvis jeg blir veldig dårlig til bens (soverommene er i 3. etasje, stue og kjøkken i 2.), men det får vi ta når den tid kommer. F.eks. kjøpe leiligheten under oss.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 08:34   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Da skal vi ha sentral leilighet med takterrasse. Og vaktmester og parkering i kjelleren.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 08:52   #70
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.237
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Vi skal ha leilighet i Oslo, vi ønsker oss tilbake til den forrige bydelen vår, Frogner. Og gjerne med en bolig i Utlandet også.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 16:21   #71
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.918
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Jeg vil bo slik at jeg har mulighet til å ha besøk av barn/barnebarn ja Men det trenger jo ikke være en svær enebolig for det. En romslig leilighet/rekkehus vil gjøre nytten. Jeg ser ikke for meg at vi flytter så langt uansett, men muligens nærmere sentrum (enten Sandnes eller Stavanger).

Tror imidlertid ikke LøveMannen ser for seg å flytte ut av huset før han 'må'. Uansett blir det ikke før om mange år.

Og hus/leilighet i varmere strøk blir det.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 17:32   #72
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal ha leilighet på Frogner. En stor leilighet med stukkaturer og tre stuer, også skal jeg plutselig ha masse porselensnips med gullkanter, og høyt fønet hår, og rosa flate mokkasiner.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi skal ha leilighet i Oslo, vi ønsker oss tilbake til den forrige bydelen vår, Frogner. Og gjerne med en bolig i Utlandet også.

Me three. Frogner-treff!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 18:28   #73
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Det er kun en tng som kunne få meg til å ha enebolig om 20 år, og det er at jeg bor i barndomshjemmet mitt.
Ellers blir det leilighet i sentrum for min del. Og gjerne en i ytlandet også.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 18:41   #74
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Vi blir boende her vi bor. Vi trives godt, og så vil vi være gjeldfrie når vi blir pensjonister. Den beste måten å få en grei pensjonstilværelse på.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 18:51   #75
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Jeg tror jeg kunne tenke meg en leilighet med en stor uteplass. Gjerne en leilighet på bakkeplan med markterasse og utsikt. Vi beholder nok sannsynligvis hytta og jeg ser for meg at vi får nok å gjøre med vedlikehold av den, så vi trenger ikke et sted til å vedlikeholde. Samtidig som jeg ser argumentet med at man ikke skal gjøre det for enkelt for seg selv.

Det viktigste argumentet for å flytte er at det er barnefamiliene som trenger den type bolig vi sitter med nå, ikke middelaldrende mennesker uten barn.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 18:58   #76
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

I et scenario hvor vi fortsetter å jobbe i Oslo på ubestemt tid (umulig å vite) virker det fristende å flytte til en mindre og mer sentral leilighet når ungene flytter ut. Området vi bor i, er dessuten skreddersydd for småbarnsfamilier, og det kan nok hende at det vil virke mindre fristende etter hvert. Men det er jo veldig kjedelig og slitsomt å flytte, da.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 19:02   #77
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Usikker. Jeg troooor vi satser på utlandet, på arbeid utenfor egne grenser og for andre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 19:13   #78
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Jeg vet bare at jeg neppe kommer til å bo her når ungene flytter ut. Det passer ypperlig akkurat nå. Passe plass, kort vei for ungene til skole og fritidsaktiviteter. Men siden jeg er singel og tanken på å flytte på meg ifm jobb når ungene blir større er ganske stor, så er mulighetene egentlig uendelige.

Drømmen er vel en eller annen plass ved middelhavet eller noe sånt. Og så kan jeg heller prøve å få et så godt forhold til mine kommende svigerdøtre at de kunne tenke seg at jeg har en minileilighet i huset deres, eller i nærheten slik at jeg kan droppe hjemom innimellom og skjemme bort barnebarna når den tid kommer.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 19:33   #79
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Utlandet høres fristende ut. Men et av barna våre regner jeg med vil komme til å trenge hjelp også i voksen alder. Time will show.

Dere som sier "leilighet sentralt", hvor sentralt tenker dere da? Regner med at ikke samtlige av dere kommer til å bo i Oslo. Jeg synes forsåvidt Stavanger (min by) er stor nok, men Stavanger-Sandnes ligger så usentralt i Norge, synes jeg. Mye reising for å komme til Østlandet, blant annet. Kunne tenke meg Osloområdet, men det kan overhodet ikke mannen min, han som ellers kan bo omtrent hvor som helst. Og vi har mye familie og venner i Stavanger. Jobb er ikke et tema, begge har type jobb vi kan drive med nesten hvor som helst.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 19:44   #80
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Aller helst kunne jeg nok tenke meg Spania eller noe i den duren, men vet nok at jeg helst vil være i nærheten av barn og barnebarn.

I dag bor vi i enebolig, relativt sentralt i Tr.heim. Kort vei til det meste. Ser for meg en leilighet litt lenger ned mot sjøen når ungene har blitt større.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no