Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-10, 14:32   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Gave til 40 åring som har alt

Jeg har ei venninne som fyller 40 år nå. Hun er singel og alenemor. Jeg har lyst til å kjøpe ei "verktøykasse" i tre med diverse som man trenger når man er singel, 40 år og skal bli eldre. Det første jeg tenker på er en ryggskrubb, og klø-pinne til ryggen..... Det passer seg ikke med dildoer og den slags. Det skal være familie, venner, barn osv tilstede.

Har dere noen forslag til hva som burde være i "verktøykassa"?


Sist redigert av Jessica : 28-02-10 kl 13:58.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:33   #2
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.574
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Neglelakk til tærne. I tilfelle.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:39   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

SKal du indikere at hun blir gammel, så må du fikse en slik "klype" for å plukke opp ting som faller på gulvet med

Enn en god truse? (mener ikke Sloggi xxl nei, men ei heller tigertruse med fransk åpning om du skjønner)

Har hun badekar, så slike badebomber.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:42   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.207
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Jeg har ingen gode idéer, men jeg håper du ikke lager et "nå er du 40 og singel, så nå kan du like godt gi opp, og regne med å være alene resten av livet" tema.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:42   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.888
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

SKal du indikere at hun blir gammel, så må du fikse en slik "klype" for å plukke opp ting som faller på gulvet med
.

Hm, vi er vel ikke gamle selv om vi bikker 40? Jeg føler meg i allefall ikke gammel i en alder av 38 år og vil heller ikke ha gaver som indikrerer at jeg er gammel når jeg blir 40. Det er kjipt nok å fylle 40 liksom....

Ellers synes jeg ideen er glimrende. Har hun noen spesielle hobbier? Strikker, hekler, scrapper, hagearbeid...

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:48   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Kjøp en drill om hun ikke har. Fikk det til jul i fjor, og det er utrolig praktisk å ha!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:48   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.399
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Bra hårprodukter, god body lotion, fotbad. Flere ulike neglelakkfarger.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:49   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Jeg blir 40 år om noen uker, og jeg tror ikke jeg hadde tatt poenget overhodet om noen hadde prøvd å antyde at jeg var på vei mot alderdom allerede. Jeg synes ikke 40 er gammelt, og jeg synes på ingen måte det er kjipt å fylle 40.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:49   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kjøp en drill om hun ikke har. Fikk det til jul i fjor, og det er utrolig praktisk å ha!!

Ser nå at jeg burde lese innlegget og ikke bare overskriften.

Men det er flott med drill altså.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:53   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ser nå at jeg burde lese innlegget og ikke bare overskriften.

Men det er flott med drill altså.

Jeg ville mye heller hatt en drill enn noe av det som er nevnt i tråden hittil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:54   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.888
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Drill synes jeg hørers glimrende ut! Det kan jo være en blanding av tradisjonelle verktøy og annet moro. En evt dildo kan man få utenom .

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:55   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Jeg også tenkte at en verktøykasse er kult. En svadaverktøykasse er ikke kult.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 14:57   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Jeg fikk verktøykasse til jul av pappa da jeg var 13 år, eller noe deromkring. Ble vel ikke helt ekstatisk da jeg fikk den, men jeg har den ennå, og det er mer enn jeg kan si om de fleste gavene jeg fikk for snart 20 år siden.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:00   #14
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.399
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Akkurat nå må jeg si at mitt hotteste tips på gave til alenemor eller alenefar uansett alder er snøfreser.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:01   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.888
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Akkurat nå må jeg si at mitt hotteste tips på gave til alenemor eller alenefar uansett alder er snøfreser.

Ja det tenkte faktisk jeg på og her jeg sitter og ser på mannen frese ute.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:02   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hm, vi er vel ikke gamle selv om vi bikker 40? Jeg føler meg i allefall ikke gammel i en alder av 38 år og vil heller ikke ha gaver som indikrerer at jeg er gammel når jeg blir 40. Det er kjipt nok å fylle 40 liksom....

Ellers synes jeg ideen er glimrende. Har hun noen spesielle hobbier? Strikker, hekler, scrapper, hagearbeid...

Nei, men om man skulle overdrive mener jeg. Jeg er ikke så langt fra 40 selv jeg..*eller, ennå 5 år igjen altså, rett ska værra rett*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:02   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.505
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kjøp en drill om hun ikke har. Fikk det til jul i fjor, og det er utrolig praktisk å ha!!

Jeg trodde også du mente ordentlig verktøy, og det hadde jeg likt best. En drill med litt kraft i. Et godt utvalg i bits. Hammer. Kliptang. Og ikke minst vater (fikk en av pappa for mange år siden, og det er også en evigvarende gave jeg har hatt utrolig mye bruk for).

Jeg vil heller ha slikt enn "badeprodukter" og moroprodukter som jeg kaster når gjestene har gått. Sorry.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:02   #18
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Jeg er kjempeglad i verktøykassen jeg fikk av fatter da jeg ble 30 ! God kniv, skikkelige måleredskaper, syl, hammer, boks med diverse skrutrekkere og et lite oppladbart bor/skrutrekker.
Heller det er dill og dall.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:03   #19
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.399
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Eller hva med en pall med ved?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 15:03   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Verktøykasse" til ei singel dame på 40 år

Hm enten skikkelig verktøykasse med hammer, sag, drill og pussemaskin eller spa-verktøykasse for å skjemme seg selv skikkelig bort. Ikke verktøykasse for å gni inn at man er singel og 40 kanskje.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
40 år, bursdag, tara, verktøykasse


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no