Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-23, 11:32   #1
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Kontekst: Jeg er av asiatisk opprinnelse, og nokså gylden i huden, og blir veldig fort brun. Men så går jeg på medisiner som gjør at jeg bruker mye høyere faktor og er mye mindre i solen enn før. Likevel er jeg mye ute, hele året, og det er ikke til å unngå at jeg blir brun i ansiktet. Fargeforskjellen fra kjeven og ned er såpass påfallende, at jeg kunne tenkt meg å jevne det ut. For nå ser jeg bare veldig sminket ut i ansiktet. Jeg trener mye i singlet og shorts, så vi snakker hals, armer, ben og til dels rygg.

Så, selvbruning: Finnes det noe som tåler daglige treningsøkter og mye svetting? Og som fortrinnsvis ikke har "Sophie Elise" på produktet?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 12:06   #2
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Jeg har prøvd meg gjennom mange forskjellige. Og min erfaring er nei. Det finnes ikke.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 12:45   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Min erfaring er at det dessverre er Sophie Elise som har best peil på selvbruning.

Og spraytan fra spraytanhuset. Men det er ikke så økonomisk bærekraftig (og en venninne opplevde at den rant ved svetting - det har ikke jeg opplevd på de tre gangene jeg har prøvd, så kanskje dette er litt individuelt?).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 13:15   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Jeg liker best St. Tropez mousse. Men klart, de aller fleste mister jo farge etterhvert.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 13:49   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Jeg synes Clinique og Clarins self tan dråper kan gå bra.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-23, 14:33   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Takk for svar! Jeg noterer. Jeg har lest til øyet ble stort og vått, og jeg har egentlig sett at det står mellom Glød fra Sophie Elise og mousse fra St. Tropez... Så da er det vel egentlig bare å teste sistnevnte. Jeg svetter sånn sett mindre nå på vinteren, så gjerne det kan holde en stund. Men jeg har ikke budsjett til å fornye fargen annenhver dag...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 12:21   #7
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Jeg bruker en fra Bondi Sands som heter Everyday gradual tanning milk (blåturkis pumpeflaske) og er veldig fornøyd med den. Valgte den utifra en Best-i-test-test Jeg synes den sitter bra, fargen er fin og den lukter ikke noe særlig selvbruning. Mener jeg kjøpte den på Vita og det står ikke Sophie Elise på den noe som også var et kriterie for meg.....

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 12:39   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Jeg er helt kritthvit (bortsett fra lår og armer om sommeren) og har lengst gitt opp slike produkter for egen del. Må bare spørre likevel: Har de endelig funnet en oppskrift som ikke har en grunntone av fiskepudding i lukta?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-23, 13:17   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Fiskepudding Jeg synes faktisk at den fra Bondi Sands ikke gir den veldig karakteristiske selvbrunings-stanken aka fiskepudding.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-23, 22:57   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruning som tåler mye aktivitet og svette?

Jeg har på meg et produkt fra imperiet til Sophie Elise for øyeblikket, og selv om den er den beste jeg har prøvd utvikler også den en kjemisk lukt etter noen timer. Jeg misliker den lukten sterkt, men det minner ikke om fiskepudding.

Jeg har ikke trent med den, men er i Spania akkurat nå så har vært rimelig svett. Den har ikke svertet av av det jeg kan se.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no