Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-09, 21:37   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Spørsmål

Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Jeg dumpet forleden innom bloggen til en ung jente, og ble mildt sagt sjokkert av innholdet. Dette dreier seg om en jente som blant annet hevder at alle som bruker størrelse 36(!) eller mer er "feite", at "lår som møtes på innsiden er ekkelt" (illustrert med bilde av en random, slank jente som står med bena samlet) og som mener at "anoreksi er en livsstil og ikke en sykdom". Hun får mye kritikk i svarene til innleggene, men også støtte av andre fjortiser som syns synspunktene hennes er fornuftige.

Det siste nå er at hun, for å møte kritikk rundt hennes egen kropp/ vekt i et svar på et av sine innlegg, har bestemt seg for å ikke spise på 30 dager. "Fordi hun har hørt at det er så lenge man kan gå uten mat før man dør". Det virker tilsynelatende greit for henne om hun stryker med også. Det virker åpenbart at jenta har store psykiske problemer og mye kjip "bagasje". Bloggen hennes hostes av Blogg.no, og jeg tar meg i å lure på om ikke disse har et ansvar, i det minste etisk sett, med tanke på å forhindre at slik galskap postes for allmennheten? Hva om andre lar seg inspirere og henger seg på?

Som jentemamma må jeg innrømme at jeg blir vettskremt av slikt, og har inderlig lyst til å sende en saftig mail til Blogg.no for å si dem noe om dette. Men, har de egentlig noe ansvar i forhold til dette? Hva syns dere om slikt?

(Link til blogg i neste innlegg.)

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 21:37   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Link til blogg

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 22:22   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Herregud, jeg ble helt svimmel av å lese dette - og tenker 'Er dette sant'?

Uansett forferdelig tragisk, og om dette foregår i en blogg eller muntlig, eller i skoledagbøker eller hva som helst så er det jo forferdelig om miljøet er så tøft, hvis de slenger så mye dritt om hverandre.

Om blogghosteren skal slå ned på dette? Tja, egentlig så synes jeg dette er over grensen når de beskriver å ta sitt eget liv. Men hva kan de gjøre. Stenge bloggen? Rapportere til foreldre - det har de kanskje ikke anledning til tenker jeg. Og uansett er hun vel nå for gammel?

Er enig i at dette var skremmende. Og at det ikke bare er narkotika man bør være redd for å på vakt ovenfor.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 22:27   #4
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Jeg ble oppriktig lei meg av denne bloggen.
What a waste!

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 22:30   #5
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Jeg har lyst til å sende denne bloggen til foreldre (om de finnes). Enn om tiltak kan settes igang.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 22:34   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg har lyst til å sende denne bloggen til foreldre (om de finnes). Enn om tiltak kan settes igang.

Hun er 19. La nå dama sulte seg ihjel om det er det hun vil. Brødhuer er det nok av.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 22:40   #7
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Brunkremhore? Ikke vet jeg, men e n d e l liter krem hadde det nok gått med der, ja. Then again: Fin kontrast til håret.

note to self: når du føler behov for å rakke ned på tenåringsbimboer på nett, er det på tide å legge seg.

:går og legger meg:


Sist redigert av rine : 26-11-09 kl 06:08. Årsak: leif
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-09, 23:28   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Det er mulig jeg er kynisk så det holder, men jeg klarte hverken å bli provosert eller å føle medynk med den jenta der - hun virket rett og slett bare blåst. Muligens grunn nok til å føle medynk bare det, men... nei.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 07:21   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Neimen, jøje meg. Dette var jo forferdelig. Hun skriver at hun skal ta livet av seg etter at en eller annen har bedrevet skittslenging i bloggen hennes. Hun er jo ung, og tydeligvis ustabil. Jeg synes dette burde blitt varslet om jeg. Gjør man ikke det da, når folk forteller at de planlegger å ta livet av seg?

Og jeg vet ikke jeg, blåst? Hun er jo tydeligvis helt ute på viddene, men jeg fikk mer inntrykk av at hun var syk enn noe annet.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 07:29   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Jeg nekter å tro at hun er "19" år.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 08:40   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Det skader jo ikke å sende en mail til blogg.no heller, er jo bedre å gjøre det og få beskjed om at det ikke er noe å gjøre, enn å ikke gjøre det OM noe kunne blitt gjort? For en blogg, jeg blir så lei meg. Blir så redd for fremtiden til seksåringen min når jeg leser om dette vanvittige slankepresset blant jenter i dag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 08:43   #12
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Neimen, jøje meg. Dette var jo forferdelig. Hun skriver at hun skal ta livet av seg etter at en eller annen har bedrevet skittslenging i bloggen hennes. Hun er jo ung, og tydeligvis ustabil. Jeg synes dette burde blitt varslet om jeg. Gjør man ikke det da, når folk forteller at de planlegger å ta livet av seg?

Og jeg vet ikke jeg, blåst? Hun er jo tydeligvis helt ute på viddene, men jeg fikk mer inntrykk av at hun var syk enn noe annet.

Jepp, akkurat sånn føler jeg det også. Men så har jeg lest noen av postene nedover, og om hun det hun skriver om mobbing og plaging på skolen gjennom flere år er sant, er det kanskje ikke rart hun sliter. Man snakker så fint om at vi burde være flinkere til å å bry oss om våre medmennesker idag, men det gjelder kanskje ikke "brunkremhorer" og "brødhuer"?

Jeg kommer til sende en mail til hosten, så har jeg ihvertfall gjort noe. Det er ille å tenke på at det kanskje sitter andre teåringsjenter der ute som kanskje lar seg inspirere av galskapen.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 08:46   #13
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det skader jo ikke å sende en mail til blogg.no heller, er jo bedre å gjøre det og få beskjed om at det ikke er noe å gjøre, enn å ikke gjøre det OM noe kunne blitt gjort? For en blogg, jeg blir så lei meg. Blir så redd for fremtiden til seksåringen min når jeg leser om dette vanvittige slankepresset blant jenter i dag.

Ja. Og det er hårreisende å se hvor utrolig fæle de kan være mot hverandre, spesielt gjennom bruk av internett der man kan drive ekstrem drittkasting helt anonymt. Det er ikke SÅ lenge til vi har jenter som bikker over i tenåra.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 08:49   #14
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Jeg syns det var en trist blogg. Og så skjønner jeg samtidig at jeg er ganske naive, for jeg kan ikke fatte at mennesker kan være så slemme at de legger inn slike kommentarar i en blogg...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 08:55   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Man snakker så fint om at vi burde være flinkere til å å bry oss om våre medmennesker idag, men det gjelder kanskje ikke "brunkremhorer" og "brødhuer"?

Helt enig. Det er synd på denne jenta. Synes ikke kommentarene i bloggen er så mye bedre heller, det å skrive "haha, du er ikke størrelse 32, du så mer ut som 42, tjukken" til ei jente som sliter så åpenlyst med en alvorlig spiseforstyrrelse, er galskap.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 09:29   #16
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Den bloggen var rett og slett bare trist...

Trist å lese innleggene fra ei tydelig syk jente, med et helt forvrengt syn på kropp og vekt, og minst like trist å lese kommentarene fra folk rundt om.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 09:31   #17
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Herregud!!

Det nesten verste her er at da jeg kikket på bloggen, så så jeg min datters e-mailadresse i det feltet man må fylle ut mailadresse for å kunne kommentere bloggen hennes.

Betyr det at min datter har vært innom bloggen og til og med kommentert den?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 09:33   #18
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Som jentemamma må jeg innrømme at jeg blir vettskremt av slikt, og har inderlig lyst til å sende en saftig mail til Blogg.no for å si dem noe om dette. Men, har de egentlig noe ansvar i forhold til dette? Hva syns dere om slikt?

Jeg har drevet kostholdsforum siden 2004, og har sett mange med ulike spiseforstyrrelser (med og uten annen selvskading). Jeg syns i grunnen ikke den der var ille; prøv å google "Fading Obsession" og "Ana Mia". Som jentemamma bør du følge med hvis jentene får en mystisk nettvenninne som heter Ana (Mia), Google: "A Letter from Ana". Eller hvis de blir sykelig opptatt av sommerfugler (et symbol Fading og Ana Mia miljøene bruker mye).

PS: Jeg ønsker ikke lenker til sidene jeg nevner over fra FP, derfor skrev jeg google. Hvis du ikke er spesielt interessert, eller ønsker å bli provosert, ikke let opp mer info om dette.

Når det gjelder ansvar, så tror jeg ikke Blogg.no har noe juridisk ansvar her. Tror også at de er for store til å ha kapasitet til å følge opp enkeltbloggere, men send dem gjerne en e-post; hvis mange reagerer så gjør de kanskje noe likevel.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 09:34   #19
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Herregud!!

Det nesten verste her er at da jeg kikket på bloggen, så så jeg min datters e-mailadresse i det feltet man må fylle ut mailadresse for å kunne kommentere bloggen hennes.

Betyr det at min datter har vært innom bloggen og til og med kommentert den?

Det trenger bety mer enn at hun har kommentert på en blogg hos blogg.no, de har i overkant av 200.000 stk tror jeg.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 09:37   #20
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blogghoster og ansvar for innhold i personlige blogger

Nei, et juridisk ansvar har de nok ikke, så sant ikke innholdet er svært støtende/ rasistisk etc. Tenkte nå mer i retning av et etisk/moralsk ansvar, men det et vel sikkert for mye forlangt, det også. Jeg har uansett sendt dem en mail nå der jeg spør generelt, uten å linke til den nevnte bloggen i første omgang. Så får jeg vurdere videre hva jeg gjør, ut fra svaret de gir meg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no