Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Digitaliseringens pris - hva med de som ikke henger med?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-22, 13:29   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.394
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Digitaliseringens pris - hva med de som ikke henger med?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Når vi er inne på det. Jeg har vært ivrig bruker av BankID på mobil. Jeg har fått med meg at det skal bort, men har ikke helt skjønt hva det skal erstattes med, hvordan jeg eventuelt får tak i det og når det i så fall skjer. Jeg kommer sikkert til å fikse det når det skjer, men jeg kommer til å offe litt.

Og der har du meg i et nøtteskall. Jeg får til når jeg må, men jeg er ikke akkurat noen foregangskvinne på nye digitale løsninger. Jeg tar i bruk nye ting først når jeg virkelig må eller når jeg ser en gevinst for meg selv.

Jeg fikk det fikset da jeg uansett var innom banken (med pass). Jeg ville ordnet det før ban id på mobil slutter å funke.

Bank id på mobil erstattes med en app og et passord. Når jeg skal logge inn nå, på hva som helst, dukker det opp et varsel fra appen, jeg trykker inn fingeravtrykket mitt og skriver passordet mitt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no