Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Alenetur til London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-12, 15:55   #21
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alenetur til London

Jeg er faktisk veldig glad i å shoppe i Oxford, jeg, og ikke bare bøker på Blackwell's selv om det selvfølgelig er høydepunktet. Det er hyggelig gågate, og jeg elsker Covered market. Og så har de verdens beste fudge på Broad street.

Når det gjelder shopping i London vil jeg anbefale Camden Lock market, og så Notting Hill når det ikke er marked i Portobello road, for da får man faktisk tittet i butikkene der. Spis lunsj i Books for cooks i Blenheim Crescent, der er det ingen som reagerer om du sitter aleine, det eneste er at noen andre nok setter seg ned ved bordet ditt. Torsdag-søndag kan du rusle fra Notting Hill opp til Little Venice, og ta kanalbåten til Camden Lock.

Kensington Church Street og Kensington High Street. Og ta tuben ut til Hampstead, og rusle på Hampstead High Street.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 16:01   #22
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alenetur til London

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er faktisk veldig glad i å shoppe i Oxford, jeg, og ikke bare bøker på Blackwell's selv om det selvfølgelig er høydepunktet. Det er hyggelig gågate, og jeg elsker Covered market. Og så har de verdens beste fudge på Broad street.

Når det gjelder shopping i London vil jeg anbefale Camden Lock market, og så Notting Hill når det ikke er marked i Portobello road, for da får man faktisk tittet i butikkene der. Spis lunsj i Books for cooks i Blenheim Crescent, der er det ingen som reagerer om du sitter aleine, det eneste er at noen andre nok setter seg ned ved bordet ditt. Torsdag-søndag kan du rusle fra Notting Hill opp til Little Venice, og ta kanalbåten til Camden Lock.

Kensington Church Street og Kensington High Street. Og ta tuben ut til Hampstead, og rusle på Hampstead High Street.

Camden Lock og Notting Hill er et must når jeg er i London, så det skal jeg ha med meg.
Books for cooks i Blenheim Cresent? Hmmm, det var noe nytt ja. Kanalbåten har jeg faktisk heller ikke tatt.
Takk for gode råd. Jeg tenkte også på steder UTFOR London som kansje var verdt et besøk via togtur?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 16:07   #23
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alenetur til London

Jeg vil selvsagt anbefale en dagstur til Cambridge! 45 minutter hver vei fra Kings Cross. Verdens fineste by, og du får masse ut av en dag der.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 16:11   #24
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alenetur til London

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg vil selvsagt anbefale en dagstur til Cambridge! 45 minutter hver vei fra Kings Cross. Verdens fineste by, og du får masse ut av en dag der.

Hmmm...god idé. Takk for tipset.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 16:24   #25
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Alenetur til London

Min eneste erfaring med London er da jeg skulle på kongress ett eller annet sted utenfor London. Landet på Stanstead, tok tog inn til London, t-bane gjennom byen til neste tog og så samme prosedyre da jeg skulle hjem. Fikk ikke opplevd eller sett noe som helst av byen, så jeg skulle gjerne blitt med. Litt for langt å reise til flyet da, og ikke helt økonomisk superstø for tiden.

Men jeg synes deu får gode råd og tips, og jeg tenkte at når du har vært såpass mye i London så vil det å reise alene bli en helt annen opplevelse. Og sikkert veldig fint!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 16:35   #26
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alenetur til London

Det tror jeg også Bobbe. Men det hadde vært fint å ha med deg også da!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 16:40   #27
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.107
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Alenetur til London

Åh, så heldig du er! Høres helt herlig ut!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 16:43   #28
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.690
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alenetur til London

Åh, kjente jeg nesten ble misunnelig her, men innser at å reise med en 4 måneder gammel baby kanskje ikke bare er kos. Eller aknskje ikke?

Jeg er overbevist om at du får det fint, det kan være godt å kose seg i eget selskap.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 16:47   #29
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alenetur til London

Dagstur til Oxford.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 17:35   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.443
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alenetur til London

Jeg har vært alene i London flere ganger ifm. jobb, går helt fint, nå sist i fjor sommer, søndag til tirsdag. Da fant jeg meg en hyggelig restaurant med uteservering, kjempegod mat, spiste lunsj der et par ganger og middag. Den andre kvelden spiste jeg i baren på hotellet, fristet ikke helt å gå ut sent på kvelden alene.

Dette klarer du, reis og kos deg!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 17:36   #31
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.443
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alenetur til London

Bath er jo flott, da! Oxford også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 17:42   #32
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alenetur til London

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Det er vi da. Jeg reiser 21 og hjem 27 november.

Så morsomt! Da kan vi ha en date.
Vi reiser også hjem den tirsdag 27.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 18:01   #33
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alenetur til London

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg tenkte også på steder UTFOR London som kansje var verdt et besøk via togtur?

Jeg foreslo jo Oxford. I november tror jeg at jeg holder meg fra å foreslå Brighton.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 18:09   #34
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alenetur til London

London alene høres deilig ut.

Jeg pleier å anbefale London Walks (walks.co.uk) og om du er alene om kvelden så har de pubwalks. Guidet tur i en morsom del av London, stopper på to puber underveis, akkurat lenge nok til å drikke en halv pint (eller en pint om du er min mann ) og så avslutter de på en pub som det er hyggelig å bli litt på. Vi har gått på mange sånne og har alltid kommet i snakk med hyggelige mennesker og det er en ok måte å tilbringe kvelden på. Og mye rimeligere enn teater og musicaler.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 18:11   #35
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alenetur til London

Jeg skulle til å forslå Brighton , men så kom jeg på at folk som ikke har mitt lidenskapelige forhold til byen kanskje ikke synes det er like flott der på vinteren. For meg er jo selvfølgelig byen like flott i all slags vær&føre.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 18:13   #36
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alenetur til London

London alene er himmelsk! Riktignok har jeg kun vært der en gang alene, og det var da jeg var 17. Hadde det utrolig koselig da også. Shoppet, tilbragte timesvis i platesjapper og bokhandlere, og hadde sikkert gjort mye av det samme nå.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 18:13   #37
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alenetur til London

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg skulle til å forslå Brighton , men så kom jeg på at folk som ikke har mitt lidenskapelige forhold til byen kanskje ikke synes det er like flott der på vinteren. For meg er jo selvfølgelig byen like flott i all slags vær&føre.

Jeg elsker også Brighton!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 18:16   #38
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alenetur til London

Som dagsutflukt ville jeg vurdert Hampton Court, om det fremdeles er åpent.

Ellers så hadde vi et fantastisk besøk i Kew Gardens i sommer og om jeg skulle vært i London ville jeg absolutt ha gått der igjen og opplevd det uten barn.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 18:29   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alenetur til London

Det høres fantastisk deilig ut å dra til London alene!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 21:35   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.443
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alenetur til London

Kew Gardens er flott, ja,.

Jeg fikk blader av servitøren da jeg spiste middag i baren på hotellet. Det var flere som spiste middag der alene og leste.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no