Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en vår/høstdress!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-08, 09:30   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en vår/høstdress!

Jenta mi er akkurat fylt et år. Hun går ikke i barnehage, men skal forhåpentligvis begynne til høsten om vi får plass. Hadde vel vært greit med en som kan passe både i vår og til høsten.., er det noe håp om å få til det uten at hun må bruke en som er altfor stor nå til våren?

Men altså; hva anbefaler dere?

Og hvis noen har en å selge, tar vi gjerne en brukt, dersom den ikke er veldig slitt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:41   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!!

Vi har vært veldig fornøyde med en Reima tec dress; en av de som er litt vattert, men tynn og lett likevel. Den vi har (minsten har arvet storesøster sin, så den er godt brukt to ganger), har vi brukt både høst, vinter og vår, og kler barnet ettertemperatur inni dressen. Har også brukt dressen som regntøy (ikke om sommer/i veldig varmt vær) og den blir ikke like klam som regntøy.. Vindtett, vanntett, pustende og behagelig.. Den er romslig, så man kan ha på både tynn bukse/strømpebukse (mild vårdag/høstdag) eller fullt ull/fleecetøy i flere lag på kalde vinterdager..
Ellers vet jeg jo om mange som bruker Trolldresser på samme måte: finn en av de variantene som ikke er så tykke og tunge; til et barn på ett år ++, trenger man som regel ikke de med slitesterkt stoff rundt hele dressen..

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:46   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!!

Troll. Den har uttagbart ullfor og kan derfor brukes om vinteren også. Vi har brukt den som høst/vårdress uten foret, og hatt den som ekstradress om vinteren.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 09:51   #4
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!!

Vi har vært veldig fprnøyde med Reima sin vår og høstdress.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 12:42   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!!

Reima Tec sin, da slipper du å ha regntøy i tillegg, da den er vanntett og har fungert opptimalt i pøsende regn og vanndammer. Den blir man ikke klam med som man blir med regntøy, den puster. Også er den veldig lett og bevegelsesvennlig. Gode detaljer.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 12:44   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!

Vår og høstdressen til ReimaTec er kjempefin. Den er så lett og god, at det gjør ingen ting om du kjøper den stor til våren for at den skal holde også til høsten.

  Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 15:22   #7
Victoria
Fullverdig medlem
 
Victoria sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 46
Victoria har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!

Reima har gode dresser, Skogstad også - en anelse rimeligere er de og

__________________
To søte små
Victoria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 15:26   #8
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.726
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!

Vi har vært veldig fornøyde med vårdressene fra Reima.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 18:11   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!

Reflex sin.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 19:10   #10
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!

Sverre har en mikkline-dress som vi er veldig fornøyde med.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 19:49   #11
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!

Reima tec eller Reflex vår\høstdress

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 20:50   #12
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!

Jeg sverger til Ticket to heaven. Den er veldig slitesterk, vanntett, pustende og vindtett.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-08, 23:12   #13
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en vår/høstdress!

Troll til så små barn. Den har veldig god bevegelighet.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no