Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Anbefal meg vannglass

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-23, 21:00   #21
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Våre Eva solo et nok ikke like krystallklare som da de var nye. Men helt innafor for meg. Vi stabler dem, noe annet har vi ikke plass til.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 21:01   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

PS, alle dere som anbefaler Eva Solo: Hun HAR Eva Solo, er ikke fornøyd, og ønsker seg noe annet.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 21:02   #23
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.104
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Kjøpte gule Siri etter jul for 1 år siden, de er nydelige, men litt små. Burde kjøpt de litt større. Vi har også disse fra rosendahl, og de har vært veldig holdbare hos oss. Irriterende holdbare. Vi har også noen andre, fargede, men de har vært dårlige og kan ikke stables.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 21:22   #24
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg ville også kjøpt Siri hvis jeg skulle byttet ut våre fra Eva Solo. Men vet ikke noe om hvor holdbare de er da. Synes de er veldig fine i alle fall. Men det er kanskje de dere har, fra mannens jobb?

Nei, de vi har fra mannens jobb er mer som vinglass uten stett i formen og av tynt glass. Veldig gode å drikke av, men veldig ustabile i oppvaskmaskinen og kan ikke stables.

Syns siri ser fine ut, tror jeg må ta meg en tur og se på dem i butikk en dag.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 21:30   #25
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Vi har slike. Kjøper med meg fra loppis, bruktbutikker og om jeg finner hos Fretex. Uslitelige og nesten uknuselige.

https://www.bettanshus.no/products/d...RoCefUQAvD_BwE

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 22:44   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Åh, mimre. Sånne hadde vi også.

Vi er mest fornøyde med VARDAGEN fra ikea og Norgesglass-glass. Det er de z

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 22:52   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Vi har nylig byttet ut absolutt alle kjøkkenglassene våre (som var av ymse utseende, kvalitet og mengde hakk), med vardagen fra IKEA, og jeg er foreløpig fornøyd, men det står spesifisert at de ikke skal stables. Vi liker best den midterste størrelsen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 13:45   #28
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Hva med Siri fra Hadeland glassverk?

De kommer både i farger og i klart glass. Og i røkt grå.

Disse har jeg sett på før, og likt godt, og dette ga meg sparket til å gå ut og kjøpe dem. Kjøpte 12 fargede, og er kjempefornøyd. Må nok ut og kjøpe noen til. De er sååå gode å holde i. Hadde fra før av noen fra Ikea som begynte å bli veldig slitt.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 14:05   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Vi har prøvd endel forskjellig (kan avbefale Rosendahl), og vi simpelthen elsker Bodega fra Lagerhaus. Vi vil aller helst ha halvlitersglass og disse både ser flotte ut og tåler så og si alt (mikro, oppvask og ildfast 120°). Ikke opplevd riper og skår i våre, og vi stabler våre. Det har vært et problem med f.eks. Rosendahl. Fås i 22, 37 og 50 cl.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 15:03   #30
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.500
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Vi har 12 store og 12 små Norgesglass. Superfornøyd, stødige og tåler oppvaskmaskinen.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 19:42   #31
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.138
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Jeg har Pokal fra Ikea, og Iittala Kastehelmi både med og uten stett. Begge er solide.

https://www.tilbords.no/borddekking/...ass-2-stk-lin/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 00:10   #32
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Vi har fra Norgesglass, og er veldig fornøyd.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 09:53   #33
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Vi har Siriglassene som flere har nevnt, samt noen større fra IKEA som heter Vardagen. Vår erfaring er at Siriglassene er veldig pene å se på, men man må være forsiktig med dem, særlig når de tas ut varme fra oppvaskmaskinen og stables. Vi har ca 16 stk, men har kjøpt 8 nye etter skall har gått av kanten på dem.

Ikeaglassene ble kjøpt samtidig. De kan også stables, og ikke ett eneste har blitt ødelagt så langt.

https://www.ikea.com/no/no/p/vardage...lass-00286917/

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 11:07   #34
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Røk på en smell og kjøpte 12 sånne fargede vannglass fra Hadeland som vist over her. Tilbud på CG, 400kr avslag ved kjøp over 1000, så jeg fikk 4 av glassene gratis.
Vi har Eva Solo også, som er uknuselige. Rester av Rosendahl og noen cola glas fra McD fra den gang ungene var små. Grisestøgge og uknuselige, men ene ungdommen digger dem. Tenker han skal få de til odel og eie den dagen han flytter ut.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 11:13   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.707
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Åh, nå fikk jeg lyst på Siri-glass!

Vi har noen små Poul Pava-glass, de er perfekte som kjøkkenglass. Nå har imidlertid mønsteret begynt å forsvinne, men glassene er like fine. Vi er helt avhengig av å kunne stable glassene, så Rosendahl-glassene jeg hadde med fases ut.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 12:03   #36
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Siri et en veldig fin serie. Dem kunne jeg også tenke meg en gang. Besteforeldrene mine hadde sukkerskål i den serien, gode minner.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 20:51   #37
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Hva med Siri fra Hadeland glassverk?

De kommer både i farger og i klart glass. Og i røkt grå.

De er mye finere i virkeligheten. Venninnen min har dem, jeg har lyst på makne. De er både små og lette, da.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 22:00   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Siriglassene er utrolig fine, Hadeland glassverk har de på tilbud mener jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-23, 23:09   #39
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.171
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

Jeg har en uåpnet eske med siriglass, fått i julegave. Tror jaggu jeg må rydde plass i skapet og teste de ut.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-23, 11:29   #40
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg vannglass

https://www.jernia.no/kj%C3%B8kken/p...gaAqSMEALw_wcB

Dette ser ut til å bli en lang link, og jeg husker ikke hvordan jeg fikser det. Men jeg har disse, som er fine, stor og solide. De kan for så vidt stables, men "overlapper" lite.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no