Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg har vært til frisøren

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-08, 12:25   #41
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har vært til frisøren

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

De selger små skalpeller på H&M som du kan skjære med. Det er ikke så vanskelig. Og det gjør ikke vondt. *hjelper*

Takk for tips. Har ikke Hm her, men uansett tror ikke jeg skal legge meg ut på dette selv.
*er ei kløne når det gjeller sånt*

Det kommer til å bli skjeft og i værstefall så blir jeg fri for bryn

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 12:37   #42
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har vært til frisøren

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

[...] i værstefall så blir jeg fri for bryn

Det tror jeg hadde blitt litt i overkant

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 12:39   #43
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har vært til frisøren

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det tror jeg hadde blitt litt i overkant

Nesh..
Er så vakkert med sånn strek tegnet midt i pannen istede for øyenbryn

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 12:48   #44
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har vært til frisøren

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Nesh..
Er så vakkert med sånn strek tegnet midt i pannen istede for øyenbryn

Da er det antakelig obligatorisk med hvitbleika hår også, og du må la det vokse. Neineinei, du er fin som du er. Kors på halsen, de bryna du har er knalltøffe, og sterke bryn er trendy også. jeg mente ikke at de burde temmes. Bare så for meg litt innhukk som dette:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 08:32   #45
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har vært til frisøren

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Da er det antakelig obligatorisk med hvitbleika hår også, og du må la det vokse. Neineinei, du er fin som du er. Kors på halsen, de bryna du har er knalltøffe, og sterke bryn er trendy også. jeg mente ikke at de burde temmes. Bare så for meg litt innhukk som dette:


Stilig


Det får jeg værtfall ikke til å lage selv



En ting jeg faktisk har ønsket meg lenge er å lære å sminke meg og eks nappe\kutte bryn..

*bruker ikke sminke til vanlig, og skal jeg på fest\spes anledninger så sminker bestevenninna mi meg*

Hun sminket meg til bryllupet for 2 år siden , og der har jeg vokset bryn:

Ikke siter bildene Tok med noen med mann på og for synnes noen fikk jeg så rare kjæker på hehe
Ikke de beste bildene ,scannet de og fikk ikke de så fine ,,finner ikke de behandla bildene hehe

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 29-11-08 kl 14:21.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 08:34   #46
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har vært til friøsren

Så tøff du ble, Honda

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-08, 08:40   #47
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg har vært til friøsren

Fant et bilde fra i søskenbarnet mitt sitt bryllup i fjor sommer. Liker brynene mine bedre der.Tror jeg.

Se bort fra at puppene kommer nesten ut av kjolen min.
Jeg ble den natta kåret til bryllupets beste kløft

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 29-11-08 kl 14:21.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:21   #48
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har vært til friøsren

Du kler veldig godt å nappe brynene litt, Honda. Kanskje du kan klare å ordne det selv på et vis med slik skjæreredskap, jeg har faktisk sett det på rema 1000. Kanskje man kan bruke hårfjerningskrem også? Jammen om jeg vet.

Du er skikkelig kul på håret, kort er kult!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no