Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Gifte deg?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-09, 15:27   #41
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gifte deg?



__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 15:33   #42
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gifte deg?

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Dette er jo ikke en brudekjole, men stiller likevel i kategorien "kjoler jeg ikke kunne tenke meg". Har noe å gjøre med kirsebærets plassering....eller om det er det med å pynte seg til en sundae? Eller er det noe søtt over den?

Kom over den da jeg Googlet etter en ny avatar isted.


Du har funnet den perfekte kjolen til Veronal!

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:19   #43
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gifte deg?

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.



BH under brudekjolen anbefales. Uansett.

Dette var rett og slett et skrekkelig bilde. Og hun må ha tidenes dårligste venner, som har lagt bildet ut på nett.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:27   #44
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gifte deg?

Sånt stoff til brudekjoler er skrekkelig dyrt, jeg forstår godt at enkelte og noen ønsker å spare inn på forbruket. Det kan bety to ekstra gjester til kaffen ...

Er det samme mannen, forresten?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:58   #45
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Gifte deg?

Endelig fant jeg noen kjoler jeg likte! Takk for inspirasjon. Dere får se bilder i juli.


Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:01   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gifte deg?

Det skulle jeg si, kiffen.

"Everybody knows I'm an ass-mann"

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:53   #47
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Gifte deg?

Upsi!

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:59   #48
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gifte deg?

Hvordan VÅGER dere å legge ut bilde av meg og mannen min på bryllupsdagen vår!


For en råtten gjeng dere er altså!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:57   #49
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gifte deg?


Jeg har en litt russisk følelse jeg!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:03   #50
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gifte deg?

Hva slags sider surfer dere på egentlig?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:06   #51
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Gifte deg?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.




Jeg vet om ei som faktisk går rundt med omtrent sånne utrigninger (om det kan kalles det) på sine vanlige klær. Det vil si at hun er litt stor, har store boobs og bruker altfor små klær. Puppene henger og slenger i hytt og pine, er bare flaksen at ikke brystvortene synes.
Dette er tydeligvis veldig sexy og dødsfint i hennes hode...

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:19   #52
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gifte deg?

Å herre-gud.


Noen av de kjolene og bildene var jo helt absurde.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:22   #53
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gifte deg?

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Jeg vet om ei som faktisk går rundt med omtrent sånne utrigninger (om det kan kalles det) på sine vanlige klær. Det vil si at hun er litt stor, har store boobs og bruker altfor små klær. Puppene henger og slenger i hytt og pine, er bare flaksen at ikke brystvortene synes.
Dette er tydeligvis veldig sexy og dødsfint i hennes hode...

Jeg vet også om en sånn en.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:42   #54
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gifte deg?

Jeg måtte bare google litt til gitt:



__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:46   #55
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gifte deg?

Noen har mer pupper enn smak.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:54   #56
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gifte deg?


Dette er faktisk en designerkjole …


Det kan ikke bli for mye av en god ting, eller …


Er det konditoren som har laget kjolen også? Nei, vent! Den er laget av kondomer! Ja, det er jo greit å ha et lager å ta av, liksom …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:02   #57
Millivilli
Aktiv
 
Millivilli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 217
Millivilli er litt kul
Standard

Sv: Gifte deg?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg måtte bare google litt til gitt:

En kjempetampong!

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:23   #58
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gifte deg?

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Dette er jo ikke en brudekjole, men stiller likevel i kategorien "kjoler jeg ikke kunne tenke meg". Har noe å gjøre med kirsebærets plassering....eller om det er det med å pynte seg til en sundae? El

Kom over den da jeg Googlet etter en ny avatar isted.



(Innlegget, ordene kjolen og alt var festlig på så mange plan)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:26   #59
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gifte deg?

Åh - filler'n at jeg allerede er godt smidd i hymens lenker.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:34   #60
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Gifte deg?

Hvordan klarer de å få det lille som er på fronten av kjolen til å dekke...brystvortene liksom? Lim?
Tenk så kult om hun hadde hatt skikkelig hengepupper




My boobs, my boobs, my boobs are ok! Eh...

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no