Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 14:19   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Noen som kan friste meg? Jeg er vanskelig i påleggveien, spiser periodevis ganske så ensidig, gjerne veksling mellom to-tre pålegg av gangen. Spiser ikke fisk, og er ikke veldig begeistret for grønnsaker på brødskiva. Nå tenkte jeg at jeg skulle skrive en ukeplan med alle måltider inkludert, for å sørge for litt mer variasjon. Jeg trenger inspirasjon til sunne og halvsunne påleggsvarianeter som smaker godt. Eventuelt andre ideér om brødmåltidserstatninger som kornblandinger/grøt/salat osv.

Forslag som har kommet inn i tråden:

Falukorv gó og mager (9%) fra gilde med Dijonsennep
Nora lettsyltetøy med Soft Mini margarin
Gilde gó og mager leverpostei (9%) med sylteagurk
Røkt skinke med litt Italiensk salat med kjøtt oppå
Egg med kaviar eller ansjos
Eggesalat
Middagsrester fra dagen før
Kylling/kalkun med litt majones og karri, eller kanskje
En skive skinkestek
Brødskive med banan
Kavli magerost
Fiskepudding med rødbetsalat
Sekt fiskepudding med purre og majones
Gulost er godt med pesto + tomater + pinjekjerner
Kald omelett er godt pålegg, da kan du snike inn litt grønnsaker uten at du merker det selv.
Prøv de smakssatte cottage cheesevariantene fra Arla (Sverige) + kjøtt
Smøreost under skinke
Druer, epleskiver appelsinbåter oppå gulosten
Purre
Spekeskinke
Banan
Philadelphia med gressløk og urter, pinjekjerner, løvtynn skinke, agurkskiver, salt og pepper
Cottage cheese, eplesyltetøy og kanel
Tomatskiver, avocado, basillikum og italiensk skinke (særlig serrano)
Salatblad, revet gulrot, skagensalat og fiskepudding
Paprikabiter, halve oliven uten sten, fetaost eller annen god ost (Manchego feks)
Eggsalat av kokt egg, vårløk, majones og karri, med skinke eller et par skiver kokt egg på toppen
Egg med kaviar
Snøfrisk
Avokado
Fiskekaker
Hardkokt egg med kaviar (evt. med ekstra omega 3)
Cottage cheese med Nora blåbærsyletøy med mer bær og uten tilsatt sukker
Tulip leverpostei (den groveste og beste) med stekt sopp og løk på.
Smilende egg. Ha egget oppi kokende vann og kok i nøyaktig 5,5 minutter. Skvises på brødskiven.
Avocadomos i stedenfor smør under kjøttpålegg
Skagensalat:1 boks kesam/ rømme/ creme fraishe blandes med 1 boks Fiskemannen krepsehaler eller ferske reker +halv finhakket rødløk+masse hakket dill+ et par skjeer lodderogn+skvett sitonsaft+salt og pepper
Kyllingfilet i skiver, egg tomat, salat, majones (BLT)
Stekt kyllingfilet og avocado (i tynne skiver) på brødskiva, gjerne med frisk basilikum på, evt pesto, og sennep
Tacokjøttdeig m/rømme og salsa på brødskiva
Avokado og reker eller røkelaks
Philadelfiaost med marmelade eller lettsyltetøy

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008

Sist redigert av Irma : 20-01-08 kl 21:56.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:27   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Spiser du egg? Det er mye godt man kan lage med egg som basis, f.eks. egg med kaviar eller ansjos, eggesalat, omelett etc. Kanskje middagsrester fra dagen før? Jeg elsker kylling/kalkun med litt majones og karri, eller kanskje en skive skinkestek?

  Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:28   #3
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Et lite tips bare: smør den italienske salaten under skinka. Det blir mye mindre gris slik.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:30   #4
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Jeg er såpass barnslig at brødskive med banan er en favoritt. Og i noen år levde jeg på knekkebrød med kavli magerost ...

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:30   #5
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Spiser du ikke fiskeprodukter overhodet?
Fiskepudding med rødbetsalat er nammenam.
Eller stekt fiskepudding med purre og majones.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:32   #6
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

-Gulost er godt med pesto. Helst også tomatskiver, men hvis du ikke liker grønnsaker, kan du jo slippe. Du kan evt strø noen pinjekjerner over.
-Kald omelett er godt pålegg, da kan du snike inn litt grønnsaker uten at du merker det selv.
-Om du er en svenskehandler: prøv de smakssatte cottage cheesevariantene fra Arla, den med chili og grillet paprika er herlig, særlig sammen med kjøttpålegg. Da kan du droppe margarin også.

Også må du ha med knekkebrød hvis du skal variere brødmåltidene, det er jo både bedre og sunnere.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:34   #7
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Egg er et godt forslag, det var det første jeg tenkte på. Spekeskinke er godt synes jeg (et magert alternativ til salami og fårepølse). Banan bruker vi mye om vi har lyst på noe søtt, men sunt. Ser du ikke liker grønnsaker på, men vil likevel tipse om å skjære opp litt purreløk, det gir god smak på det magre pålegget som ofte blir utrolig smakløst og kjedelig. En annen ting som gjør det litt mer spennende er å bruke en smøreost under f.eks kokt skinke, da blir det mer smak med en gang. En annen ting jeg liker er å ha enten druer, epleskiver eller appelsinbåter oppå gulosten.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:39   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Også må du ha med knekkebrød hvis du skal variere brødmåltidene, det er jo både bedre og sunnere.

Hvorfor er det sunnere? Det finnes jo både grovt og fint knekkebrød, så jeg går ut fra at du ikke mener fordi det er grovere.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:41   #9
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Knekkebrød har en lavere GI enn brød. Så mørkt knekkebrød blir sunnere enn mørkt brød.
Er ikke det riktig?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 14:43   #10
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hvorfor er det sunnere? Det finnes jo både grovt og fint knekkebrød, så jeg går ut fra at du ikke mener fordi det er grovere.

Jo, jeg mener fordi det er grovere, forutsatt av du velger de grovere typene. Det skulle jeg kanskje spesifisert.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 15:48   #11
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Her er mine favoritter for tiden:

Philadelphia med gressløk og urter, pinjekjerner, løvtynn skinke, agurkskiver, salt og pepper.

Cottage cheese, eplesyltetøy og kanel.

Tomatskiver, avocado, basillikum og italiensk skinke (særlig serrano)

Salatblad, revet gulrot, skagensalat og fiskepudding

Paprikabiter, halve oliven uten sten, fetaost eller annen god ost (Manchego feks)

Omelett

Eggsalat av kokt egg, vårløk, majones og karri, med skinke eller et par skiver kokt egg på toppen

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 16:22   #12
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Snøfrisk er vel den sunneste smøreosten man kan bruke (helt uten tilsetningsstoffer), og den er god også. Jeg ser du ikke liker grønnsaker, men jeg vil likevel tipse om avocado på brødskiven. Det er faktisk godt helt alene, med bare litt salt og pepper på. Det har kommet en kaviartype med ekstra omega 3, så det er vel også et forholdsvis sunt alternativ. Og så er det jo flere her som har nevnt egg i ulike varianter. Hardkokt egg med kaviar er jo snadder! Fiskekaker er også godt, synes jeg - og hvis du velger noen som er laget av fet fisk får du litt omega 3 der også.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:27   #13
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Åhhh....masse gode tips. Tar gjerne i mot flere!

Jeg spiser ikke fisk i det hele tatt (spiser kun reker), men tar gladelig i mot alt som er for vi er jo flere i familien. Jeg er veldig glad for grønnsakstips også, og ser at det har kommet mange gode forslag på den fronten.

En annen ting jeg spiser innimellom er reker på glass fra Engelsviken (svinedyrt, men veldig godt), med bittelitt majones og godt med sitronpepper på.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:33   #14
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Spiser du de magre variantene fordi du liker smaken?

  Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:39   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Spiser du de magre variantene fordi du liker smaken?


I så faller Irma en gal, gal kvinne. Den magre leverposteien smaker jo rett og slett dynge.

Jeg trenger for øvrig påleggstips selv, så dette var en bra tråd.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:10   #16
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Fin tråd, jeg er utrolig matlei for tiden. Nå fikk jeg lyst på reker og hvitvin

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:21   #17
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

  • Cottage cheese med Nora blåbærsyletøy med mer bær og uten tilsatt sukker
  • Tulip leverpostei (den groveste og beste) med stekt sopp og løk på.
  • Smilende egg. Ha egget oppi kokende vann og kok i nøyaktig 5,5 minutter. Skvises på brødskiven.
  • Avocadomos i stedenfor smør under kjøttpålegg er også veldig godt.

Til helgen kan du lage hjemmelaget Skagensalat:
1 boks kesam/ rømme/ creme fraishe blandes med 1 boks Fiskemannen krepsehaler eller ferske reker +halv finhakket rødløk+masse hakket dill+ et par skjeer lodderogn+skvett sitonsaft+salt og pepper

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:27   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Jeg har dilla på kylling for tiden, så jeg steker gjerne opp 4-5 krydrede fileter, skjærer dem i skiver og legger dem i en tett boks i kjøleskapet. Bruker dem til salat eller pålegg, alt etter hva jeg har lyst på. Kjempegodt. Går mye i egg også. Og bacon, tomat, salat og majones (BLT).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:28   #19
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Spiser du de magre variantene fordi du liker smaken?

Jeg spiser ikke mange magre varianter, men f.eks falunkorv og leverpostei forsøker jeg å spise magre (9% er ikke av de aller magreste vel og merke) for å redusere fettmengden i påleggene jeg inntar. Jeg er ikke så veldig glad i magre pålegg som skinke og mageroster, så da forsøker jeg å redusere total fettmengde litt. Noen fettreduserte varianter slik som Salami lett synes jeg smaker bedre enn de vanlige typene.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:29   #20
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger sunne og halvsunne påleggtips

Kylling på brødskiva hørtes godt ut.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no