Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 20:18   #1
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Jeg har jo en skokk med tantebarn og jeg tenker å kjøpe parfyme til jentene - har dere noen gode idéer til parfymer som kan passe til en sporty, men likevel jålete jente? (15 år)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:14   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Davidoff, Cool water. Den er frisk og god.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:26   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Jeg syntes Coolwater er litt maskulin jeg.. men smaken er som baken.

Salvador Dali sine parfymer er ungdommelige. Dalissme er frisk og lett. Lukter nesten litt vanlije. Ellers så har Escada en veldig god som heter Sentiment. Laura fra Laura Biagotti er også god.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:27   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Har Cool Water blir jenteparfyme? :usikker:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:29   #5
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Jeg synes også coolwater er litt maskulin. Hva med Ralph av Ralph Lauren? Tror den vil passe veldig bra.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:29   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Tommy Hilfinger?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:30   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Jeg synes også coolwater er litt maskulin. Hva med Ralph av Ralph Lauren? Tror den vil passe veldig bra.

Jeg ville også valgt en råsa en.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:32   #8
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Her er bilde:

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:36   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Her er bilde:

Men den finnes som rosa også? Eller er det bare noe som ligner?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:37   #10
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Er det denne du tenker på? Den heter ralph cool, vet ikke hvordan den lukter.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:38   #11
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Armani "She" er genial til sporty ungdom. Nydelig duft, og en emballasje som er uknuselig og fint kan være med i treningsbagen.

http://www.stardaniel.de/parfume/ima...ni-she-edt.jpg

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 21:48   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Takk for tips damer!

Hvor store flasker skal jenter på 15 få da? 30? (eller er det mikroskopisk?) 50? 100? - Litt skummelt å kjøpe stor om de ikke liker den også tenker jeg.

Selv har jeg vurdert Tommy Hilfiger, 212 by carolina Herrera og evt Boss woman - den synes jeg lukter godt, men kanskje ikke for en 15åring. Salvador dali har jeg helt glemt, men dalistyle lukter kjempegodt!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:04   #13
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Det er lurt å spørre tantebarna hva de ønsker seg, eventuelt hvilke parfymemerker de liker. Smaken er som baken og det finnes ingen parfyme som alle liker.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:08   #14
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Da skjønner de jo hva de får da?

Ville tatt en råsjangs og sendt med en duftprøve jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:09   #15
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Takk for tips damer!

Hvor store flasker skal jenter på 15 få da? 30? (eller er det mikroskopisk?) 50? 100? - Litt skummelt å kjøpe stor om de ikke liker den også tenker jeg.

Selv har jeg vurdert Tommy Hilfiger, 212 by carolina Herrera og evt Boss woman - den synes jeg lukter godt, men kanskje ikke for en 15åring. Salvador dali har jeg helt glemt, men dalistyle lukter kjempegodt!

30 ml holder vel lenge, jeg klarer ihvertfall aldri å bruke opp parfymene mine, og det er jo greit å kunne skifte før det er gått 3 år

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:10   #16
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Cool Water er da absolutt en jenteparfyme. Jeg har brukt den periodevis i ni år - og jeg lukter godt! :fornærmet:

For øvrig står det Cool Water Woman på den som står i skapet mitt. Finnes det en for kvinner og en for menn tro?

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:15   #17
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Cool Water er da absolutt en jenteparfyme. Jeg har brukt den periodevis i ni år - og jeg lukter godt! :fornærmet:

For øvrig står det Cool Water Woman på den som står i skapet mitt. Finnes det en for kvinner og en for menn tro?

Ja, det er en for kvinner og en for menn. Og den er utrolig jentete og frisk og god den som er for jenter.

Laura er jo også populær blant tenåringsjenter.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:17   #18
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Er det denne du tenker på? Den heter ralph cool, vet ikke hvordan den lukter.

Denne er kjempegod, og passer godt til unge jenter...(og dei som har runda 30)

  Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:17   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Armani "She" er genial til sporty ungdom. Nydelig duft, og en emballasje som er uknuselig og fint kan være med i treningsbagen.

http://www.stardaniel.de/parfume/ima...ni-she-edt.jpg

Den er deilig, men har aldri tenkt på den som spesielt for ungdom? (Jeg har brukt den selv i flere år).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 22:17   #20
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Kjøpehjelp ønskes! - Parfyme til ungdom!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja, det er en for kvinner og en for menn. Og den er utrolig jentete og frisk og god den som er for jenter.

Laura er jo også populær blant tenåringsjenter.


Takk!

: Puster lettet ut:

Jeg har for øvrig Laura også.
Er jeg tenåring da?

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no