Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vichy fra apoteket

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 12:50   #1
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Vichy fra apoteket

Jeg har gått til det skrittet å endelig kjøpe inn litt stæsj for å få litt orden på huden min. I et anfall av kjedsomhet mens jeg stod og ventet på tur på apoteket tok jeg med meg en sånn derre tonic-greie fra Vichy. Etter en liten ukes bruk kom mine søstre på besøk, og de kommenterte at jeg hadde fått så mye bedre hud. Så forrige gang jeg var på apoteket kjøpte jeg inn rensekrem og dagkrem også. Nå må vi snart sette opp en ekstra hylle på badet slik at jeg kan få plass til alt stæsjet. :fornøyd:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 13:22   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Så flott, da! Jeg bruker en del Vichy selv (bl.a. en foundation og noe solkrem), og er veldig fornøyd.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:19   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Jeg er også veldig fornøyd med Vichy.
Har prøvd Shampo, balsam og en dagkrem som er mattende. Kjempegode produkter.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:20   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Jeg har rensesettet for fet hud og er kjempefornøyd.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:24   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Bruker dagkremen. Veldig fornøyd.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:32   #6
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Jeg er også veldig fornøyd med Vichy. Jeg bruker den grønne serien for uren hud, og den er virkelig fantastisk. Det eneste jeg ikke liker, er at den pumpeflaska dagkremen er i, er så udrøy. Den gir helt opp når det ennå er mye igjen, og da må jeg stå og pirke for å få den ut. Har derfor gått over til Cosmica sin tube, men den er ikke like god for huden. Sukk. Det er noe med alt.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:35   #7
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Er dette for en med sensitiv/allergi hud? Kanskje jeg skulle prøvd det....

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:25   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Er dette for en med sensitiv/allergi hud? Kanskje jeg skulle prøvd det....

Det aner jeg dessverre ikke, men de på apoteket burde vite.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:31   #9
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Likar også Vichy.

Forøvrig er det kanskje slik annemede, at det folk ser er at du i det heile tatt RENSAR huda di. Rensing morgen og kveld er viktig.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:41   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Jeg kom over en brosjyre fra Apotek1-kjeden i dag. De har tilbud på Vichy-produkter - minus 30 % på alle dag- og nattkremer fra i dag og fram til 14. november.

Annemede: Det er produkter for flere typer hud i Vichy-serien. Jeg er litt sensitiv, og har ikke reagert på noen av produktene.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:42   #11
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Likar også Vichy.

Forøvrig er det kanskje slik annemede, at det folk ser er at du i det heile tatt RENSAR huda di. Rensing morgen og kveld er viktig.

Kanskje det, jeg har liksom aldri gjort sånn før. Jeg har vært mer en opp i trærne ut i skogen jente, som ikke har hatt tid til å dille foran speilet. Men etter 2 ganske tøffe år fant jeg ut at jeg skulle freshe meg litt, og jammen hjalp det. Sminke er også innkjøpt. Og jeg får komplimenter for at jeg ser så flott ut. *uhemmet selvskryt* (Det er jo selvfølgelig sammenlignet med hvordan jeg så ut for et år siden, avmagret og med alvorlig søvnunderskudd.)

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 22:42   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kom over en brosjyre fra Apotek1-kjeden i dag. De har tilbud på Vichy-produkter - minus 30 % på alle dag- og nattkremer fra i dag og fram til 14. november.

Annemede: Det er produkter for flere typer hud i Vichy-serien. Jeg er litt sensitiv, og har ikke reagert på noen av produktene.

Takk for tips!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 20:36   #13
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Jeg har brukt shampoen deres en gang jeg hadde eksem i hodebunnen... gikk fint, så tror dette er bra produkter for alle hudtyper.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 17:59   #14
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kom over en brosjyre fra Apotek1-kjeden i dag. De har tilbud på Vichy-produkter - minus 30 % på alle dag- og nattkremer fra i dag og fram til 14. november.

Annemede: Det er produkter for flere typer hud i Vichy-serien. Jeg er litt sensitiv, og har ikke reagert på noen av produktene.

Takker for tips.
Jeg bruker dagkremen for uren hun (event. blandingshud, husker ikke helt)
Er veldig fornøyd med at man ikke blir som et speil i panna med den.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 19:30   #15
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Jeg liker også Vichy, uten at jeg er noen storforbruker. Imidlertid er det alltid det jeg faller tilbake på.

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Forøvrig er det kanskje slik annemede, at det folk ser er at du i det heile tatt RENSAR huda di. Rensing morgen og kveld er viktig.



*renser ikke huden særlig ofte*

(Hvorfor skal du alltid minne meg på alt jeg ikke gjør, Haugtussa? )

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 20:37   #16
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Er dette for en med sensitiv/allergi hud? Kanskje jeg skulle prøvd det....

Jeg har prøvd Vichy, men tålte det ikke. Spør om prøver på apoteket, det gjorde jeg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:02   #17
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg liker også Vichy, uten at jeg er noen storforbruker. Imidlertid er det alltid det jeg faller tilbake på.




*renser ikke huden særlig ofte*

(Hvorfor skal du alltid minne meg på alt jeg ikke gjør, Haugtussa? )

Fordi det er min misjon i livet å gi Hasselnøtta mi livsnødvendige skjønnheitstips.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 21:52   #18
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Ja, jeg har nå brukt Vichy (for uren hud) i en uke og er strålende fornøyd. Jeg kan se at huden min er penere. Blitt mykere og ser glattere ut. Er'e mulig, finnes jo ikke mirakelkremer... Det var jo 30% og det fulgte med to små tuber med nattkremen også, idag har jeg kjøpt en hel tube. Håper jeg fortsetter å være så fornøyd. Jeg går på tetracycliner og krem på resept fra før for problemhud som kom etter fødsel, trolig hormonelt.
Må legge til at jeg aldri har hatt en krem som tørker inn så fort, svjupppj.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-07, 22:21   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Fordi det er min misjon i livet å gi Hasselnøtta mi livsnødvendige skjønnheitstips.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 15:07   #20
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vichy fra apoteket

Vi har brukt Vichy shampoo og balsam i flere år. Nå ble jeg jammen inspirert til å prøve kremene også...

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no