Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du parfyme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du parfyme?
Ja, hver dag. 40 25,00%
Ja, mesteparten av tiden. 40 25,00%
Bare i helgene eller hvis jeg skal på byen etc. 16 10,00%
En sjelden gang til mer spesielle anledninger. 32 20,00%
Maks et par ganger i året. 15 9,38%
Nei, aldri. 11 6,88%
Annet 6 3,75%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 12:44   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Nesten aldri. Jeg pleide å bruke parfyme til fest, men nå er det sikkert et par år siden sist. Jeg er blitt langt mer "overfølsom" på parfymelukter enn jeg var, og det er veldig få parfymer jeg liker. Dessuten liker jeg ikke "parfymerte" lukter av annet enn parfyme - så jeg bruker utelukkende uparfymert såpe, deodorant, fuktighetskrem, vaskepulver og slikt (og aldri skyllemiddel). Skal det være parfyme, så skal det være ordentlig parfyme, ikke 4-5 ulike billiglukter som overdøver hverandre.

Jeg fant en parfyme jeg likte veldig godt for noen måneder siden, for første gang på årevis - jeg har ikke kjøpt den enda, men burde vel gjøre det mens jeg husker noenlunde hva den het.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:44   #22
Moria
Aktiv
 
Moria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 240
Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Bruker parfyme stort sett hver dag. Hvis jeg går uten er det fordi jeg har glemt det.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:48   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Du er ikke så sær da Elinblu

Jeg bruker parfyme ved spesielle anledninger, max et par ganger i året. Jeg glemmer som regel å ta det på da også

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:49   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du er ikke så sær da Elinblu

Takk for det, men foreløpig er jeg i alle fall alene om å ha svart "aldri".

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:50   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Takk for det, men foreløpig er jeg i alle fall alene om å ha svart "aldri".

Jeg ville svart det hvis jeg ikke nettopp hadde oppdaget en ny parfyme og derfor har planer om å begynne å bruke parfyme et par ganger i året igjen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:52   #26
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Nesten hver dag. Alltid når jeg skal på jobben, det er bare i helgen jeg lar parfymen hvile. På hytta, som vi er hver helg, er det liksom ikke så nøye.

Men parfyme og parfyme. Jeg bruker Eue de toilette. Gucci's Envy og Jean Paul Gaulitier. Veeeldig gode. Til fest er det Chanels No5 det går i. Nei, den lukter ikke kjærring på meg. Den lukter veeeeeldig godt, men på min søster lukter den hestepiss.

Igrunn så føler jeg meg litt "naken" uten parfyme.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 12:56   #27
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg sluttet å bruke parfyme mens jeg var gravid, syns alt luktet py, inkludert mannens parfymer. Har store planer om å finne noen nye parfymer i løpet av helga, og komme inn i vanen igjen.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 13:02   #28
Melonina
Fullverdig medlem
 
Melonina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 59
Melonina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Ja, hver dag.

For tiden Éclat d'Arpège - Lanvin

Melonina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 14:23   #29
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg stemte en sjelden gang. Jeg bruker generelt ikke parfyme av hensyn til mine medmennesker.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 14:25   #30
CINDY
supermamma-katt
 
CINDY sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
Innlegg: 77
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

eveeeerrryyy day..

__________________
Cindy
CINDY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 14:27   #31
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

En sjelden gang til mer spesielle anledninger.

Jeg brukte det neste daglig tidligere men etter at jeg fikk førstemann så har jeg kun brukt det ved festlige anledninger ... altså sjeldent.
Det er ikke fordi jeg ikke klarer lukten men barna har man så tett inntil seg hele tiden og da føles parfyme veldig sterkt og feil for meg.
Savner det litt så nå som barna er blitt såpass store skal jeg prøve å få kjøpt meg en parfyme som ikke lukter så sterkt. Kalles ikke endel av dem for clean?
Tips anyone?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 15:14   #32
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker parfyme hver dag. Jeg har en lett blomsterduft til dag/jobb og en litt sterkere som jeg bruker til fest

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 15:24   #33
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Vanlegvis brukar eg litt etter kvar dusj, men no når eg har liten baby som ligger inntil og snusar, brukar eg det ikkje.

Svarte derfor anna.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 15:27   #34
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

En sjelden gang.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:00   #35
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Når jeg ikke jobber bruker jeg som regel parfyme daglig. Om jeg skal på jobb bruker jeg ikke parfyme. Det er en uting med parfyme når man jobber i et omsorgsyrke.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:02   #36
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Moria, her.

Bruker parfyme stort sett hver dag. Hvis jeg går uten er det fordi jeg har glemt det.

Signerer fult og helt..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:10   #37
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Ja, jeg bruker nok parfyme hver dag og nå for tiden elsker jeg denne:



Den passer meg helt perfekt! (Håper noen som kjenner meg sier fra dersom det lukter helt forferdelig... ) Bruker bare et par små spruter, for ellers synes jeg det blir for mye lukt.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:26   #38
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Stort sett hver dag, men ikke om jeg skal tidlig på jobb pga. pasienter med astma/allergier.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:28   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

En sjelden gang. Før jeg ble gravd brukte jeg litt oftere, men det viste seg at mitt første gravidssymptom er at jeg brekker meg av parfymelukt. Så synes jeg det ikke er spesielt ok at det lukter parfyme av ungene, ogsåvidere. Kanskje jeg begynner igjen en gang?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 16:39   #40
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker så og si aldri parfyme.

Jeg reagerer så kraftig på overdreven bruk av parfyme hos medmennesker at jeg synes det burde innføres tiltak ala røykeloven når det kommer til bruk av parfyme.

Jeg vet om MANGE som reagerer som meg på sterk/overdreven parfymebruk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no