Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Problemer med serveren

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-07, 13:32   #21
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med serveren

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

En LITEN feil? Som gjør at bare moddene kan skrive innlegg?
Jeg tror dere er lei av oss, jeg ...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jammen, dere kan tro jeg lurte da det var helt musestille på forumet, mens jeg fortsatt fikk lov til å skrive innlegg. Det tok faktisk litt tid før jeg koblet at det måtte være fordi jeg var moderator. Det var ikke før Skilpadda sendte meg en SMS og lurte på om jeg klarte å logge på FP at jeg forstod at det måtte være noe ordentlig galt.

Heldigvis har vi en admin som er kjapp i reaksjonen, det tok vel en drøy time fra jeg sa i fra om problemet til det var løst.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 13:35   #22
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Problemer med serveren

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jammen, dere kan tro jeg lurte da det var helt musestille på forumet, mens jeg fortsatt fikk lov til å skrive innlegg. Det tok faktisk litt tid før jeg koblet at det måtte være fordi jeg var moderator. Det var ikke før Skilpadda sendte meg en SMS og lurte på om jeg klarte å logge på FP at jeg forstod at det måtte være noe ordentlig galt.

Heldigvis har vi en admin som er kjapp i reaksjonen, det tok vel en drøy time fra jeg sa i fra om problemet til det var løst.

Jeg skjønte det med en gang DM la in et innlegg rundt kl.9 i morges at vi "vanlige brukere" kun hadde leserettigheter og moddene alle rettigheter

Men siden jeg har vasket mobilen min i vaskemaskinen og ødelagt sim kortet,har jeg ikke ditt mobilnr lenger...da skulle jeg sendt deg sms ganske kjapt

Fikk litt abstinenser her selv ....

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 15:29   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med serveren

Hva mener dere med å krølle til serveren, slik at jeg blir nødt til å gjøre noe konstruktivt med livet mitt noen timer?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 17:38   #24
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Problemer med serveren

Quiz på kornet, Elinblu!

Bedømmelse:

Du vil nok finne deg til rette og gli ganske godt inn i miljøet. Kanskje får du litt inspirasjon og lærer deg å leve enda riktigere?

60% har landet på denne bedømmelsen.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no