Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - ja eller nei?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-13, 18:56   #221
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Show kjenner jeg at IKKE er en fordel. :allergisk:

Jeg er så enig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 19:03   #222
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

I rettferdighetens navn er det neppe for matens del man drar til Cuba, heller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 20:48   #223
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Og bli stående på kjøkkenet og med oppvask på samme måte som hjemme?

Jeg syns ikke det er så veldig pes å stable ting inn i en oppvaskmaskin.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det finnes mange alternativer til sydenresorter, men jeg har ikke funnet noe som er like lettvint og uproblematisk for familier med barn. Det er en rar form for feriekoloni på sett og vis, med folk stort sett fra samme del av verden. Barna finner lekekamerater som snakker samme språk, det er barneklubber på skandinaviske språk og det er i det hele tatt veldig tilrettelagt. Jeg får egentlig mark av dette, men akkurat i den fasen vi er i nå med toddlere og litt større småbarn synes jeg det er det mest avslappende. Og det betyr endel for meg å slippe husarbeid og matstyr på ferie.

Like lettvint for din familie med barn. Viktig presisering. Jeg hadde virkelig avskydd å være på feriekoloni med mennesker fra samme land som meg, hvor alt er tilrettelagt. Jeg hadde ikke slappet av et sekund. Jeg hadde vært stressa og hissig, og jeg hadde mest sannsynlig følt at det var en pinlig affære, både på andre og egnes vegne.

Jeg tror faktisk Hiawata hadde følt seg litt snytt også, vi pleier å gjøre litt research om steder vi skal til, så om vi like gjerne kunne reist til Gøteborg hadde han nok foretrukket det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 21:10   #224
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg syns det kan være hyggelig å lage mat i feriehus, men absolutt ikke hver dag i ferien. Og jeg kjenner meg ikke igjen i at det bare er å stable inn i en oppvaskmaskin.
Det er handling, stabling av mat i kjøleskap, matlaging (med gass som et ltt skremmende moment oppi det hele), rydding og oppvask. Hvis en er mange så blir måltidene fort en stor affære. Selv om jeg liker å lage mat, og syns det er gøy med alle de spennende råvarene.

Når vi har vært storfamilie på tur har det vært økonomisk smart å spise endel "hjemme", og det har vært veldig hyggelig også - men jeg innrømmer gjerne at spise alle måltider ute er mer FERIE for min del. Ideelt sett ville jeg kanskje lagd maten tre av fjorten dager, eller noe sånt. Men vi har aldri vært på resort eller all inclusive, bare mindre hoteller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 21:23   #225
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Mine barn likte Lollo og Bernie, de. Men Snorkfrøken synes den beste dagen i livet hennes var den dagen hun først fikk Smash. De får ikke bestemme, liksom.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 21:26   #226
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg har vært på utrolig mange forskjellige ferier. Alt fra AI og charter via hoteller med frokost og hoteller uten frokost, til leiligheter og b&b - med barn. Jeg foretrekker helt klart ferier der vi bestiller hver enkel del hver for seg.

Men jeg har sansen for sykkel vs bil argumentet til CD. Det handler nettopp om egoistiske valg, og valg man tar fordi man opplever noe som beste enn noe annet for seg selv, i en gitt situasjon. Man kan argumentere for miljø-biten og andre overordnede hensyn. Men jeg mener ikke man kan argumentere om selve opplevelsen. Noen mennesker må få lov til å synes at AI er toppen av lykke og Den Aller Beste Ferien, selv om man ikle er enig i det og irriterer seg over at de er så "enkle" at de ikke forstår at livet har mer å by på.

Og så kan man selvfølgelig argumentere med de tingene ingen kan krangle på, fordi det er sannheter som ikke har noe med følelser å gjøre.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 21:30   #227
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Ja, som jeg skrev tidligere tror jeg at Hiawata ville likt AI altså. Men det er jo en ferietype han slett ikke er vant til, og han forventer nok å oppleve litt lokalmiljø der vi reiser. Så jeg tror han hadde blitt litt forvirret. For eksempel er han opptatt av gresk mytologi, så tanken på å reie til Hellas uten å få med seg noe av det er nok temmelig fjern for ham.

Men hos oss må vi alle kompromisse. Hiawata kommer aldri til å få Bamseklubb, og jeg kommer aldri til å få en ferie uten innslag av fornøyelsespark. Det er krav fra både Høvdingen og Hiawata. Mitt krav er et visst innslag av kultur, historie og natur/arkitektur. Og i bunn og grunn setter vi pris på hverandres valg og krav.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 21:33   #228
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Milfrid sa det på en veldig bra måte, enig.


Men dere som har vært på AI, jeg lurer på en ting. Jeg blir gal når det er buffe og spiser som en hest, mye mye mer enn jeg gjør til vanlig. Jeg MÅ smake på alt Kan ikke gå glipp av noe, tydeligvis. Og så må jeg gjerne forsyne meg flere ganger... Spiser dere mer enn på "vanlig" ferie, når dere er på AI?

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 21:34   #229
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Show kjenner jeg at IKKE er en fordel. :allergisk:

Vi bodde på AI-hotell en gang, og da var heldigvis showet lagt til nabohotellet. Ungene og jeg var oppe en gang og aldri mer. Maten var helt ok. Ikke gourmet, men variert, og mye fisk, frukt og grønnsaker.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 21:45   #230
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Men dere som har vært på AI, jeg lurer på en ting. Jeg blir gal når det er buffe og spiser som en hest, mye mye mer enn jeg gjør til vanlig. Jeg MÅ smake på alt Kan ikke gå glipp av noe, tydeligvis. Og så må jeg gjerne forsyne meg flere ganger... Spiser dere mer enn på "vanlig" ferie, når dere er på AI?

Nå har jeg ikke vært så mye på AI, men på en del buffeter opp gjennom årene. På meg har egentlig buffet motsatt effekt, jeg mister litt matlysten på en måte og spiser heller mindre.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 22:44   #231
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Vi må også kompromisse når vi er på tur. Det innebærer blant annet at selv om vi måtte befinne oss i ødemarken på et sydenresort så må vi ut og oppleve noe annet, ellers blir jeg gal. De andre kan fint kose seg på hotellet, jeg blir gal. Og det innebærer at hvis vi er på byferie er det veldig begrenset hvor mange cafeer jeg får besøke og hvor mange gater i gamlebyen jeg får tråle, for det er noen som helst vil spise is og besøke teknisk museum.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 22:46   #232
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Like lettvint for din familie med barn. Viktig presisering. .

Noe sier meg at det er flere familier som er enig med meg sånn sett. Man er slett ikke alene i sydenland.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 22:57   #233
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Noe sier meg at det er flere familier som er enig med meg sånn sett. Man er slett ikke alene i sydenland.

Du skjønte godt hva jeg mente, ikke sant? Hvis ikke kan du lese noen av Candys innlegg igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 23:52   #234
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

I rettferdighetens navn er det neppe for matens del man drar til Cuba, heller.

Ei heller hygienen!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 23:57   #235
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Å? Min erfaring er at det var gullende rent overalt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 23:59   #236
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


(Og før dere sier noe, jeg er veldig klar over hvilken innvirkning Disney World har hatt på lokalmiljøet i Orlando. Mange jobber og generell forhøyet levestandard, men de har utryddet en rekke dyrearter som ikke lenger har noe sted å bo. Måten Disney kjøpte området på er også meget kritikkverdig.)

Joda, mange jobber, men for minimum wage og graveyard shifts på mange! De jobber og jobber for elendige lønninger man ikke kan leve av for at du og jeg skal kunne dra dit på ferie og kose oss.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 00:00   #237
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Å? Min erfaring er at det var gullende rent overalt?

Det er nok i så fall ganske nytt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 00:13   #238
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Nå var jeg ikke på noe resort, da, bare hjemme hos folk. De har det skremmende mye renere enn hjemme hos oss.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 00:20   #239
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nå var jeg ikke på noe resort, da, bare hjemme hos folk. De har det skremmende mye renere enn hjemme hos oss.

Jeg har SÅ lyst til å dra til Cuba. Men så leste jeg Broken Paradise, og da ble jeg litt skeptisk til turistnæringen kjente jeg. Men å bo i private hjem, utenfor resortene hørtes spennende ut. De fleste jeg kjenner som har vært på Cuba har kommet gjemmes tomme kofferter - gitt bort egne klær til ansatte på hotellet fordi de hadde null nix og ingenting og jobber for knapper og glansbilder. Hva var ditt inntrykk da du var på Cuba?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 06:01   #240
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Jeg kan nesten ikke tenke meg noe sted som frister mindre å dra til enn Cuba.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no