Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du parfyme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Bruker du parfyme?
Ja, hver dag. 40 25,00%
Ja, mesteparten av tiden. 40 25,00%
Bare i helgene eller hvis jeg skal på byen etc. 16 10,00%
En sjelden gang til mer spesielle anledninger. 32 20,00%
Maks et par ganger i året. 15 9,38%
Nei, aldri. 11 6,88%
Annet 6 3,75%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 20:49   #101
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Bare når jeg skal på fest eller virkelig trenger å føle meg litt freshere. Og så brukte jeg det ikke da jeg hadde baby, for det føltes helt feil at jeg plutselig skulle lukte annerledes.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 19:58   #102
melloz
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 8
melloz har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg bruker det iblant - bare tilfeldig når jeg bruker det. Etter om jeg kommer på det, føler for det eller noe sånn.

Sånn har jeg det også. Jeg kan glemme å bruke parfyme i lange tider.

melloz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:07   #103
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker i helger og spesielle anledninger. Jobba med ei som hadde allergi for noen år siden, så da synes jeg det er greit å ikke bruke når jeg skal på skolen eller jobb. Man vet aldri hvor man treffer folk som reagerer.

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:11   #104
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Maks et par ganger i året.


er alergisk så holder meg unna, uten om julebord og sånt hehe

Jeg også. Jeg spyr av parfyme, så jeg unngår steder der folk er veldig parfymert. Ja til forbud mot parfyme, Jane Helen shampo, og alt som lukter mye på bussen. :kampsak: Den dagen det kommer luktforbud på buss, kan jeg begynne å ta buss til jobb.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:15   #105
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

På jobb har vi fått beskjed om ikke å bruke parfyme, fordi at elever og kollegaer kan være allergiske. Jeg bruker stort sett parfyme ved spesielle anledninger.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:08   #106
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Ja, men ikke hver dag. Det er bokstavelig talt litt perler for svin..
Jeg har fått masse parfyme oppigjennom av min tante som jobbet i SAS.
Så jeg har en del halvfulle flasker stående..har liksom ikke fått meg til å kaste det.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:18   #107
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Jeg bruker aldri parfyme. Jeg er så allergisk mot parfyme at jeg kan finne på å bli dårlig bare jeg går forbi et parfymeri på et kjøpesenter.

Det finnes sikkert allergivennlig parfyme, men jeg gidder ikke bruke penger på det. I stedet har jeg en slags massasjeolje med lavendel i som jeg tåler. Ved spesielle anledninger hender det jeg rubber litt av det i nakken.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:15   #108
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av noba, her.


Jeg kan ikke utstå sånne kraftige parfymer og den verste av alle er Red Door

Jeg har en svigermor som har brukt Red Door siden den kom ut. Det stinker så sinnsykt mye at det nesten er vondt. Ellers er hun en kjempegrei dame altså!
Har en venninne som bruker den også men hun bruker bare litt og den er faktisk god på henne.
Jeg bruker parfyme ofte men stinker meg ikke ned. Liker milde rene lukter som f.eks. Simply til Clinique.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 09:27   #109
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du er ikke så sær da Elinblu

Jeg bruker parfyme ved spesielle anledninger, max et par ganger i året. Jeg glemmer som regel å ta det på da også

Som om jeg skulle sagt det selv. Det er ikke noe jeg prioriterer ved pynting til fest, for å si det sånn.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 10:07   #110
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du parfyme?

Har 2 parfymer som jeg bruker, Gio Giorgio Armani, den brune flaska og Giorgio Beverly Hills.Alt annet lukter saftig kattepiss. Bruker somregel en av de hver dag, bytter litt på. Men passe på å ikke ause på meg når jeg skal ut på biltur med allergisk venninne. Da blir det oppkast for alle penga.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no