Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En helt alminnelig norsk kvinne...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 08:37   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg var ikke klar over at det var spesielt for Norge.

Tror ikke det er så mange land det er vanlig at barna kan ta morens etternavn? Men jeg vet ikke. Selv har både jeg og ungene mannens navn, så jeg er vel litt atypisk for Norge.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 08:40   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Tror ikke det er så mange land det er vanlig at barna kan ta morens etternavn?

Jeg regner jo med at hun snakket om etternavn, men det kom ikke akkurat tydelig frem. Det hørtes litt ut som det var staten som bestemte hva barn skulle hete i alle andre land. Uansett, jeg tror at man kan ta mors etternavn i de aller fleste land, men hva som er vanlig er en annen ting?

Her ble det bindestreksløsning, jeg ville ikke være med på at mitt etternavn skulle degraderes til et mellomnavn som aldri ble brukt, slik det er med min mors etternavn hos meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 14:35   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Må bare få opplyse om at Trine Grung er ihuga Oprah-fan

Jeg er også ihuga Oprah-fan, og de skulle valgt meg istedenfor henne synes jeg... men så sendte jeg aldri noe brev jeg da!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 17:41   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Det er klart, vi skulle hatt folkeavstemning. Så kunne flertallet ha bestemt hvem vi skulle sende til det store utland for å tale vår sak.

(Er det bare meg som tenker "Contact" når jeg leser dette? )

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 19:58   #5
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Økonomisk "velstand" tar bort en del del av problemstillingene jeg har inntrykk av at den jevne kvinne må innrette seg etter.

Å bli gjenkjent "overalt" og antageligvis få særbehandling for det vil også gi en litt annen hverdag.

At hun er en fin representant/"talsperson" er kanskje en ting. Men jeg ser ikke på henne som en i mengden heller. Og jeg fikk inntrykk av at de var på jakt etter en helt vanlig dame med et helt vanlig liv. For meg er ikke kjendislivet et helt vanlig liv.

Men jeg ser poenget med at resten av "pakken" kan kompensere for det.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:12   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Og jeg fikk inntrykk av at de var på jakt etter en helt vanlig dame med et helt vanlig liv. For meg er ikke kjendislivet et helt vanlig liv.

Men for TV-produsentene er det sikkert også viktig at de som kommer som representanter fra Women around the world kan uttrykke seg bra, og at de har et liv og en hverdag som er "interessant nok" for tv-seerne. Det skal være tv-underholdning også.... og der tror jeg vel Trine Grung har scoret et par poeng med den bakgrunn og erfaring hun har.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:17   #7
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men for TV-produsentene er det sikkert også viktig at de som kommer som representanter fra Women around the world kan uttrykke seg bra, og at de har et liv og en hverdag som er "interessant nok" for tv-seerne. Det skal være tv-underholdning også.... og der tror jeg vel Trine Grung har scoret et par poeng med den bakgrunn og erfaring hun har.

*kremt* Akkurat Trine Grung er vel ikke så forferdelig interessant i seg selv. Sånn sett kunne en hvilken som helst kvinne ha levd et mye mer interessant liv enn det hun har. Jeg er i hvert fall ikke interessert i henne.

Hun har vel mast så lenge at Oprah ga etter til slutt.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:28   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

*kremt* Akkurat Trine Grung er vel ikke så forferdelig interessant i seg selv. Sånn sett kunne en hvilken som helst kvinne ha levd et mye mer interessant liv enn det hun har. Jeg er i hvert fall ikke interessert i henne.

Hun har vel mast så lenge at Oprah ga etter til slutt.

Ja, nettopp! Men hun har mast ved å skrive brev hver dag i ukesvis, hun vil på TV. Hun jobber selv i TV/Radio. Hun har barn. Hun har en ex-proff-fotballspiller til mann, og de ser bra ut. Altså ikke helt gjennomsnittet etter min oppfatning, men interessant nok til å delta på amerikansk tv. Jeg er ikke interessert i henne jeg heller, og synes ikke på noen måte at hun er mer spennende enn f.eks. deg og meg , men jeg ser samtidig at det som er mer gjennomsnittet av en norsk kvinne antakeligvis ikke ville være "spennende nok" for amerikansk tv.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:33   #9
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Har ikke noe imot å sende Trine Grung til USA, jeg. Så skal jeg krysse fingrene for at hun roter bort returbilletten sin og må bli der borte.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:50   #10
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

hun vil på TV. Hun jobber selv i TV/Radio. Hun har barn. Hun har en ex-proff-fotballspiller til mann, og de ser bra ut. .

Trodde nesten dette var gjennomsnittet, jeg.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:13   #11
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Det har du nok rett i.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 22:28   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

og til alles info så blir dette programmet med Trine Grung sendt f.k. mandag her borte. Jeg så nettopp en preview med Trine self, og det gikk på Stavanger-engelsk (eller noe i den duren).

Jeg skal i alle fall se!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 07:56   #13
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

og til alles info så blir dette programmet med Trine Grung sendt f.k. mandag her borte. Jeg så nettopp en preview med Trine self, og det gikk på Stavanger-engelsk (eller noe i den duren).

Jeg skal i alle fall se!


Du får gi oss fyldig referat på mandag!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 08:43   #14
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Vi får se om vi kan laste det ned, men det spørs vel om noen gidder å rippe det

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 10:00   #15
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Vi får se om vi kan laste det ned, men det spørs vel om noen gidder å rippe det

Ja, det blir spennende å se …

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 14:19   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Søren at det ikke kommer på tv her før i januar. Men det går kanskje an å laste det ned? Tviler vel egentlig på at jeg finner en Oprah-episode på noen torrentsider da ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 15:08   #17
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Nå leste jeg litt på oprah.com, og ser at Trine Grung understreker at de ALDRI har peanøttsmør i huset.

Er peanøttsmør usunt? Burde vi kanskje diskutere det på barnematforumet?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 15:19   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

I Slankekrigen, som Grung var programleder for, gikk vel peanøttsmør for å være usunt.
Peanøttsmør uten druesukker er ikke usunt nei, langt ifra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 15:23   #19
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

I Slankekrigen, som Grung var programleder for, gikk vel peanøttsmør for å være usunt.
Peanøttsmør uten druesukker er ikke usunt nei, langt ifra.

Men da setter man vel likhetstegn mellom kaloririkt og usunt, og er det alltid riktig når det gjelder barn?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 15:40   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men da setter man vel likhetstegn mellom kaloririkt og usunt, og er det alltid riktig når det gjelder barn?

Mange gjør desverre det ja, bare ta en titt på forskjellige slankefora rundt på nettet. Husker flere diskusjoner der folk var skikkelig overrasket over at tran var så kaloririkt, fordi de jo trodde det var så sunt?
Samme med feks. nøtter og avokado, samt sjokolade. Mørk sjokolade var det jo ikke vits i å spise, for det inneholdt jo like mye eller MER kcal enn vanlig sjokolade.

Polyanna: jeg tror nok hun mente rent peanøttsmør. Sjokoladepålegg er sjokoladepålegg, nugatti er nugatti. Finnes det peanøttsmør med sjokolade?? I så fall: :sikle seg ihjel:

Det skulle vært en avsporingsknapp her, så vi ikke ender opp med å bare diskurtere fedme og peanøttsmør.

Nå leste jeg linken Elin la ut, jøss vi har det bra her i landet når det kommer til permisjon og levestandard som familie.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 24-10-06 kl 15:46.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no