Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Merkelapper til klær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-11, 18:44   #21
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Vi bruker merkepenn på det meste, og så Taggits på tepper og vognposer og myggnett og en del av yttertøyet. Jeg synes ikke de ser noe gode ut å ha i nakken på trøyer og annet som skal mot huden, nemlig, men det synes jeg ikke strykelapper ser ut til å være heller … Nå har jeg bestilt klistremerker også, men til matboks og sko og sånt, ikke klær.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 18:55   #22
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Jeg sverger til www.merkmester.no

Og så ssverger jeg på at merketusj ikke er et alternativ her i huset... Rart det der, at folk kan synes så forskjellig om ting.
Jeg synes det er lettere å stryke enn all den skrivingen.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 19:08   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.600
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Når man først har et raid, så er stryking greit nok, men å finne frem strykebrett og strykejern hver gang det kommer et nytt plagg i hus...?

for oss som stort sett får klærene i store mengder av gangen (vi arver, sånn "her er to poser med klær" så er jo strykeraid greit, men så kjøper jeg et par t-skjorter, men gidder da ikke finne frem strykebrettet av den grunn...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:07   #24
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Malama, Jeg har ikke engang strykebrett. Jeg stryker knapt nok bunadskjorta mi til 17.mai .

Når jeg kjøper enkeltplagg er det bare svipp ut av skapet med jernet og smokk på med et par lapper på benken, eller på gulvet der jeg finner kontakt. Ved større raid som f eks julegavene, bursdag, arving o.l., setter jeg meg ved spisebordet. Tror jeg. Eller så sitter jeg på gulvet da også. Jaja. Det er iallfall raskere merkepennen, er min erfaring.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:11   #25
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

www.presis.no Holder godt i vask.

Elsker disse lappene. Men du får hverken varene eller svar på mail fra dem lengre.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:18   #26
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Jeg har en merkepenn i barnehagen, en på vaskerommet, en på kjøkkenet og en i garderobeskapet i gangen. Skal han ha med et plagg som ikke er merket ennå, så skribler jeg bare på fornavnet mens jeg er i farta, på vei fra et sted til et annet. Det går da så kjapt, atte.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:35   #27
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Elsker disse lappene. Men du får hverken varene eller svar på mail fra dem lengre.

Jeg tror jeg ventet i 4 uker på mine derfra...

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:50   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.472
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg fikk forresten anbefalt dette: http://www.navnestempel.no/ av en bekjent. Har ikke prøvd selv da.

Jeg kjøpte nettopp. Tørket fort inn, gitt. Tror jeg fikk stemplet fire plagg før stempelet gikk i søpla. Men har bestilt fantastisk gode navnelapper derfra, lette å feste på. Man får rabatt nå om man bruker kode bhgstart som kupongkode.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 20:56   #29
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg tror jeg ventet i 4 uker på mine derfra...

Jeg har ventet lengre. Mener jeg bestilte i begynnelsen av juni og sendte mail i midten av juli.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 21:05   #30
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av Høyt&Lavt, her.

Jeg sverger til www.merkmester.no

Og så ssverger jeg på at merketusj ikke er et alternativ her i huset... Rart det der, at folk kan synes så forskjellig om ting.
Jeg synes det er lettere å stryke enn all den skrivingen.

Jeg liker også disse best, for de er små og synes ikke like godt gjennom klærne.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-11, 23:08   #31
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Elsker disse lappene. Men du får hverken varene eller svar på mail fra dem lengre.

Jeg fikk i går, etter å ha bestilt to dager tidligere.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 09:04   #32
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Jeg ser på jobben at halve Norge bestiller disse Askeladden lappene
Det må jo bety noe?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 21:44   #33
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Ja, at de bruker mye penger på reklamering!

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-11, 22:01   #34
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Elsker disse lappene. Men du får hverken varene eller svar på mail fra dem lengre.

Hmm, jeg har nettopp fått en ladning derfra, tok 3-4 dager.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-11, 08:47   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.600
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Minner meg selv på at det var presis jeg skulle bestille fra ja. sånn i tillegg til å skaffe en merkepenn (dvs, en ny, og oppbevare en plass jeg finner den igjen, oppi posen med lapper kanskje?) For jeg liker det med å klistre lappene på plass i tøyet, da slipper jeg å finne frem strykejernet!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 21:35   #36
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Merkelapper til klær

i har vært superfornøyde med klistrelappene fra markmaster

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-11, 21:53   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.472
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Minner meg selv på at det var presis jeg skulle bestille fra ja. sånn i tillegg til å skaffe en merkepenn (dvs, en ny, og oppbevare en plass jeg finner den igjen, oppi posen med lapper kanskje?) For jeg liker det med å klistre lappene på plass i tøyet, da slipper jeg å finne frem strykejernet!

POP har gode merkepenner, tynne og fine og ikke så dyre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 08:22   #38
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Tøymerketusj.

Hilsen strykejernangst

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 15:12   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Klistrelapper fra Askeladden og tekstilmerketusj. Jeg stryker bare på 16. mai.

Jeg og!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 15:14   #40
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Merkelapper til klær

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

www.presis.no Holder godt i vask.

Disse har jeg brukt i tre eller fire år nå, og det er de beste lappene jeg har brukt på klær.

Jeg bruker lappene fra Askeladden på alt annet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barnehagestart, merkelapper


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no