Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-23, 20:22   #661
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Strå, bare si ifra, min venninne er veldig delaktig i å ta hånd om hjemløse katter og kattunger som trenger nytt hjem. De holder til i Drammen, men det er jo ikke så langt dit.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 23-05-23, 20:55   #662
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Takk for tilbudet Pelen. Heldigvis har naboen en katt jeg pleier å få kose med. Han får selvsagt ikke komme inn til oss. Jeg håper han tilgir at jeg har brydd meg om en annen katt også en stund.


Sist redigert av Strå : 24-05-23 kl 08:52. Årsak: Skrivefeil
Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-05-23, 21:15   #663
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Har du vært "utro" mot nabokatta, Strå?

Jeg gruffer over kommentarfelt gjennomsyret av rasisme mot samer, og er så lei av det. Tar aldri slutt!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 24-05-23, 07:27   #664
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Kropp! Jeg koker og får ikke gjort noe som helst. Ikke den sinnavarianten, bare overgangsaldervarianten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 24-05-23, 08:02   #665
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.885
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Taxier som ikke kommer når de skal. I går kom den 10 min for sent og det samme ser ut til å være tilfelle i dag ��

løve70 er aktiv nå  
Gammel 24-05-23, 08:58   #666
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har du vært "utro" mot nabokatta, Strå?

Jeg gruffer over kommentarfelt gjennomsyret av rasisme mot samer, og er så lei av det. Tar aldri slutt!

Neida, jeg har kost med Mellomste sin katt inne og naboens katt ute, men de har vel begge merket fremmedkattlukten av meg.
Til det andre temaet ditt: Jeg er redd for at rasisme fortsetter uansett. Farmor ga meg en ørefik for sånn omtrent femti år siden, da jeg spurte om vi var av samisk herkomst. Slike beskyldninger skulle hun ha seg frabedt sa hun. Slektsforskning viser at hun var samisk. Senere har jeg lurt mye på hva hun og søskna var utsatt for i oppveksten og i voksenlivet.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-05-23, 19:48   #667
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Jeg har knust telefonen min!!! Både foran og bak! HELVETE!!!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 27-05-23, 10:53   #668
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Kvinnfolk som ikke aksepterer den plassen de har fått tildelt på fly og tog. Har jeg lyst til å reise fem timer med ryggen til kjøreretning når jeg har vindusplass i kjøreretningen, nei. Så overrasket da, spurte mange ganger, virkelig ikke??!!

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 27-05-23, 11:44   #669
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.699
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Å våkne kl 7 lørdag og ikke få sove igjen. :trøtt:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-05-23, 14:45   #670
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Hagearbeid i 3-4 grader, regn, sludd, haglbyger og vind.
Det var så kaldt at jeg måtte fyre i bålpanna for å ha å varme meg ved.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 27-05-23, 14:59   #671
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Sønn som snart har glemt igjen halve jakke/lue/skoparken sin enten på skolen eller på fotballbanen, evt. i diverse haller rundt omkring.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 27-05-23, 16:01   #672
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Kvinnfolk som ikke aksepterer den plassen de har fått tildelt på fly og tog. Har jeg lyst til å reise fem timer med ryggen til kjøreretning når jeg har vindusplass i kjøreretningen, nei. Så overrasket da, spurte mange ganger, virkelig ikke??!!

Merkelig! Hvorfor ville personen bytte i utgangspunktet? Annet enn ønske om å sitte i kjøreretningen?

Jeg opplevde en gang at noen jeg vagt kjente ville at jeg skulle bytte sete på flyet fordi hun ville sitte ved siden av en venninne. Jeg hadde betalt ekstra for å sitte ved nødutgangen. Hvorfor kunne ikke venninnen bytte bort sin plass ved nødutgangen, da? Det er jo et sete det hadde vært mye mer attraktivt for andre å bytte til. "Pussig nok" ble det aldri diskutert som en mulighet, og venninnen ble sittende sur og grinete ved siden av meg gjennom hele flyturen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 27-05-23, 17:35   #673
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Smågruff:
Måtte bruke en time på å kjøre meningsløs tur fordi batteriet på bilen var flatt og det var nå nevøen min kunne komme og starte den for meg - og da må det jo kjøres litt for å lades.

STORGRUFF:
I tillegg til at det nye digitale eksamenssystemet er håpløst for elevene, er det ufattelig tungvint å sensurere i! Før kunne jeg laste ned ei zippa mappe med alle besvarelsene i ei sensurgruppe, nå må jeg være logga på systemet hele tida og klikke meg gjennom hver enkelt besvarelse. "Tusen" klikk for hver!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 27-05-23, 18:37   #674
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Jeg synes man automatisk bør miste lappen om man ikke fletter når køer skal inn i samme fil.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 27-05-23, 19:02   #675
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

STORGRUFF:
I tillegg til at det nye digitale eksamenssystemet er håpløst for elevene, er det ufattelig tungvint å sensurere i! Før kunne jeg laste ned ei zippa mappe med alle besvarelsene i ei sensurgruppe, nå må jeg være logga på systemet hele tida og klikke meg gjennom hver enkelt besvarelse. "Tusen" klikk for hver!

Ja, nå er det slutt på å sitte i sola på balkongen og jobbe. Og jeg orker ikke gjøre det på liten skjerm engang, så jeg er henvist til jobb eller kontoret.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-05-23, 10:38   #676
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Det snør. Og i natt var det -5 grader.
YAFKM!!!!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 29-05-23, 13:12   #677
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Gåver/oppmerksomhet frå jobb. Synes framleis det er sårt at min kollega fekk stor korg med diverse ting i, når ho tok sitt fragbrev, mens eg ikkje fekk noko som helst.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 29-05-23, 17:57   #678
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Det skjønner jeg godt Hjertensfryd. Sånt er uakseptabelt. Er det vanlig å forskjellsbehandle der?
Jeg gruffer over vondter og manglende konsentrasjon. Jeg må få skrevet en årsberetning og få gjort ferdig regnskapet. Blææææ.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 29-05-23, 21:24   #679
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Pleier ikkje å vera det, så eg skjønte ikkje heilt kvifor det blei slik.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 29-05-23, 21:45   #680
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #14

Hjertensfryd, si ifra? Kan vare være ren menneskelig forglemmelse.

Pelen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no