Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-12, 13:09   #41
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg har ingenting imot å reise med RY om det er de som er rimeligst. Har reist med de mange ganger, men aldri med ungene. Det er fordi RY er dyre i skoleferiene forhold til Sas og Norwegian så lenge jeg bestiller billetter tidlig. Hadde RY vært billigst så kunne jeg godt valgt de med ungene også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:09   #42
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg boikotter de på ingen måte. Men iom at jeg bor 5 minutter fra Gardermoen, så er det uaktuelt for meg å fly fra andre flyplasser. Jeg liker å fly mest mulig direkte fra A til B, og særlig hvis det er unger med på turen så er jeg villig til å betale litt ekstra for det.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:10   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Jeg syns det er fryktelig egoistisk at vi sitter her i verdens rikeste land og bare vil ha billigbilligbillig, samme hvordan etikken bak er.

Åååååh, I love you, altså

Helt enig! Vi skal være så pretensiøse og korrekte på alle vis, kjøpe økologisk, kjøre kollektivt, tenke miljø og dele med resten av verden, men vi skal ha gratis bensin, gratis sprit, billig mat, billige biler, billige flyreiser. Alt skal være billig, billig, billig, men alle skal helst tjene en million i året

-men det er ikke så nøye med de ansatte i Ryanair - de er jo bare noen usle kabinansatte og piloter, og dermed kan vi fly billig billig uten tanke for andre enn lommeboken vår, for vi kan tross alt reise billig og bruke penger vi har nok av på andre ting enn respektable flyselskaper.

Som om det var en menneskerett at alle skal ha flyplass rett utenfor døren med billig-flybilletter. Fly til folket liksom! Skikkelig miljøpolitikk er det også.Not.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:10   #44
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg boikotter ikke Ryanair aktivt eller av høyvelbårne og gjennomtenkte grunner, men jeg bruker dem ikke heller.
De flyr til ukurante flyplasser, det skjer kanselleringer og endringer i flytider jeg ikke vil forholde seg, og prismessig sett ender det gjerne opp med å være sammenlignbart allikevel når ekstrakostnader ift. gebyrer for ditt og datt og bagasje og hva detnåer altsammen, i tillegg til at transport til det stedet man _egentlig_ skulle vært kommer i tillegg.

Rygge _er_ ikke Oslo, Hahn _er_ ikke Frankfurt, osv.

Jeg betaler heller litt ekstra for å få en hasslefree og og mer behagelig flyreise med noen andre - om det nå er slik at det skulle vært noen kroner å tjene på å fly med Ryanair. Jeg har overhodet ikke oppfattet noe press her på forumet. Jeg uansett gjort som jeg ville, uavhnegig av hva andre måtte mene om mine reisevaner

Men a propos - det er andre flyselskaper jeg unngår så langt mulig også, rett og slett fordi jeg ikke liker komfort, service, flyplassbruk/hvor man må skifte ved lengre reiser, etc.


Sist redigert av m^2 : 08-03-12 kl 13:20.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:13   #45
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

vi skal ha gratis bensin, gratis sprit, billig mat, billige biler, billige flyreiser. Alt skal være billig, billig, billig, men alle skal helst tjene en million i året

Ja, det er jo meg i et nøtteskall.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:13   #46
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg ønsker ikke å lukke øyne og ører overfor fakta om RyanAir, men jeg synes at det er ganske massiv sverting på gang, og det er vanskelig for meg å vite hva som er reelt og hva som blir hauset opp.

Jeg har inntrykk av at det ikke er hauset opp men basert på fakta. Her er en kronikk av nestleder i Parat som oppfordrer til ikke å fly med Ryanair:

Sitat:

Ansatte i Ryanair må selv betale for arbeidsuniform og sertifikater, og får bare betalt for tiden de er i lufta.

Parat, LO og flere andre fagforbund har boikottet RA.

For meg er det uaktuelt å fly med Ryanair. Nå har ikke vi flydd på ferietur siden 2007 som et "miljøbidrag", men om vi skulle fly, ville jeg valgt et annet selskap en Ryanair, uansett hvor mye mer det ville koste meg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:13   #47
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg boikotter ikke egentlig, men flyr ikke med RA så jeg boikotter vel på et vis allikevel.

Jeg flyr heller ikke med Ryanair, jeg har ikke en gang tatt et standpunkt til de - rett og slett fordi de ikke flyr herifra, og jeg derfor ikke har måttet velge. Jeg kan jo selvfølgelig si at jeg boikotter dem, men jeg synes det blir en litt for positiv fremstilling av meg selv, selv om jeg aldri har flydd Ryanair, faktisk ikke vurdert å fly med dem en gang. Så for meg er det en forskjell mellom det "å ikke fly med Ryanair" og det "å boikotte Ryanair"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ryanair av lavpris, Norwegian er lavprisselskap - VESENTLIG forskjell.

Denne skjønte jeg ikke helt? Kanskje du kan utdype hva du mener.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:15   #48
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

KLM (mfl) har begynt med seterader med ekstra beinplass nå Du må betale 10? Eller var det 20? Euro ekstra, så får du så fin beinplass atte OG kan legge ned ryggen.


Sist redigert av m^2 : 08-12-12 kl 13:26.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:16   #49
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ke?

Tror du forstår...
Norwegian er et lavpris-selskap. De selger billigere billetter enn nettverks-selskapene som SAS, BA,KLM osv.

Ryanair er også lavpris-selskap. Norwegian og Ryanair opererer helt forskjellig. Norwegian har skikkelige reisebetingelser og de ansatte blir behandlet noenlunde bra.

Det er rett og slett ikke bruk for Ryanair. De er et supplement for de som vil reise uten å betale for det.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:17   #50
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg ønsker ikke å lukke øyne og ører overfor fakta om RyanAir, men jeg synes at det er ganske massiv sverting på gang, og det er vanskelig for meg å vite hva som er reelt og hva som blir hauset opp.

Hvorfor må du vite hva som er reellt? Holder det ikke å vite at det er skikkelig ille på mange plan?

Det er rett og slett haugevis av grunner til å boikotte RyanAir og dersom man velger å ikke boikotte, så må man da kunne stå for det på tross av at de ansatte har elendige rettigheter, at pilotene tvinges til å fly på overtid, at de så og si aldri gjør opp for seg i klagetvister der kunden har vunnet, at de flytter og kansellerer avganger uten å kompensere kundene og en hel haug med andre negative ting. Det er et drittselskap rett og slett, og de legger ikke skjul på det en gang. Lederen har gang på gang stått frem og sagt at han ikke har noen som helst intensjon om å endre policyen.

Det er som Smilefjes sier, man tar valg. Daglig tar man valg som ikke er til det gode for verden og som er så etisk uforsvarlig at man har lyst til å gå i skogen og henge seg i nærmeste tre om man begynner å filosofere over det. Sånn er det å leve i den rike delen av verden i 2012.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:17   #51
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg har inntrykk av at det ikke er hauset opp men basert på fakta. Her er en kronikk av nestleder i Parat som oppfordrer til ikke å fly med Ryanair:

Takk. Den skal jeg lese. Den virker saklig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:19   #52
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.


Det er som Smilefjes sier, man tar valg. Daglig tar man som ikke er til det gode for verden og som er så etisk uforsvarlig at man har lyst til å gå i skogen og henge seg i nærmeste tre om man begynner å filosofere over det. Sånn er det å leve i den rike delen av verden i 2012.

Det har du rett i. Så får min brøde være at jeg reiser med RyanAir. For jeg tror ikke at jeg kommer til å slutte å fly med dem per i dag. Men det kan jo hende jeg endrer standpunkt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:23   #53
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

En litt nyere artikkel:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7829374

Og her:
http://www.aftenposten.no/jobb/article3876003.ece

Sitat:

Det irske lavprisselskapet betaler ikke ut lønn under sykdom, men henviser de ansatte til trygdemyndighetene. Det er ingen fast arbeidstid, og det gis ikke helgegodtgjørelse eller overtidsbetaling. Fristen for å melde fra om sykdom er seks timer før man skal på jobb.
[...]
Deltakelse i streik eller arbeidskonflikt er oppsigelsesgrunn. Det gjelder også for å snakke med mediene om Ryanair. De ansatte trekkes 30 euro i måneden for uniform, tilsvarende 2.900 kroner i året. ID-kort må man også betale selv.

Sitat:

– Det er da helt frivillig å jobbe for oss, argumenterte Ryanair-sjefen Michael O’Leary da han nylig var i Norge.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:23   #54
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Nei, jeg boikotter ikke, men jeg veier inn hasselet når jeg vurderer dem (dårlig setecomfort, ikke setevalg, rigiditet om man har gjort noe feil, flyplasser langt fra).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:24   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg tenker også at man har valg, og jeg velger absolutt ikke riktig hele tiden jeg heller. Men jeg gjør mitt beste for å unngå de helt åpenbare etikkbruddene. Jeg syns ikke jeg har mer rett til å måtte spare mindre til en ferie enn ungdom i Europa har på greie arbeidsforhold. Jeg syns ikke jeg har mer rett på masse billige plagg enn at barn i Bangladesh skal slippe å jobbe.

Noen ganger trenger jeg noe, og jeg har ikke ressurser til å sette meg inn i hva som er etisk best, og noen ganger blir prisen for meg for høy. Men RA kontra Norwegian er rett og slett et luksusproblem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:25   #56
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Flyr Ryan fra Gardermoen?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:26   #57
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

dårlig setecomfort

Jeg er enig i de andre tingene du nevner her, men dårlig setekomfort? På hvilken måte? Jeg synes setene er gode og brede og de har god plass til beina.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:26   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Flyr Ryan fra Gardermoen?

Nei. Rygge og Torp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:26   #59
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Flyr Ryan fra Gardermoen?

Nei. I osloområdet flyr de fra Torp og Rygge.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:27   #60
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Det er ikke mitt problem å holde orden på arbeidsforholdene deres, og det er det ikke for meg uansett hvilken bedrift jeg skal kjøpe noe fra. Det er det andre som skal passe på, og så lenge de får lov til å fly i Norge så går jeg ut i fra at de følger reglene som gjelder her?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no