Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferieplaner for 2011

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 17:34   #41
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Jeg tror ikke vi skal ha noen store utflukter i år. Jeg tipper det blir ferie hos foreldrene mine, og på hytta deres. I tillegg har jeg lyst til å gjenta fjorårets suksess i Hunderfossen. Og kanskje noen andre småturer. Vi satser på å reise til den Dominikanske republikk neste sommer, i hvert fall mannen og Snuppa, så da er det ikke rom for å bruke opp hele feriebudsjettet i år.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 17:42   #42
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

He he, nei. Alene. Eller ikke alene som i totalt solo, men alene fra Norge. Skal treffe mine ukjente turkompiser i London.

Hehe, så lizzom for meg familietur på Everest med mor med baby i bæresele og en større unge på slep på vei opp til camp med motivasjonsrop; kom igjen, du får en halv kvikklunsj hvis du får opp tempoet! :leravmegselvidag:

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 17:50   #43
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi skal en lang weekend til Gøteborg med et vennepar og barna, også skal vi til Kristiansand i en ukes tid, der vi skal på kaptein sabeltann, dyreparken også skal vi to uker til Namsos på hytta ved vannet

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 17:54   #44
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi skal ei uke til Side, Tyrkia, og i slutten av juli skal vi til Legoland.

Ellers skal vi vel være hjemme antakelig. Kan hende vi tar ei uke på Møre forresten, i huset til broren min. Det er alltid hyggelig.

  Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 17:58   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi skal til Norge og hytten vår utenfor Oslo. Så blir det helt sikkert en tur til familien min i Sverige også. Om vi er skikkelig heldige så kommer venner herfra på besøk også og da tror vi forhåpentlig til Vestlandet en tur.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 17:59   #46
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi skal til Island, Blir nok 2,5 - 3 uker og deler av tiden skal vi bruke på å vise mannens familie rundt, som ikke har vært der før.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 18:13   #47
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Jeg tar med meg de to store til Kypros ei uke i mai. Bamseklubb og all inclusive, så får vi kost oss og slikket litt sol ei uke. Og de to store får litt voksentid uten innblanding fra mini. I sommer blir det som ungene ønsker seg - legoland og lalandia ei uke i august. Så gjenstår det å se om jeg får fri når jeg har bestilt ferie.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 18:25   #48
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Ungene skal forresten ha litt ferie alene med mine foreldre også, mens jeg og mannen jobber.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:08   #49
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Snipa: Er det Pascha Bay?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:23   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi skal bare være hjemme og passe på huset vårt.

Har lyst til enten Legoland eller dyreparken i løpet av sommeren, og så skal vi til Spania i september.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:25   #51
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi skal en uke til italia ( ved La Spezia)i slutten av mars. Gleder meg! Ellers så blir det nok mest ferie på hytta, besøke venner og slikt. Vi skal mest sannsynlig ta over fritidsbolig i år og dermed ut med noe arveavgift. Siden vi ikke vet helt hvordan dette blir så har vi ikke planlagt så mye enda.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:29   #52
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Mallorca, Sunwing Resort i juli.
Sikkert en tur på hytta hvis været er fint.
Og jeg og mannen håper på en kjærestetur på sensommeren.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:37   #53
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi skal også på Mallorca, Sunwing, 2 uker. Ellers har vi ingen bestemte planer, men storebror har lagt inn ønske om en tur til Legoland.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:39   #54
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Me vurderer ein tur til Kolmården. Rekner med at teltet blir med, så me får sjå kor lenge me eventuelt blir vekke.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:39   #55
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Kypros, Blue village Callisto med all inclusive:


Og så blir det en uke ved trøndelagskysten( en tur til Trondheim også), Fredrikstad og kanskje en tur til Kiel eller København

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:43   #56
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

jeg gråter nesten av denne tråden.. ååå som jeg har lyst å ta med meg ungene til syden.. det er jo så sinnsykt dyrt!!

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:45   #57
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg gråter nesten av denne tråden.. ååå som jeg har lyst å ta med meg ungene til syden.. det er jo så sinnsykt dyrt!!

Callisto har gunstige priser for deg som reiser alene med barn,
og barna spiser gratis på all inclusive!
Jeg får en reise for meg og to barn med all incl. en uke i juni for rundt 13000 kr. med at all mat følger med synes jeg der er billig!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:54   #58
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

ja har undersøkt det.. tenkte om jeg drar 17 juni som er det tidligste jeg kan, fordi jeg ikke vet når jeg er ferdig med eksamen, så kan jeg dra med begge to 1 uke til 13000 kr all incl. Men vil jo gjerne dra 2 uker når vi først skal...(er det kravstort?) og hvis jeg skal dra 2 uker må jeg opp i 20000 og da må jeg dra 10 juni... det er utelukket...

men jeg har den callisto i bakhodet.. vil så gjerne...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:56   #59
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011



En tur hit tenker jeg - Norge på sitt beste:



Også vet jeg ikke. Det store utland, syden kanskje.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:57   #60
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

ja har undersøkt det.. tenkte om jeg drar 17 juni som er det tidligste jeg kan, fordi jeg ikke vet når jeg er ferdig med eksamen, så kan jeg dra med begge to 1 uke til 13000 kr all incl. Men vil jo gjerne dra 2 uker når vi først skal...(er det kravstort?) og hvis jeg skal dra 2 uker må jeg opp i 20000 og da må jeg dra 10 juni... det er utelukket...

men jeg har den callisto i bakhodet.. vil så gjerne...

En uke er bedre enn ingenting
Og det er kanskje greit å prøve det ut en uke for å se hva du synes om å reise så langt med to små alene.
Skulle gjerne reist to uker selv, men siden vi har en pappa som vi skal ha
ferie med så blir det litt lenge(og så er jeg redd det vil bli litt lenge for meg å være eneste voksen).

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no