Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor går årets sommerferie?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-13, 17:30   #141
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Cruise er fantastisk ferie og det føles ikke tettpakket i det hele tatt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 18:42   #142
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Cruise er fantastisk ferie, men det er ikke akkurat sånn at man ikke gjør noe annet enn å sove på skipet. Man blir litt tatt på senga over hvor kjekt det faktisk er på skipet og hvor lite ivrige man blir på å stresse i land.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 19:56   #143
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

2 uker til Kypros, en uke i hytte på fjellet og en uke på hyttetur på Spangereid.


Endring i planene. Først to uker til Kypros, så en uke på hyttetur i Søgne. Så jobbe i 3 uker før jeg og ungene skal til Spangereid på hyttetur en uke.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 12:46   #144
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Endring i planer her også, vi bestemte oss brått for at vi ville til syden så vi drar til Tyrkia en uke, så da blir det heller 1 uke i Lofoten og 1 uke i Namsos og 1 uke her hjemme da min bestevenninne skal gifte seg

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 16:50   #145
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

En uke på Tjøme (forhåpentligvis uten regn) og et par dager i Gøteborg og Liseberg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-13, 18:24   #146
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Det ser ut for at vi pakker teltet og tar noen dager i Sverige. Vi er så glade i et sted som heter Hjo, så vi drar dit.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-13, 10:10   #147
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Cruise er fantastisk ferie, men det er ikke akkurat sånn at man ikke gjør noe annet enn å sove på skipet. Man blir litt tatt på senga over hvor kjekt det faktisk er på skipet og hvor lite ivrige man blir på å stresse i land.

Jeg skjønner jo at det ikke akkurat er danskebåten, altså.

Men alvorlig, tror du at vi som ikke liker resort kan trives bedre på cruise? Jeg forestiller meg alt det jeg misliker mest; predefinert mat/restauranter, organiserte aktiviteter i poolen, alle utflukter skjer i flokk, med tilleggsfaktoren at du rett og slett ikke kommer deg unna.

Jeg har sittet på små karibiske øyer, der vi har leid en liten, rusten moped for å dra til et utkikkspunkt for å se på solnedgangen, og så kommer det en rekke med 14 golfbiler svingende opp; de står på rekke og rad mens guiden prater fort og hektisk, også er de av gårde igjen i retning delfinshowet. Bærtbært, liksom.

Jeg tror ikke vi sa at ord mens de var der, bare stirret med store øyne.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 19:49   #148
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.


Jeg har sittet på små karibiske øyer, der vi har leid en liten, rusten moped for å dra til et utkikkspunkt for å se på solnedgangen, og så kommer det en rekke med 14 golfbiler svingende opp; de står på rekke og rad mens guiden prater fort og hektisk, også er de av gårde igjen i retning delfinshowet. Bærtbært, liksom.

Jeg tror ikke vi sa at ord mens de var der, bare stirret med store øyne.


Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 22:58   #149
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Jeg har vært på Middelhavscruise én gang og likte det veldig godt. Man har jo mange utganger fra ulike plan på båten, men litt kø blir det selvsagt.

Vi skal til Mallorca, Alcudia. Nok en gang. To år siden sist da.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 06:46   #150
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Fibi: Jeg skulle likt å se uttrykket til datteren din når dere ankommer flyplassen,så utrolig morsomt å overraske henne! Men,skal de andre reise også? Et annet sted? Eller må du pakke kofferten hennes i smug?

De andre skal ikke reise noe sted, nei. Mannen og jeg har ikke ferie samtidig i år, ikke så mye som en liten dag en gang. (Nå fikk jeg ufrivillig ferie forrige uke da, pga en heftig bronkitt, men det teller liksom ikke. )

Jeg gleder meg sånn til å avsløre det, og sliter maksimalt med å holde det hemmelig! Har faktisk sendt henne til tanten noen dager for å unngå å røpe noe. Hun skal sove hos tanten sin natten før vi reiser også, slik at jeg kan pakke kofferten uten at hun ser det. Pakker til begge i samme koffert, og så pakker jeg med en ekstra bag som vi kan ha klærne i på vei hjem igjen. På den måten har jeg plass til shoppingen samtidig som jeg ikke avslører noe med å ha to kofferter i bilen på vei til flyplassen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 09:56   #151
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Jeg og ungene drar 'heim' til Mo i Rana en uke. Så drar vi til Rhodos i august en uke.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-13, 08:18   #152
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Tjøme

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-13, 08:51   #153
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor går årets sommerferie?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Sitte hjemme å amme, vel . Rochermannen har nemlig fått baby og kan ikke dra noe sted.

Heldigvis forbarmer svigermor seg over femåringen og tar ham, og kusinen på sju, med seg til en femdagerstur i Juni. Først to dager i Oslo og så tre dager i Dyreparken. De skal bo på Rica Hotel Dyreparken (den som ser ut som en båt?) og sikkert storkose seg. Jeg skal sitte alene hjemme og amme, fordi mannen har dobbel vaktbelastning når de andre legene starter på ferien sin. Hurra.

Prøver å få overtalt ham til en tur med hele familien til Kroatia utpå høsten da og har ham litt på gli. Sånn Septemberish. Vi har vært der på den tiden før (lenge siden) og da er det passe varmt og lite turister- m.a.o. babyvennlig.

Ekstraargument for å dra nå: Siste året dere kan dra utenom skoleferie. Ferie med baby er jo strålende.

Vi skal en uke til Alcudia, så drar jeg og gutta en uke til København (eller: hverdagene, ikke helga), så har vi to uavklarte uker hvor tanken er sørsverige, camping og sånn.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no