Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva bruker du fredagskvelden til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-20, 22:22   #41
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Vi har veldig ofte Taco og tvkveld. Jeg og mannen spiste en skikkelig hverdagsmiddag idag, da alle barna var hos venner. Tok en kaffe hos ett vennepar før vi plukket opp de yngste barna. Vel hjemme tok vi voksne oss ett par GT og spilte spilte brettspill. Nå ligger jeg inne hos minstesøs og 12åringen kom akkurat inn døra fra en nabo.

Forresten, jeg tok meg til til å shine kjøkkenet skikkelig ikveld, noe jeg sjeldent prioriterer fredag kveld.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 22:25   #42
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Film og popcorn sammen med minstemann.

Det føles som lørdag i dag. Det føltes som lørdag i går også. I morgen er det lørdag. Jeg eeeeeelsker langhelger.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 22:28   #43
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Har drukket en flaske engelske bobler med mannen og spilt monopol med hele familien. Nå er gutta straks i seng alt for sent. Mannen er på digital øl med en kompis og jeg hører P1 og vasker sofatrekk.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 22:32   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.023
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Som alle andre kvelder, mange etapper med mange barn. Etter legging av minstemann, ser vi ofte noe på TV med lillesøster. Øl og brus. Hun legger seg gjerne rundt 22 på fredager. Da er det mer øl, potetgull og tanketom surfing det som er igjen av kvelden. Storebror gidder ikke sitte med oss.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 22:43   #45
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.877
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Vinkveld med familie og venninne. Stort sett hver fredag når jeg er hjemme (og det er jeg jo alltid i disse corona tider). God mat, snacks og vel den eneste dagen vi ser 'vanlig' tv.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 22:49   #46
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Hva er engelske bobler?
Og irriterer meg over barn som aldri vil sove/ legge seg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 22:53   #47
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Vi har sett Jojo rabitt sammen med ungene og spist sånne ostepopkuler.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 22:56   #48
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

I kveld så jeg (egentlig vi) de to første episodene av serien Tsjernobyl. Nå leser jeg bok og småprater med Helten innimellom. En ganske typisk fredagskveld for oss.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 22:57   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Taco, rødvin, puslespill og repriser på TV. Mitt liv i et nøtteskall.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:07   #50
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.227
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hva er engelske bobler?

På grunn av klimaendringene er forholdene for å produsere vin med bobler i England nærmest optimale. Boblevin fra England er siste hype.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:11   #51
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.393
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

I kveld har sambo og jeg lagt puslespill i mange timer. Et som er nesten ferdig og det gjenstår bare blå brikker og tar en evighet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:18   #52
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Har drukket en flaske engelske bobler med mannen og spilt monopol med hele familien. Nå er gutta straks i seng alt for sent. Mannen er på digital øl med en kompis og jeg hører P1 og vasker sofatrekk.

Det uttrykket har jeg aldri hørt andre steder enn på FP. Hva er engelske bobler? Stort?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:21   #53
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

På grunn av klimaendringene er forholdene for å produsere vin med bobler i England nærmest optimale. Boblevin fra England er siste hype.

Panneklask. Jeg skulle bare ha lest resten av tråden før jeg spurte.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-20, 23:25   #54
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Vi var invitert på middag til et friskus-vennepar som er på telttur i lokalmiljøet, så vi har spist middag fra bålet og fisket og kost oss. Resten av kvelden har gått med til ... fint lite. Pratet med foreldrene mine på facetime og sett på han komi-doktoren på tv. Nå litt the Cure konsert.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-20, 00:09   #55
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Jeg har alenehelg. Foreldrene mine var på ettermiddagsbesøk. Etterpå satt jeg på altanen og leste til solen gikk ned. Spiste taco. Flyttet meg til en annen del av byen med mer kveldssol og var på to timers tur i solnedgangen med gå, jogg og trappetrening med lydbok på øret. Så litt på tv, spiste litt potetgull, kosa med en desperat kosekatt og dusjet. Nå blir det litt lesing på sengen før soving.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-20, 00:52   #56
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Vært på swingersklubb etter restaurantmiddag og nå blir det rave og MDMA resten av natta.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-20, 01:04   #57
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.833
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Fredagsnachos i 19-tiden, tid med barna, legging og lesing, så film, fredagsgodt og sofakos med mannen før han la seg rundt midnatt. Nå nyter jeg litt alenetid.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-20, 01:52   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Vært på swingersklubb etter restaurantmiddag og nå blir det rave og MDMA resten av natta.

Ah. Synes det var noe kjent.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-20, 02:19   #59
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah. Synes det var noe kjent.

Kan ikkje sova bort sommernatta!

Morgenklubb i seksdraget. Tar påmelding på prikk.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-20, 02:22   #60
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker du fredagskvelden til?

Se over elns


Sist redigert av Turban Smukk : 23-05-20 kl 02:29.
Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no