Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-20, 12:02   #441
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

At jeg skal til frisøren i dag.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 13-05-20, 13:50   #442
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Legebesøket viste at alle testene vi tok forrige gang var grei og jeg kan slutte på den ene medisinen min. Jippi, en tablett mindre i døgnet!

Dessuten har jeg passert 22 røykfrie/nikotinfrie dager, det beste forsøket i år. Så nå er det bare å fortsette å ignorere Mutter'ns fristinger og Heltens sukk. Han klarer seg også.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 13-05-20, 14:31   #443
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Mannen som avbrøt det han holdt på med på badet tidlig i dag for han hørte at jeg stod opp og lot meg bruke badet først, uten at jeg sa noe.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 13-05-20, 14:35   #444
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Skolestart for alle tre ungene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 13-05-20, 15:09   #445
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Det var så hyggelig å se elevene mine igjen!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 13-05-20, 15:48   #446
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Skogstur med fine kollegaer. Veldig hyggelig, og praktisk å være ferdig trent da!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 13-05-20, 16:40   #447
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Eg skal tilbake på jobb i morgon! Etter ørten veker med heimekontor ved spisebordet trur eg det blir veldig bra. Gledar meg til lunsj med kollegaer. Sjølv om det blir med 1 meters avstand!

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv  
Gammel 13-05-20, 16:51   #448
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Dugnaden i dag er avlyst.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 13-05-20, 22:58   #449
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Frisørbesøk!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 13-05-20, 23:45   #450
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Meg og en kollega på jobb! 😊

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 14-05-20, 14:23   #451
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

For første gang siden jeg begynte der jeg jobber nå, har jeg fått med meg hele årets divisjonssamling. Ingen hard lyd i lokalet vi var i, ingen lyskastere e.l. som svei seg gjennom øynene og inn i hjernebarken, ikke noe bråk av all summingen i pausene. Jeg elsker å finne ut slikt. Alt som kan hjelpe hverdagen min når vi er tilbake til normalen er bra.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-05-20, 19:53   #452
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Er såå fornøyd med serviset jeg har kjøpt. Kjøpt servise fra Firkløveren på Finn. Alt er helt nytt og ligger i orginalemballasjen. De har abonnement på serviser så man glemmer sikkert å avbestille. Fint for meg som har fått tallerkner for i snitt 103,- pr enhelt.
Det er dette. Helt nydelig blåfarge og de er så vakre. Knirk.
https://www.firkloveren.no/tilbud/aspvik

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 14-05-20, 20:42   #453
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.894
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Arvingen som endelig har besøk av noen venninner. Første gang siden Corona nedtstengingen startet. Så får det heller være at de drikker cider på en torsdag... (Ikke hun da, de andre er russ, så da må det være lov).

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 14-05-20, 21:30   #454
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Vi er snart ferdig med å male huset utvendig. Stillaset ble tatt ned i ettermiddag, og det er bare litt småmaling igjen før alt er ferdig.

Jeg er så fornøyd med å skifte farge fra lyst til Herregårdsgrønn. Nå skal bare terarssegulvet vaskes før alt er klart. Nå kan sommer og sol bare komme, jeg skal sitte på terrassen eller i båten og drikke champagne.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 14-05-20, 21:33   #455
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Er såå fornøyd med serviset jeg har kjøpt. Kjøpt servise fra Firkløveren på Finn. Alt er helt nytt og ligger i orginalemballasjen. De har abonnement på serviser så man glemmer sikkert å avbestille. Fint for meg som har fått tallerkner for i snitt 103,- pr enhelt.
Det er dette. Helt nydelig blåfarge og de er så vakre. Knirk.
https://www.firkloveren.no/tilbud/aspvik

Jeg synes også de var fine. Knirk her og.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-05-20, 19:26   #456
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Noen gode (mange) timer med skravling på Skype iblandet øl/cider, fagprat og læringsutbyttejobbing med studiekollega har vært fantastisk i kveld! :jkerter: Og veldig, veldig nødvendig for å ikke føle meg så alene for tiden.


Sist redigert av Bobbelur : 16-05-20 kl 10:03.
Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 15-05-20, 22:07   #457
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Det var så hyggelig å få Eldste på et lite besøk i formiddag. Vi fikk snakket litt om viktige ting også. Senere stakk Yngste innom for å hente noe og prate i en rasende fart og så dra igjen. Alltid like Speedy Gonzalez der. På toppen av det hele fikk Helten og jeg gått en fin tur etterpå. For å høres skikkelig egoistisk ut, har jeg ladet opp med en Mutter'nfri dag, det trenger jeg av og til. Fin dag.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-05-20, 23:25   #458
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Engelske bobler og salmalaks til middag. Namm!

vixen er ikke aktiv  
Gammel 16-05-20, 21:31   #459
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Noen her tipset om Princekonsert fra 1985 på YouTube, så nå ser Helten og jeg på det, gauler, koser oss og mimrer og jeg danser litt og har benyttet rytmen til litt styrketrening. Tusen takk til dere.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 16-05-20, 22:20   #460
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Noen her tipset om Princekonsert fra 1985 på YouTube, så nå ser Helten og jeg på det, gauler, koser oss og mimrer og jeg danser litt og har benyttet rytmen til litt styrketrening. Tusen takk til dere.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no