Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal du stemme?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti har du stemt på? Du kan stemme på flere for å dekke begge valg
Mdg 27 12,98%
Sp 11 5,29%
Frp 1 0,48%
Ap 55 26,44%
Krf 6 2,88%
Rødt 16 7,69%
Bompengepartiet 1 0,48%
Pp 0 0%
Kystpartiet 0 0%
Lokal By/gdeliste 2 0,96%
Høyre 30 14,42%
Venstre 19 9,13%
Liberalistene 0 0%
Sv 62 29,81%
Andre 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-19, 14:48   #121
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Den her artkkelen syns jeg var interessant, men jeg tror kanskje den ligger bak betaling.

https://www.aftenposten.no/norge/nyh...valgresultatet

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 15:02   #122
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Her fikk Sp rent flertall. Jeg syns ikke det er så sunt selv om jeg sto på splista.

Nei. Jeg tror ikke det er bra uansett parti. Hverken på kommune, fylkes eller regjeringsnivå. Alle partier har godt av å måtte jenke seg og forhandle.

Kom du inn i kommunestyret?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 15:09   #123
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg har stemt Venstre før, men synes det mangler integritet nettopp som My påpekte, at de sitter i regjering med FrP og hele fadesen med å la KrF få innstramming i abortloven vedr tvillingabort og nemndbruk, samtidig som de sier at de skal kjempe mot det igjen i 2012. Jeg synes det er så useriøst.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 15:27   #124
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Alt handler jo om å finne partiet man tror kan gi en best mulig hverdag - og i noen tilfeller så ER jo det enkeltsaker. Jeg er enig i at det er uheldig at styringspartier med et bredt fokus havner bakpå når velgere er opptatt av bare enkeltsaker, men sånn er nå en gang det politiske Norge lagt opp. Det blir litt skylapper og manglende evne til å se det store bildet hvis man primært er opptatt av egen lommebok eller det lokale lensmannskontoret.

Jeg hadde ingen forhåpninger om endring av ledelse i min kommune, men er glad for at det ser ut til å være flere steder med krav om bredere samarbeid enn før. Jeg tror det er bra for demokratiet at man ikke bare kan ture frem uten å måtte se seg til siden. Jeg synes det er flott at MDG fikk fremgang, og selvom jeg synes Rødt har et litt naivt syn på et bærekraftig samfunn, liker jeg at det er rom for deres politikk også. Behøver ikke være enig i alt for å ha respekt for jobben som gjøres og se verdien av at ulike meninger gir en bedre dynamikk når avgjørelser skal tas.

Valgresultater er alltid riktige utifra tiden vi er i og menneskene som velger. Nå blir jobben for opposisjonspartiene å faktisk vise at velgerne tok feil og å overbevise dem om å velge annerledes neste gang.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 15:36   #125
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Her gjorde sp et brakvalg, mens ap og høyre gikk tilbake. Venter nå spent på personstemmene og hvem som kommer inn. Og om jeg er blant dem. Håper enten på fast plass eller skikkelig langt ned. Vara er helt håpløst med tanke på jobb.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 15:37   #126
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Venstre har vel tapt absolutt all troverdighet som miljøparti?

Det tror jeg ikke er riktig. De som mener det, var antagelig temmelig uenig med dem i utgangspunktet. De har gjort en helt vanvittig jobb for miljøet, gitt det utgangspunktet de har i regjering og med 4 % av landets stemmer bak seg. Så kan man si at de burde latt være å gå i regjering, hatt kanskje 5,4 % av stemmene og absolutt null impact.

Mitt problem er at de er så fantastisk dårlige til å selge inn wins. Så dårlig at selv jeg må minne meg på hva de har fått til. Jeg er en entusiastisk sjel, og når JEG mistet troen, da tror jeg de har et reelt problem i velgergruppen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 15:59   #127
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Ja, de er dårlige til å fortelle om det de får til.

Med tanke på at Skei Grande vel fortsatt lever med drapstrusler pga flyseteavgiften er det kanskje ikke så rart...?

Men 40%-målet på CO2-utslipp, INGEN tror vel det hadde kommet uten Venstre i regjering? Eller flyseteavgiften? Som vel er et sånt tiltak vi på FP vanligvis bejubler? Eller LoVeSe? Eller at de klarte å tviholde på kollektivsatsingen etter at FrP og Høyre tisset i buksene av FNB (riktignok ved at Erna brukte ENDA mer penger, men lell. ). Og generelt hvordan kollektiv har fått være en så stor del av den nasjonale transportplanen, og det at man har fått til (og dermed også fått et opprør mot) at bompenger i stor grad skal gå til kollektivsatsing? Fullskala renseanlegg for CO2- "månelandingen" modifisert - potensielt ENORM betydning!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:00   #128
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Det er vel et problem som gjelder de fleste partiene, de bruker mer energi på å formidle motstandernes feil, eller hva de i alle fall ikke skal gjøre, enn på å få fram hva de selv ønsker å gjøre, evt (for de som er i regjering) har gjennomført.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:08   #129
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Ja, og jeg tror ikke de tjener på det.

Jeg tror for eksempel retorikk som dette er noe av det som har gjort AP så uspiselige for mange i denne valgkampen.



Jeg mener - "Penger er æsj!"?

Eller hovedpremisset - at man er mot fellesskap om man stemmer annet enn rødt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:08   #130
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Sånn i serien "mest irriterende utspill i valgkampen".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:15   #131
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Men denne vinner kanskje den konkurransen:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:15   #132
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nei. Jeg tror ikke det er bra uansett parti. Hverken på kommune, fylkes eller regjeringsnivå. Alle partier har godt av å måtte jenke seg og forhandle.

Kom du inn i kommunestyret?

Nei, om ikke jeg får mange personstemmer, men jeg ligger an til å bli første vara.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:16   #133
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, og jeg tror ikke de tjener på det.

Jeg tror for eksempel retorikk som dette er noe av det som har gjort AP så uspiselige for mange i denne valgkampen.

Jeg mener - "Penger er æsj!"?

Eller hovedpremisset - at man er mot fellesskap om man stemmer annet enn rødt.

Ja, den er skrekkelig smakløs og usaklig Polyanna, og jeg tviler på at de vinner noen velgere på det. I beste fall får de allerede sikre velgere til å humre litt i skjegget.

Og den fra Frp (i tillegg til den med båtflyktninger i solnedgang) er bare helt motbydelig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:17   #134
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Den kampanjen til FrP er så motbydelig og fjern.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:28   #135
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Den er så OFF at jeg virkelig ikke trodde den var SANN, den om voldtekt!

(Flyktninger i solnedgang er jeg nesten litt immun mot å reagere på, dessverre, og det er jo skrekkelig i seg selv)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:30   #136
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Denne er fra forrige valgkamp, men som svar på hvorfor inntrykket mitt av SP er brunt og nasjonalistisk og proteksjonistisk, så er jo dette ett av mange i rekka:

https://fritanke.no/nyheter/mener-fo...etene/19.10348

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:43   #137
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Ja, Borten Moe er jo virkelig en blessing in diguise for alle som «hater» Sp.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 16:54   #138
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Ja, med sånne venner, etc.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 17:33   #139
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Senterpartiet er jo et veldig delt parti sånn verdimessig. Jeg kjenner mange i partiet som har distriktspolitikk og landbruk som viktigste sak, men som ellers er sosialdemokrater i hjertet. Kjenner mange der som seriøst misliker Ola b. M. og hans tilhengere. Sp gjorde et veldig godt valg lokalt og kan på et vis skjønne det. Under borgerlig regjering går inntektene ned, vi blir « straffet» på inntektssiden fordi vi ikke slo oss sammen med annen kommune. Men de ville jo ikke. De dro heller til annet fylke Vi får stadig flere oppgaver, men mindre penger. Vi legger ned sykehjemsplasser i en aldrende befolkning og stenger fritidsklubb. Skjønner at Senterpartiet gjør det godt.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-19, 17:50   #140
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du stemme?

Jeg tenker at kommunestyret (bystyret?) i Bergen skal få det festlig framover med 11 medlemmer som kun har gjort seg opp en mening i en sak. Og akkurat bompenger er vel neppe et hyppig tema på kommunestyremøter? Hvordan funker det i praksis, egentlig? Må bompengepartiet sette sammen et partiprogram som tar for seg alle politiske områder? Eller overlates disse kandidatene til å mene det de føler for i aktuelle saker?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no