Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Elbil som familiebil - wazzup?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-19, 14:13   #41
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Jeg tenkte da vi kjøpte S-maxen, at om 5-8 år, når vi ikke skal ha denne mer, da kommer jo tilbudet til å ha blitt FANTASTISK, men helt i mål er de jo ikke enda, nei.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 14:15   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Tenk om det ikke er bedre om 3 år heller?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 14:20   #43
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Dere som skal kjøre "til hytta", er det slik at kravet er at dere kan kjøre uten ladestopp på veien? Vi kjører til hytta ofte med e-Golf, i praksis betyr det Oslo - Ringebu-ish. Vi lader på IKEA på Hamar, og mann og barn får tilfredsstilt behovet for Max burger.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 14:22   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dere som skal kjøre "til hytta", er det slik at kravet er at dere kan kjøre uten ladestopp på veien? Vi kjører til hytta ofte med e-Golf, i praksis betyr det Oslo - Ringebu-ish. Vi lader på IKEA på Hamar, og mann og barn får tilfredsstilt behovet for Max burger.

Det hadde vært greit om det kunne kjøres uten å lade, men nå pleier ingen av mine å sutre over at vi må stoppe på McDonald's.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 14:27   #45
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er også ganske vanlig at kjente luksusmerker ikke er in-policy, bare pga customer perception.

Jeg kjenner en toppsjef i et ikke-navngitt firma som skulle på sustainability roadshow. Han kjører bil av typen luksus, diesel og diger motor. Han fikk noen andre til å kjøre etter han i en leaf, så stoppet de ti minutter unna og byttet bil. Perception is everything.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 14:45   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 15:50   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tenkte da vi kjøpte S-maxen, at om 5-8 år, når vi ikke skal ha denne mer, da kommer jo tilbudet til å ha blitt FANTASTISK, men helt i mål er de jo ikke enda, nei.

ikke i mål enda nei

De er ikke det at jeg ikke VIL ha en Tesla, men de er jo veldig DYRE da, jeg trenger en bil med plass til tre unger og det FINNES vel en tesla (lagd eller kommer? mistet oversikten) som er sånn stor nok til et, men den koser jo... ei lite hus...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 15:58   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dere som skal kjøre "til hytta", er det slik at kravet er at dere kan kjøre uten ladestopp på veien? Vi kjører til hytta ofte med e-Golf, i praksis betyr det Oslo - Ringebu-ish. Vi lader på IKEA på Hamar, og mann og barn får tilfredsstilt behovet for Max burger.

Ja, det er nok et kriterium for oss, vi stopper aldri. Kall meg Constanza. #weweremakingSUCHgoodtime!

Uansett er golfklassen for liten.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 16:54   #49
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja - eller, det ser ut som den kommer for fullt neste år, men man får jo for pokker ikke levering. Hvis man virkelig mener at elbiler er Svaret på miljøutfordringene, er det noen som ikke tar ansvaret sitt - og det er ikke kundene.

Vi er mange som står på ventelister, på flere av bilene som kommer. Som EQCen og e-tron. Jeg vil tro halvparten faller bort, når pris, leasingmuligheter osv blir klart. Da er det ikke sikkert du må vente så lenge på å få bil.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 17:37   #50
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Ja, vi ventet på både -tron og I-pace.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 17:46   #51
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja - eller, det ser ut som den kommer for fullt neste år, men man får jo for pokker ikke levering. Hvis man virkelig mener at elbiler er Svaret på miljøutfordringene, er det noen som ikke tar ansvaret sitt - og det er ikke kundene.

Norge ligger ekstremt lang fremme når det gjelder elbil, og dette har ikke de europeiske bilfabrikantene helt kalkulert inn. Norge og Island er de to landene i verden som har høyest andel av elbiler av nye biler, med unntak av Kina, tror jeg. Og de klarer rett og slett ikke produsere fort nok og bra nok enda, så selv om de nå sier at det vil være på markedet om et år så tror jeg realistisk sett at det vil gå 2-3 år før vi ser en reell utvikling i kategorien "stor bil/lang rekkevidde".

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 18:04   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Ja, jeg vet, og jeg tenker også at det blir litt ketchup-effekt, men når man ikke en gang får satt seg på liste, får jeg ikke inngått avtale, og da må jeg bestille noe annet. Sånn for mitt helt spesifikke problem, siden jeg er HI.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 18:20   #53
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, jeg vet, og jeg tenker også at det blir litt ketchup-effekt, men når man ikke en gang får satt seg på liste, får jeg ikke inngått avtale, og da må jeg bestille noe annet. Sånn for mitt helt spesifikke problem, siden jeg er HI.

Jeg vet. Men det er nok derfor dessverre lurest å gå for bensin eller diesel neste gang og tenke miljø neste gang du skal ha bil.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 18:22   #54
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Det er vanskelig å kjøpe bil nå. Man må tåle Mer usikkerhet og det er ikke gøy med et så dyrt et kjøp. Hvis du vil ha elbil om ett år og ikke er innstilt på å tåle forskjell ift diesel så er mulighetene små, ja. Med mindre du kjøper Tesla. Jeg prøvekjørte 6-seter med midtgang og elsket den, men den er uaktuell pgs pris.

Jeg kjøpte ioniq i jula. Bestemte med torsdag og hadde bilen tirsdag. Så den ventelista som jeg hadde hørt om vet jeg ikke hva er.
Kanskje fordi alle vil vente på Kona i stedet nå.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 18:22   #55
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 23:54   #56
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Jaguar. Bli med på prøvetur da?
Fra et annet forum: "Forbruksrapport: Trysil - Lillestrøm, fullstappa bil, 2 voksne 2 barn, ski på taket. Start 100% uten forvarme, 32% rest.(90km) 28kwh/100km. Just sayin

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 00:37   #57
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Candy - jeg sier bare Tesla modell S. Der får du lang rekkevidde og hele familien med bagasje.

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hyundai kona vant over Tesla i en test fra Oslo til Trondheim. Jeg er usikker på hvor stor den er. Kjenner flere med Tesla som kjører den på fjellet hver helg.

Kona er altfor liten, og har minimalt med bagasjeplass. Og den har ikke app - det vil du ha.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 00:44   #58
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Altså, talk to my boss.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 01:12   #59
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Vi vurderer å sette oss opp på en Tesla model 3 nå. Da blir det helektrisk for oss. Ikke så stor som den store, men stor nok for oss, og nok rekkevidde for oss i 98% av tilfellene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-19, 13:41   #60
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det er vel fordi det er dere som grisekjører forbi alle andre.

Haha. Jeg burde sikkert nevnt at jeg er den irriterende bilisten som følger fartsgrensene. Og enda mer etter at vi fikk Tesla. 😜

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no