Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Får ikke importert bilder fra iphone til PC

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-19, 23:29   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Jeg har tidligere alltid importert bilder fra iphone til PC via Importer Bilder på PC. Nå får jeg ikke dette til å virke lenger. Dvs. Bilder-appen leter etter bilder, finner x antall nye bilder å importere, men det kommer ikke lenger en knapp for å velge hvilke bilder jeg vil importere. Det står bare Avryt, men den knappen virker ikke, må bare klikke X for å lukke appen. Jeg har oppdatert alt på PC og har siste ios-versjon. Jeg tenkte tilslutt at det er min pc/bilder-app som er treig/gammel, og gikk derfor inn på min datters PC for å laste dem inn der. Samme problem, selv om hun har mye nyere PC.


Andre som har opplevd dette og har en løsning. Finner ikke noe på apple eller windows sine sider, men mulig noen er bedre enn meg til å google.


Hjelp, tld min er nesten helt full og jeg vil ikke slette noe før jeg har lagret det på pc. Og ja, jeg vet jeg er gammeldags som ikke vil ha abonnement på icloud o.l. men dette har funket så fint før, så hva har skjedd?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 11:11   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Jeg har samme problemet og henger i tråden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 00:22   #3
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har samme problemet og henger i tråden.

Det er alltid en trøst å vite at man ikke er alene om problemet, selv om det ikke løser noe...


Anyone?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 00:06   #4
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Noen flere som har dette problemet, eller vet hvordan det kan løses?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 14:48   #5
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.437
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Jeg overfører «regelmessig» bilder, går an via et annet program på pcen. Det er litt knotete, men fungerer. Lurer på om programmet heter Syncios. Minner meg på at det er lenge siden jeg har gjort det nå.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 15:08   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Jeg fikk ny telefon, og oppdaget at de hadde byttet format på bildene, altså at de ikke lenger var jpg eller hva det nå er de pleide å være. Fikk da f.eks. ikke til å poste bildene hit. Googlet litt og fant ut at dette nå er en ny standard for å spare plass men at man kunne endre det. Endret og fikk så alt til. Kanskje dette er problemet ditt?

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 15:17   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Kan man ikke gjøre det via iTunes? Kunne det før mener jeg å huske, altså koble tlf til PC og så åpne iTunes, og så gå inn på bildene der og laste dem ned til PC. Men det er hundrede år siden jeg gjorde det sist, og får ikke sjekket nå fordi jobb-PCen har blokket telefontilkobling til iTunes. Og så bruker jeg iCloud - det er jo mye mye mye bedre å ha dem synkronisert til skyen til enhver tid? Med tanke på telefonkræsj og tyveri og alt sånt?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 19:20   #8
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Jeg gjør det helt enkelt i filutforskeren. Jeg kobler telefonen til PC-en, finner telefonen blant mine enheter, klikker på den, internal storage, DCIM, og mappene jeg ser. Så kopierer jeg (ev. flytter) bildene over på PC-en. Jeg pleier å overføre bilder en gang i året.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-20, 19:29   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Eg pleier logge på via iCloud.com og laste ned derifrå.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-20, 02:05   #10
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får ikke importert bilder fra iphone til PC

Opprinnelig lagt inn av C3PO

Jeg gjør det helt enkelt i filutforskeren. Jeg kobler telefonen til PC-en, finner telefonen blant mine enheter, klikker på den, internal storage, DCIM, og mappene jeg ser. Så kopierer jeg (ev. flytter) bildene over på PC-en. Jeg pleier å overføre bilder en gang i året.

Tusen takk! Dette funket før, så har jeg hatt perioder det ikke har funket så jeg har glemt det, men nå fikk jeg ryddet opp! <3

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no