Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-20, 22:35   #561
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Ja, arbeidsmessig stusset jeg også litt på det, gajamor.


Sist redigert av -ea- : 06-10-20 kl 12:14.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-20, 10:19   #562
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Haddy og boka

Godt de ble kvitt Giske, men jeg syns ikke Støre håndterer det særlig bra. "Slutt å lage bråk!"-ordrene hans tror jeg det er få kvinner som har sans for. Kan vi få Hadia til neste valg i stedet?

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-20, 10:40   #563
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Ser det nå. Enten så leste jeg veldig dårlig første gang, eller så er det blitt korrigert. Virker som om media har utnyttet muligheten til å få tatt bilder som kan bidra til mer konflikt. Men samtidig så tenker jeg fortsatt at Kjerkol er såpass dreven at hun burde ha sett at et slikt bilde kan bli blåst ut av proporsjoner.

Jeg stusser også litt over at de velger stortingsrepresentanter til fylkesledere. I vårt fylkeslag (av et annet parti) har vi en policy på at makt skal spres. Stortingsrepresentantene er derfor ikke fylkesledere, eller har stemmerett i fylkesstyret. De som er høyt oppe på fylkestingslistene havner litt lavere ned på stortingslistene. Når vi kommer ut i lokallaga er det ikke like mange å ta av, så der må man ofte fylle flere roller. Men vi prøver å spre makt så mye som mulig der også. Jo flere folk, jo mer åpne prosesser, og jo mindre sjanse får man for at det blir en hård kjerne. Pluss at jobben som stortingsrepresentant er tidskrevende. Kan man virkelig gjøre en god jobb i så mange forskjellige posisjoner?


Tror rasjonalet er at fylkeslederne skal kunne være folkevalgte på heltid og derfor disponible for partiet på heltid - foruten at fylkeslederen da er tilstede i en del fora som det ellers kunne være vanskelig å komme fra, for å delta i. Men klart det kan være ulike innfallsvinkler.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-20, 10:49   #564
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

For de som er interessert i å dykke mer inn i og skjønne litt mer rundt kulturen i Trøndelag Ap, så kan denne podkasten fra First House være litt interessant: https://firsthouse.no/first-cast/fir...EJqXKDKE2ylgzM

Bildet som media har skapt om at Kjerkol er i kompaniskap med Giske blir litt annerledes og nyansert og ikke minst snakker de om at det er to veldig forskjellige kulturer som er slått sammen med Nord- og Sør-Trøndelag.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 14:36   #565
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Tenk deg at du er en av vennene til Trond Giske, og så forteller dattera di at hun er en av dem han har "tafsa på"...
https://www.aftenposten.no/norge/pol...-mot-trond-gis

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 14:37   #566
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Vel, hvis du er en kompis av Giske bør det ikke komme som noen overraskelse.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 14:39   #567
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vel, hvis du er en kompis av Giske bør det ikke komme som noen overraskelse.

Det samme tenkte jeg. Det er jo alltid dattera til noen*, disse han tafser på.



* Wait for it!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 14:55   #568
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Haddy og boka

Dette forklarer hvorfor han har trukket seg, varslerne er kommet svært tett innpå hans krets av støttespillere. Moren til varsleren er byrådssekretær. Faren er lokalpoliker. Og foreldrene er(var ?) venner av Giske.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 15:37   #569
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Føffaen, det var en sterk historie. Det blir bare ord mot ord, men jeg vet hvem som har mest troverdighet i min bok.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 15:45   #570
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Får ikke lest artikkelen.

Det spørs om tilliten innad ikke har fått seg en knekk når det ikke "bare" er tilfeldige damer som har varslet, men datteren til noen i kretsen/lokalpolitikken.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 15:54   #571
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Ikke her heller, Fersken?
https://www.facebook.com/21383376551...204225516/?d=n

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 16:18   #572
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ikke her heller, Fersken?
https://www.facebook.com/21383376551...204225516/?d=n

Det kommentarfeltet der var ille.

Kommentarer som dette , gjør meg rasende kjenner jeg.

Syns ikke synd på deg . Du burde satt egne grenser å ikke kommet lenge etterpå med klager . Største skylda har du selv som ikke sa fra å satte grenser

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 16:28   #573
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Som tidligere ung selger på mange sammenkomster med eldre kunder med makt og status, synes jeg ikke det er det minste rart at man ikke har verktøy til å takle en mer enn dobbelt så gammel nasjonal lederskikkelse som uinvitert tar for seg.

Det eneste gode som kommer ut av dette, er forhåpentligvis at vi nå fostrer en ny generasjon kvinner OG menn som skjønner at dette ikke er noe man hverken skal gjøre eller finne seg i!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 17:03   #574
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.


Det eneste gode som kommer ut av dette, er forhåpentligvis at vi nå fostrer en ny generasjon kvinner OG menn som skjønner at dette ikke er noe man verken skal gjøre eller finne seg i!

Yes!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 17:16   #575
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Også er det jo godt å få le litt.

https://www.nrk.no/satiriks/giske-ka...4oDXqdWWPGgrh4

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 17:25   #576
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Det kommentarfeltet der var ille.

Kommentarer som dette , gjør meg rasende kjenner jeg.

Syns ikke synd på deg . Du burde satt egne grenser å ikke kommet lenge etterpå med klager . Største skylda har du selv som ikke sa fra å satte grenser

Mulig jeg er blitt for tykkhåret, men jeg syns faktisk ikke det kommentarfeltet var så ille som fryktet. Det var jo rett så mange, både menn og kvinner, som tydelig tok til motmæle mot de som snakket stygt om varsleren. På Giske sin facebook var det mye verre, der var det 90+% støtte til ham.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 17:37   #577
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Mulig jeg er blitt for tykkhåret, men jeg syns faktisk ikke det kommentarfeltet var så ille som fryktet. Det var jo rett så mange, både menn og kvinner, som tydelig tok til motmæle mot de som snakket stygt om varsleren. På Giske sin facebook var det mye verre, der var det 90+% støtte til ham.

Vi er forskjellige, jeg synes det var endel stygt, spesielt under en del positive kommentarer.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 17:40   #578
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ikke her heller, Fersken?
https://www.facebook.com/21383376551...204225516/?d=n

Fant den i Aftenbladet tilslutt, så har lest nå.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 17:41   #579
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Vi er forskjellige, jeg synes det var endel stygt, spesielt under en del positive kommentarer.

Jeg er enig i at det var mye stygt også. Men jeg syns det er flere som tar til orde mot de stygge kommentarene nå enn før.

#evig optimist

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-20, 18:23   #580
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg er enig i at det var mye stygt også. Men jeg syns det er flere som tar til orde mot de stygge kommentarene nå enn før.

#evig optimist

Det er jeg enig i , godt er det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no