Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-20, 14:19   #521
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Rita Ottervik er vel i en annen generasjon. Den generasjonen med damer som tenkte at dette var noe kjipt som vi bare måtte forholde oss til, mens dagens damer er "tøffere" og klarer å si et tydeligere nei?

Rita Ottervik er yngre enn meg.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 14:32   #522
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg tenker at alle i Trondheim AP har visst om dette, men det har alltid vært sånn og de med makt har ikke gjort noe med det. De som har fått makt har fått det av de som har makten og er dermed inne i en dynamikk hvor de har mye å tape ved å si ifra, og håper at de kan gjøre mer godt for samfunnet gjennom sin posisjon som politiker. Synes Tonje Brenna sa det bra: I en kultur som den som beskrives, ligger en fryktkultur. Frykt for straff, utfrysing, at makt forsvinner og at du ikke får gjøre det du har aller mest lyst til: bruke engasjementet ditt til å endre verden.

Ellen Reitan sa at hun først ble komfortabel med å si ifra etter å ha forlatt politikken og flyttet til et annet kontinent. Karianne Tung, som støttet Ellen sa noe liknende. Jeg må si at jwg er imponert over Silje ett-eller-annet som ble intervjuet i Adressa på torsdag, som er bystyremedlem og del av Team Trond. Allikevel gikk hun ut med sin historie og bidro til at TG ikke ble lederkandidat. Hun var selv nominert som styremedlem i samme nominasjon. Vet ikke om hun fremdeles er det, men det må vel være innafor ånsi at hun sto fram med risiko for å tape noe på det hun gjorde.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 14:39   #523
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Det er også interessant å se Ingvild Kjerkol og Rita Ottervik snakke om Arild Grande og håndteringen av nominasjonen til IK. Det kan hende de nå ser en mulighet til å ta et ordentlig oppgjør innad i partiet nå.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 16:50   #524
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg tror Arild Grande sine dager i Trøndelag APs ledelse er talte....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 16:56   #525
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Dette innlegget av tidligere Bergen AUF-leder og nå AP-medlem (tidligere byråd, kommunalråd etc...) Pål Hafstad Thorsen på facebook syntes jeg var veldig bra. (jeg har bare klipt og limt teksten, håper det er ok. Det ligger helt vidt åpent på veggen hans)

Det er en gang sånn, at hvis folk ikke vet sitt eget beste så bør vi være reale nok til å hjelpe dem på vei og justere virkelighetsoppfatningen. Trond Giske virker til å ikke forstå hverken omfanget av sine tidligere handlinger eller konsekvensene det har hatt for dem som har hatt uønskede og negative opplevelser med ham. I mitt parti, Arbeiderpartiet, virker man til å tro at det er tatt et fullstendig og endelig oppgjør med Metoo. Det er det ikke.

Ja, Giske har beklaget. Men nei, det er ikke godt nok fordi beklagelsene også kommer akkompagnert av hukommelsessvikt, bestridelser eller ufarliggjøring av hendelser. Giske har ikke «sonet noen straff». Det pågår en febrilsk nedtoning av tidligere hendelser i et forsøk på å blåse nytt liv i en politiker som per definisjon ikke lenger er en tillitsmann.

Jeg mener hele diskusjonen om det er for tidlig eller ei med et Giske-comeback er en avsporing. Det burde aldri vært snakk om et comeback. Han burde hatt selvinnsikt nok til å legge partiboken på hyllen, takke for seg og finne noe nytt å vie livet og engasjementet sitt til. Han ville sågar hatt et ørlite snev av ære i behold. Hvis den selvinnsikten ikke eksisterer, burde partiledelsen stoppet comebacket umiddelbart.

Arbeiderpartiet (og for den saks skyld de andre politiske partiene) har kun skrapt overflaten av Metoo. En hver tillitsvalgt med en viss fartstid i et politisk parti kan fortelle om hendelser som er fullstendig uakseptable og som identifiserer ukultur langt utover det som vi kan leve med i en organisasjon.

I årenes løp har jeg hatt tillitsverv på nesten alle nivåer i AUF og Arbeiderpartiet. Fra leder i Bergen AUF, nestleder i Hordaland AUF og fylkessekretær i AUF til en rekke tillitsverv i Arbeiderpartiet og som folkevalgt i Bergen.

Med min opprinnelige organisasjonsbakgrunn fra barne- og ungdomsidretten, fikk jeg fullstendig bakoversveis da jeg ble kjent med tingenes tilstand i politiske organisasjoner. Flatfylla og rusing, seksuell trakassering, mobbing og null tillit mellom tillitsvalgte. Dyp, dyp ukultur. AUF var et organisatorisk konkursbo blottet for gode forbilder i egen organisasjon eller i moderpartiet. Det er vanskelig å sette ord på hvor ille det var; Jeg ville aldri sendt barna og ungdommene mine på politiske møter hverken i AUF eller Arbeiderpartiet. På den tiden.

I mine 25 år som medlem i Arbeiderpartiet har jeg sett og hørt statsråder, statssekretærer, byråder, politiske rådgivere, sentrale og lokale tillitsvalgte og journalister grovt utnytte tilliten til unge jenter og gutter.

Journalister? -spør du gjerne. Ja journalister.

Jeg mener faktisk at en av årsakene til at de politiske partiene i Norge ikke har blitt skvist godt nok i Metoo-debatten, er fordi mediehusene og journalister (med en viss fartstid) vet utmerket selv at de ikke har ryddet i eget bol.

I Arbeiderpartiet så jeg en organisasjon tuftet på ukultur og voksne mennesker som ikke evnet å ta tak i problemene.

Vi var en gjeng unge AUFere som i årene som fulgte kjempet for en ungdomsorganisasjon som var ribbet for tillitsvalgte og som samtidig lå i dyp konflikt med moderpartiet.

Vi kunne velge å snu ryggen til alt og la skuten seile, eller vi kunne ta grep. Vi valgte det siste og tok på oss tillitsverv på alle nivåer og jobbet knallhardt for å skape en organisasjon med bedre kultur og fokus på politikk.

Når det ikke fantes systemer for varsling og det ikke var noen voksne hjemme, valgte vi følgende taktikk: Alltid passe på hverandre, aldri la noen stå igjen alene. Alltid utfordre dem som ikke hadde grenser, markere tydelig hva som ikke var akseptabelt adferd mot unge jenter og gutter. Uformelle, knallharde krav, for å bedre organisasjonskulturen.

De som ikke oppførte seg sørget vi for å vingeklippe for politiske tillitsverv og makt. Og la meg si det sånn: Det har aldri, noensinne, vært aktuelt for noen av dem med et politisk comeback. De vet selv utmerket godt hvem de er.

Steg for steg, trakk vi oss alle rolig ut av AUF etter hvert som årene gikk. Tok tillitsverv i moderpartiet. Men holdt alltid ungdomsorganisasjonen under oppsyn og ga klar beskjed når man så tegn til uryddighet, utnyttelse eller ukultur mot ungdommene våre. Vi tok på oss den helt nødvendige oppgaven med å være unge, men gamle AUFere, – som lojalt støttet ungdomsorganisasjonen og prøvde å gå i front som gode forbilder. Som tillitsvalgte og som organisasjonsbyggere. Tillitsbyggere. Forbilder som vi selv var foruten.

Så. Hvorfor forteller jeg dette nå? Jo fordi jeg synes det er feigt av meg å la være og fordi jeg bærer på en viktig arv. Nemlig hukommelsen min. Jeg har over tid slitt med samvittigheten, at jeg ikke har brukt mer utestemme i Metoo-debatten og fortalt denne historien tidligere. I likhet med mange andre har jeg vært redd for konsekvensene det ville ha for partiet mitt som jeg alltid har hatt så kjært. Og jeg har rett og slett vært usikker på om helsen min har godt av belastningen det er å fortelle.

Nå har jeg partiorganisasjonen mer på avstand. Og jeg tenker at det er en skam at vi ikke har backet varslerne bedre. De betaler en høy pris. Jeg ser også det, at det at vi ikke har vært flere som har fortalt i tydelige ordelag tidligere, gjør at Metoo sakte, men sikkert drar Arbeiderpartiet ned igjen i gjørmen nå. Det fremstår nesten umulig for partiledelsen å håndtere situasjonen.

Trond Giske og Trøndelag Ap er bare toppen av isfjellet. Metoo er anledningen til å ta et skikkelig oppgjør. Nå må vi sette standarden. En gang for alle.

Jeg eier ikke historiene til dem som har opplevd ubehagelige og uakseptable hendelser i Arbeiderpartiet og som har lettet sitt hjerte til meg. Men jeg vil alltid støtte dem og være der for dem hvis de noen gang vil fortelle offentlig eller bare trenger en venn å snakke med.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 17:08   #526
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Ser på såpeoperaen på NRK1 nå. For en gjeng! Er det Grande som har truet med varsel om Kjerkol?
Og mannen til Rita Otervik var TG sin forlover?

Tydelig at TG er en erfaren taler da ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 17:26   #527
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

M^2, leste også det innlegget i uka som gikk og synes det var veldig bra!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 17:28   #528
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Karamell: Grande fikk en sms fra en anonym person som mente at Kjerkol var en del av ukulturen og dermed ikke burde velges til vervet som skal ta tak i ukulturen. På den bakgrunnen agerte han og sa at han ikke kunne stille seg bak en innstilling med henne som leder.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 17:29   #529
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

TG hadde en god tale, det var ikke mye stakkars meg eller jeg er uerstattelig. Men jeg klarer ikke helt å tro på at det kommer fra hjertet hans heller...

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli

Sist redigert av sindrome : 29-08-20 kl 18:24.
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 17:30   #530
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Karamell: Grande fikk en sms fra en anonym person som mente at Kjerkol var en del av ukulturen og dermed ikke burde velges til vervet som skal ta tak i ukulturen. På den bakgrunnen agerte han og sa at han ikke kunne stille seg bak en innstilling med henne som leder.

Og av personlige grunner.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 17:33   #531
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Jepp, det var det han sa.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 17:59   #532
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Lurer på om jeg så en undersøkelse i hvilke partier det var mest seksuell trakassering. Mener SV og Rødt hadde betydelig mindre enn andre partier. De har jo tradisjonelt mye fokus på feminisme og, og tidvis kjønnsdelte møter i ungdomsorganisasjonene, kanskje AP har noe å lære av det.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 18:00   #533
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

TG hadde en god tale, det var ikke mue stakkars meg eller jeg er uerstattelig. Men jeg klarer ikke helt å tro på at det kommer fra hjertet hans heller...

Han sa jo at ingen har krav på en ny sjanse..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 18:04   #534
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg synes talen hans var adskillig bedre enn offerinnleggene hans på FB.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 18:24   #535
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Han sa jo at ingen har krav på en ny sjanse..

Derfor sa jeg at det ikke var mye stakkars meg, men det var jo noe

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 18:28   #536
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Nei, han skjerpet seg og holdt egentlig en litt tam tale. AUF-erne som forlot salen hadde nok sett for seg noe annet enn det som kom. Jeg tar det mer som et tegn på at han nå jobber mot neste prosjekt, nemlig å få seg en toppjobb når han er ferdig med stortingsperioden.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 18:30   #537
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Takk for at du delte det innlegget, m^2. Svært viktig belysning og godt skrevet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 18:35   #538
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Nei, han skjerpet seg og holdt egentlig en litt tam tale. AUF-erne som forlot salen hadde nok sett for seg noe annet enn det som kom. Jeg tar det mer som et tegn på at han nå jobber mot neste prosjekt, nemlig å få seg en toppjobb når han er ferdig med stortingsperioden.

Han kan jo ligge seg til ny jobb...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 18:41   #539
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Det blir i så fall spennende å se hvem som ansetter ham og evt reaksjoner der. Han står jo ikke for transparente prosesser og kontinuerlig forbedring, sånn i min bok.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 19:00   #540
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Ja, talen var god og i en forsonende tone. Den ligger også ute på FB-siden hans har jeg observert.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no