Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Iphone som bare virker med høyttaler/hodetelefoner

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 15:56   #1
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Iphone som bare virker med høyttaler/hodetelefoner

Når jeg ringer virker iphonen min bare med høyttaler eller hodetelefoner. Det ser ut som den tror at hodetelefonene er koblet i, når jeg justerer volumet står det nemlig: ringelyd (hodetelefoner). Restart er prøvd, jeg har gått igjennom alle innstillingene og jeg har prøvd å koble hodetelefonene av og på mange ganger. Ingenting hjelper, og nå er jeg helt tom for ideer. Noen som har noen tips til andre ting jeg kan prøve?

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 15:59   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone som bare virker med høyttaler/hodetelefoner

Det problemet hadde jeg for litt siden, og vi tenkte oss at det kunne ha kommet rusk inn i hullet der man kobler til hodetelefonene, slik at sensoren trodde at de var plugget i. Vi prøvde å blåse det ut med en sånn trykkluftboks, og det virket.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 16:01   #3
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Iphone som bare virker med høyttaler/hodetelefoner

Jeg har prøvd å blåse, men lungene mine er kanskje ikke sterke nok. Hvor får jeg tak i en slik trykkluftsboks da?

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 17:29   #4
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone som bare virker med høyttaler/hodetelefoner

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Jeg har prøvd å blåse, men lungene mine er kanskje ikke sterke nok. Hvor får jeg tak i en slik trykkluftsboks da?

Fotobutikker vil trolig ha det. Mulig steder som Clas Olsson og Biltema også kan ha det. Lykke til!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 18:40   #5
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Iphone som bare virker med høyttaler/hodetelefoner

Jeg hadde samme problem med min tlf, men det løste seg ved at jeg skrudde den av og på.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 18:45   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Iphone som bare virker med høyttaler/hodetelefoner

Opplevde det samme på min C905, og det var høytaleren som var røket.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 11:05   #7
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Iphone som bare virker med høyttaler/hodetelefoner

Takk for hjelpen, etter iherdig blåsing virker telefonen igjen, så det var nok rusk i hullet til pluggen som var årsaken. Ble litt svimmel av all blåsingen i går, så jeg må nok skaffe meg en trykkluftsboks i tilfellle det skjer igjen.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:38   #8
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone som bare virker med høyttaler/hodetelefoner

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Takk for hjelpen, etter iherdig blåsing virker telefonen igjen, så det var nok rusk i hullet til pluggen som var årsaken. Ble litt svimmel av all blåsingen i går, så jeg må nok skaffe meg en trykkluftsboks i tilfellle det skjer igjen.

Boks er nok bra, ikke bare fordi den blåser mye hardere, men også fordi det kommer ganske mye fuktighet med når man blåser selv. Men flott at det virket.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no