Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mobil

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 21:22   #1
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Mobil

Et forum for dibledutter ser jeg ikke at vi har her, så da legger jeg den her.

Lurer litt på hva slags mobil dere har og hvor viktig det er for dere.

Jeg er nok litt mobilfreak og bytter nesten 1 gang i året, alltid på jakt etter nye og bedre funksjoner. Min nyeste mobil gikk jeg til og med rundt og ventet på at skulle komme i over 4 måneder. Var også på et eget mobilforum og diskuterte den sønsder og sammen og gledet oss sammen i lang tid før noen av oss fikk kjøpt den. Føler at det er litt vel nerdete, men man må jo glede seg til og over ting i hverdagen!

Min nyeste kjærlighet er en Nokia N73 - se hvor vakker den er!!


Den har 3,2 megapixelkamera og det er kjempebra, med bra linse, autofokus mm. Det er kvalitet nok til å forstørre de opp til A4-størrelse. Videokamera har den også og jeg bruker begge deler mye.

Ellers så har den radio, MP3-spiller, notatfunksjon, bra kalender og masse praktiske program. Og så har den en PC-aktig platform slik at det er mulig å laste ned masse programmer, spill mm slik at jeg kan forme den i stor grad slik jeg vil :jepp:

Vet det er mange som bare bruker mobil til å ringe med, skjønner meg ikke helt på det

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:24   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min er råååsa

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 21:26   #3
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Min er råååsa

Heldiggris!!!!! det er det eneste som mangler på min Men håper på å få kjøpt nye deksler etterhvert. Med en skrutrekker for hånden så skal det visst være mulig å bytte

Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-06, 22:07   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en skikkelig steinaldermodell: NOKIA 6310. Den nærmer seg fire år, tror jeg.


Jeg skulle gjerne hatt en ny nå, men det er fordi tastene og batteriet begynner å bli dårlig. Ikke fordi jeg savner funksjonalitet på den.

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Vet det er mange som bare bruker mobil til å ringe med, skjønner meg ikke helt på det

Det hender jeg sender SMS med den også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 00:25   #5
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg jobber i mobilbutikk......for mange å velge i

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 00:33   #6
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har denne, en Nokia 3230. Kjøpt utelukkende av estetiske hensyn. Den er ikke noe å trakte etter for ivrige sms'ere. Men den tar gode bilder.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 00:35   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har en skikkelig steinaldermodell: NOKIA 6310. Den nærmer seg fire år, tror jeg.

Jeg skulle gjerne hatt en ny nå, men det er fordi tastene og batteriet begynner å bli dårlig. Ikke fordi jeg savner funksjonalitet på den.

Det hender jeg sender SMS med den også.

Den har min far også, og han nekter å bytte. Batterilevetid, batterilevetid! Har hatt en sånn sjøl, og den er god å sms'e med.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 01:12   #8
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en Nokia nittenfemogførr i følge min kjære!


Her er et bildet av skjønningen:





Hehe, en Nokia 3430. Aner ikke når den er fra, forrige århundre kanskje?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 08:15   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en Samsung d500 og en Motorola Razrv3i
Trillingkort så jeg har samme nummeret på begge, ene brukes i jobb den andre privat

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 08:18   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke opptatt av mobiler. Bare jeg kan ta noen bilder, skrive sms'er og ringe er jeg fornøyd. Ja, også trenger jeg en kalender og en alarmgreie.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 08:48   #11
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har Sony Ericsson 910i


Veldig god, men stor og tung.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:08   #12
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en to år gammel Samsung E700. Helt grei telefon til mitt bruk, men batterikapasiteten er ikke noe å skryte av. Det er mye mulig jeg arver min manns Nokiaettellerannet etter jul, for da får han ny på jobben.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:19   #13
Sladrehank
Klatrer
 
Sladrehank sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 30
Sladrehank har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har denne



Er veldig fornøyd med den. Enkel og grei å bruke, bra kamera og så er den ganske robust. Har gått X antall ganger i gulvet og funker ennå helt fint. Det er viktig for meg, for mobiler går i gulvet rett som det er her i huset.

Og så er den pen syns jeg! Og ikke helt kliss lik alle andre mobiler.

__________________
"Squirrels for nuts contend, and, wrong or right,
For the world's empire kings ambitious fight.
What odds?--to us 'tis all the self-same thing,
A nut, a world, a squirrel, and a king."
C. Churchill


Sladrehank er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:34   #14
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har en skikkelig steinaldermodell: NOKIA 6310. Den nærmer seg fire år, tror jeg.


Jeg skulle gjerne hatt en ny nå, men det er fordi tastene og batteriet begynner å bli dårlig. Ikke fordi jeg savner funksjonalitet på den.

Det hender jeg sender SMS med den også.

Den telefonen hadde jeg også. Mistet den i vannet, og etter at den var tørket på radiatoren virket den forsatt. Den er utrolig solid, og det er jo ikke alltid så bra. Ihvertfall ikke hvis man skal ha ny først når den går i stykker.

Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:35   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard



Samsung d820
Helt super mobil. elsker den. men var litt skeptisk i begynnelsen siden jeg bare har hatt klapp telefoner Hihi.
Fikk den der i mai, pga den andre samsungen min ble øddelagt på jobb

Har alt jeg trenger, kamere , Bluetooth, mail, usb,EDGE , så kan jeg sende sms og snakke i den *ler*

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:44   #16
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard


Jeg har denne. SE W300i. Den er helt grei, kjekt med mp3-spiller i. Er ikke så veldig opptatt av mobil egentlig, kjøper aldri veeeldig dyre, selv om jeg bytter en gang i året eller så...


(Men den til Angelique var jo bare nydelig da!)

gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:48   #17
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er slett ikke opptatt av mobiler men siden min gamle Sony Ericsson har begynt å streike, så ble jeg nødt til å bestille meg ny. Den kommer i posten om noen dager. En Sony Ericsson K610i:

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:26   #18
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg har en gammel SE T630. Den er grei nok til sitt bruk, men jeg kunne ønsket meg litt bedre kamera.
Har lyst på den som muskat har bestilt.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:47   #19
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en Jeg har en Samsung D500, er superfornøyd med den. Er ikke noe frik, men jeg orker ikke helt antikke mobiler heller

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 11:55   #20
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en Sony Eriksen, samme som Sladrehank. Den er god nok for meg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no