Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-18, 20:08   #761
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Sitat:

– Jeg oppfatter at Trond Giske har fått nok straff internt i partiet. For oss er det uproblematisk at han kommer. Han er toppkandidat i Sør-Trøndelag Ap, og det er naturlig at han deltar på årsmøter rundt om i Trøndelag. Utgangspunktet vårt er at han skal gjøre en jobb som stortingsrepresentant, og da er det fint at Orkland Ap signaliserer at vi fortsatt har tillit til ham, sier Are Hilstad, nåværende ordfører i Meldal kommune, til avisen.

Dette syns jeg er temmelig besynderlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 20:32   #762
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Trøndere ass.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 20:41   #763
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Trøndere ass.

Nja. Mere folk ass. Det bare viser at det fremdeles er (alt for) mange som synes at det å ikke ha et ryddig forhold til bruken av egen makt og posisjon ikke er noen big deal. Det er skremmende.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 20:47   #764
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Nja. Mere folk ass. Det bare viser at det fremdeles er (alt for) mange som synes at det å ikke ha et ryddig forhold til bruken av egen makt og posisjon ikke er noen big deal. Det er skremmende.

Ja, jeg tulla! Lover!

(Jeg bor med en trønder og er derfor programforpliktet til å si «trøndere, ass» til sånt. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 20:53   #765
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Med tanke på hvor lenge Øygard fikk sitte, er det ikke overraskende. Jeg tror dette er et gjennomgående problem, ikke bare i politikken, men i hele samfunnet vårt. Jeg så Carl I. Hagen på Nytt på Nytt der han praktisk talt sa at problemet her ikke er hva Giske har gjort, men at reglene for hva som er greit å gjøre er blitt endret. Det er jo selvfølgelig ekstrem-varianten, men jeg tror det er mange som tenker i den retningen. I tillegg til at det sies lite konkret om hva han har gjort, og da er det lett å tenke at det kanskje ikke er så farlig. Sandra Bruflot, nåværende leder i Unge Høyre, sa på radioen at det var viktig for henne å poengtere at det fremdeles må være lov å forelske seg og for voksne å ta seg en øl eller fem på partisamlinger. Problemet er vel neppe at folk ikke får lov å forelske seg eller drikke litt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 20:54   #766
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Giske er ikke ekskludert fra partiet. Han har mistet nestledervervet sitt og plassen i sentralstyret fordi han ikke lengre har tillit. Han er fremdeles Stortingsrepresentant, det vervet kan ikke Ap ta fra ham selv om han skulle bli ekskludert.

Samtidig er jeg enig i at det er litt tidlig å avtale opptredener i partisammenheng, mens han fremdeles er sykemeldt. Men dette er neppe noe partiet sentralt har velsignet.

Teknisk sett har alle sikkert sitt på det tørre, men signalet utad stinker.
Det er en ren maktdemonstrasjon.

Jeg håper noen internt sier tydelig fra. Det kan umulig være bra for partikultur og gjenoppbygging av tillit.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 20:59   #767
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

FP er omtrent det eneste steder jeg leser som synes at Giske har opptrått, og nå opptrer ugreit og uryddig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 21:01   #768
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det er mange som sier i fra, det er jeg helt sikker på. Men dessverre så viser det seg særdeles vanskelig å få alle til å dra i samme retning i denne saken.

Og jeg tror mye bunner i at veldig mange ikke skjønner bæret av hva dette bunner i.

Jeg har tenkt at endelig så skjønner folk hvordan kvinner blir holdt nede og blir hemmet i yrkes- og organisasjonslivet fordi vi av mange ses på som objekter. Men det viser seg jo at det neppe er så lett. Seksuell trakassering og kontroll over kvinner er ikke noe vi blir kvitt så lett. Det må kjempes, ikke bare mot de mennene som ikke har skjønt det, men også mange kvinner som heller ikke ser problemet.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 21:21   #769
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det kan godt være han blir vraket som kandidat ved neste korsvei, men han sitter nå en gang på stortinget. Han er ikke under etterforskning av politiet. At fylket han representerer bruker han til å fremme sine synspunkter er jo naturlig i den posisjonen han har. Mener dere at han skal være sykemeldt ut perioden?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 21:26   #770
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Det kan godt være han blir vraket som kandidat ved neste korsvei, men han sitter nå en gang på stortinget. Han er ikke under etterforskning av politiet. At fylket han representerer bruker han til å fremme sine synspunkter er jo naturlig i den posisjonen han har. Mener dere at han skal være sykemeldt ut perioden?

Svarer for meg sjæl her - men jeg syne vel det er et direkte partsinnlegg når de sier at de vil vise at de fortsatt har tillit til ham. Saken handler jo om tillitsbrudd, han har jo vært sykemeldt helt frem til nå, og jeg synes de sier mye o at de tror på ham - og dermed IKKE på de som har varslet. D sier de hat tillit - sentralstyret har akkurat sagt at de ikke har det. Jeg tolker ikke dette som at noen går videre, jeg tolker det som et partsinnlegg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 21:35   #771
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Svarer for meg sjæl her - men jeg syne vel det er et direkte partsinnlegg når de sier at de vil vise at de fortsatt har tillit til ham. Saken handler jo om tillitsbrudd, han har jo vært sykemeldt helt frem til nå, og jeg synes de sier mye o at de tror på ham - og dermed IKKE på de som har varslet. D sier de hat tillit - sentralstyret har akkurat sagt at de ikke har det. Jeg tolker ikke dette som at noen går videre, jeg tolker det som et partsinnlegg.

Vi leser det nok litt forskjellig ,men jeg tolker stykket slik at de har tillit til ham som talsmann for regionen og den nye kommunen som nå etableres. At de vil ha en stemme inn til stortinget i disse nyetableringstider. Det er en stor sak og viktig for kommunene han nå tross alt representerer. Det går an å mene at man har tillit til ham på noen områder selv om man er enig i at han ikke har noe som tillitsvalgt i partiet å gjøre.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 21:48   #772
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Vi leser det nok litt forskjellig ,men jeg tolker stykket slik at de har tillit til ham som talsmann for regionen og den nye kommunen som nå etableres. At de vil ha en stemme inn til stortinget i disse nyetableringstider. Det er en stor sak og viktig for kommunene han nå tross alt representerer. Det går an å mene at man har tillit til ham på noen områder selv om man er enig i at han ikke har noe som tillitsvalgt i partiet å gjøre.

Jeg reagerte på at de sier at de fortsatt har tillit til ham - når han akkurat har mistet vervet sitt op grunn av manglende tillit. Derfor så jeg på det som et partsinnlegg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 21:55   #773
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Sitat:

Utgangspunktet vårt er at han skal gjøre en jobb som stortingsrepresentant, og da er det fint at Orkland Ap signaliserer at vi fortsatt har tillit til ham, sier Are Hilstad, nåværende ordfører i Meldal kommune, til avisen.

Fortsatt tillit.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-18, 22:30   #774
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg oppfattet det som et spark til alle mannemenn i kommentarfeltene som har oiet og akket seg over at nå blir det jo umulig for en stakkar å flørte litt.

Jepp, det tror jeg også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 11:29   #775
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Samtidig som "toppene" må stå til rette for seksuell trakassering, så skjer dette på gateplan:
https://www.aftenposten.no/norge/i/g..._-unge-kvinner

Betal-artikkel om vektere i Bergen sentrum som slår alarm:

Sitat:

– Vi ser dessverre at stadig flere unge kvinner blir utsatt for tafsing og klåing på dansegulvet og på utesteder av menn. Det er en utvikling vi ikke liker, og som vi slår hardt ned på.
– Vi ser også menn som bevisst jakter på unge, fulle kvinner. De påstår at de er kjæresten deres for å få dem med seg. Det er helt vilt, sier Raad og viser blant annet til en episode som fant sted for noen uker siden.
– Det var en veldig beruset kvinne som ble avvist i døren på et utested. Vi så at det var en kar som gikk bort til henne, og forsøkte å få henne med seg.
Vekterne spurte henne om hun kjente vedkommende, noe hun ikke gjorde. Mannen påsto flere ganger at han var kjæresten hennes.
– Selv med to vakter til stede, prøvde han å dra henne med seg. Til slutt fant vi den virkelige kjæresten hennes.


Politiet er også med i artikkelen:

Sitat:

Bengt Angeltvedt, sjef for patruljeseksjonen i Vest politidistrikt, forteller også om fulle kvinner som kan bli forsøkt tatt med av menn. Det kan se ut som at mannen skal hjelpe kvinnen, men det er ikke gitt at kvinnen kjenner vedkommende.
– Det er noen som bevisst jakter et offer. Det gjelder for oss å ha falkeblikket på for å se hva som skjer. Til tider er det mye folk i byen, og ikke alle har edle hensikter. Det må vi bare innse, sier Angeltvedt.
– Vi må prøve å luke bort de som sjikanerer andre så fort som mulig. Disse blir bortvist.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 11:46   #776
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Forbanna svin.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 12:03   #777
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Forbanna svin.

Samma sier jeg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 12:07   #778
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Eller kommer det i "Monster"-kategorien?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 12:29   #779
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Ja, jeg ble nesten kvalm når jeg leste den artikkelen i Aftenposten. Også med tanke på at om få år er kanskje min datter ute på byen som "fritt vilt". Fyttikatta.

Det er sikkert ikke enestående for Bergen, tenker jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 13:23   #780
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Sett dette: Politiet dropper etterforskningen av Tonning Riise.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...e-hoeyre-leder

Jeg ble så provosert så jeg oker ikke lese hele artikkelen nå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no