Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Planter du er stolt av?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-17, 15:25   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planter du er stolt av?

Jeg kjøpte forresten en Blodbeger i mai.
Den har blitt så stor og fin. Synes den er skikkelig dekorativ.
Har blitt litt høstpreg over den nå da..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 22:08   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planter du er stolt av?

Wow så fin, GinaK! Jeg har en blodbeger jeg har sådd fra frø og den er knøttliten!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-17, 23:51   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Planter du er stolt av?

Har to sitrustrær (et bitterappelsintre, et sitrontre)som begge bærer masse frukt. Har også et avocadotre som bor ute om sommeren og nå rekker til taket. Må legge til mine to eksklusive Vandaorkideer som er noen vanskelige og sære saker,men som blomstrer minst 2x i året Den ene av dem fant jeg på fyllinga for mange år siden.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-17, 13:44   #24
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Planter du er stolt av?

Jeg hadde en orkide som fikk en avlegger, og den avleggeren har nå blitt en stor og fin orkide. Den fikk en blomst i fjor, og jeg håper det kommer flere etterhvert.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no