Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-13, 03:25   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

I løpet av ferien min sluttet av/på-knappen/ hvilemodusknappen eller hva det nå er, å virke. Den blanke på toppen av telefonen vet dere. Jeg klarer meg uten, selv om det er irriterende, men da jeg satte meg på flyet i kveld fant jeg ut st den jo ikke kan skrus av eller på. (Heldigvis syntes kapteinen at flymodus var ok, så jeg slapp å legge den igjen. ) Hva kan gjøres? Jeg aner ikke hva som har skjedd, men det er mulig det har kommet sand inni der. Er den ødelagt?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 05:14   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

Denne har sluttet å virke på Frøknas Iphone 5 også. Det er en operativfeil fikk vi beskjed om av Applesupport. Hun får ny telefon så fort vi kommer oss til en eplebutikk i europa. Nå bruker hun Siri for å få den i hvilemodus. Knappen virker når den skal slås på igjen

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 09:49   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

Min telefon er en iPhone 4, og den er to år gammel og jeg mistenker at det er sand i maskineriet (den lar seg ikke engang fysisk trykke på, det er ikke bare det at den ikke virker). Tror vi jeg må kjøpe ny?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 09:59   #4
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

Knappen kan byttes. iPhone-doktorer sysler med denslags har jeg sett.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 10:05   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

Ah. Hva koster dette, tror vi?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 10:25   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

Jeg fikset den knappen på min 4s. Betalte 500 kroner. Jeg fikk iPhoneRep til å fiksen den.
Det hadde sikkert kostet litt mer om de måtte bytte den.

iphonerep.no. Har kontorer i Trondheim og Oslo, vet jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 10:27   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

Takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 10:29   #8
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

www.applespesialisten.no sier i alle fall 699,- totalt for å bytte av/på-knappen. Har ikke søkt så mye at jeg har sjekket opp andre steder. Finnes mange som reparerer, og er du eller noen du kjenner handy så kan du bestille deler på nett og gjøre det selv også. Hører folk sier det er mange reparasjonsvideoer å finne på YouTube, for de som tør å prøve selv.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 10:30   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

Sikkert enkelt å fikse selv også. Dersom du har et sånt lite skrujern kan du ta av platen på baksiden og se inni. Finnes masse videoer på youtube av sånt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 10:32   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

Takk, alle!

Finnes det en alternativ måte å skru telefonen av og på med? Jeg lever jo godt uten denne knappen, men jeg kan vel strengt tatt ikke fly med denne telefonen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 21:13   #11
stinemor86
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 1
stinemor86 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den øverste knappen på iphonen virker ikke!

hei jeg lurer på en ting, jeg har en iphone 4. Må bytte den av og på knappen, er dette den riktige da?

http://www.ebay.com/itm/New-Proximit...item3cd8340dc4

stinemor86 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no