Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hjelper dere andre i jula?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-19, 09:23   #41
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelper dere andre i jula?

Vi pleier å gi julegaver til en av organisasjonene som driver sånt - ofte Clarion, men også en butikk som samler inn gaver sammen med Frelsesarmeen. Ofte tenåringsbarn-målgruppe, fordi det sies at det er lite gaver i den gruppa.

Ellers gir vi hele året, både ved faste fadderskap hver måned på autotrekk, klær og utstyr som vi gir bort til kjente, folk som trenger det spesielt eller til Fretex og ved å være frivillig i barneorganisasjoner og sånt. Så i desember også, men ikke bare desember.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-19, 09:32   #42
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelper dere andre i jula?

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Kom på en ting til; ungene har omvendt julekalender på skolen. I går var det juleavslutning og vi fikk vite årets resultat: 45tusen kroner! Elevrådet velger hvert år hvem/hva pengene skal gå til. I år gikk de til et barnehjem på Filippinene, drevet av lokal familie.

Wow, for en sum!

Her har yngste sin klasse omvendt kalender. Pengene går til Malawi siden en av de ansatte har noen kontakter der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-19, 11:22   #43
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelper dere andre i jula?

Vi har to fadderbarn og så er jeg besøksvenn, så sånn sett hjelper jeg litt hele året. Jeg kunne egentlig tenkt meg å gjort litt ekstra for noen i jula, men i år har jeg ikke rukket annet enn å gi litt pengegaver.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 18:45   #44
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelper dere andre i jula?

Jeg har alltid hatt et ønske om det, men aldri fått muligheten. Men i år blir vi en ekstra til middag. Abdu, naboen vår er invitert og kommer, og det blir så kos.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 19:57   #45
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelper dere andre i jula?

Vi tok to lapper fra det lokale gavetreet, og kjøpte ønsket gave til to 5-åringer. Har gitt penger til Kirkens bymisjon (middager) som en del av den alternative julekalenderen her inne, og har støttet to =Oslo selgere ved å kjøpe bladet, men ikke ta det med meg. Det var så langt studentbudsjettet rakk i år.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no