Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-19, 12:36   #41
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Men dere som begynner så tidlig, er dere ikke møkklei når jula kommer?
Hos meg er det knallhardt regime! Adventspynt og lys fra første søndag i advent, julepynt fra lillejulaften. Og jeg blir skikkelig muggen av å se butikkene starte så tidlig. Men fint mange gleder seg over jula altså, så jeg har jo ikke noe her å gjøre så muggen som jeg er til jul.

Nei, jeg blir ikke lei.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 12:37   #42
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Pynt kommer senere. Nå er det gleden over alt jeg kan rekke. Når desember kommer rekker jeg ikke alt uansett. Men nå, nå kan jeg drømmeom alt det fine vi skal gjøre.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 12:38   #43
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2019

I fjor feiret vi jul i California og romjul og nyttår på ei strand i Mexico, så i år er til tilbake til "jul as usual" hjemme hos oss selv. Julaften blir rolig med oss fire og svigermor.

Selv om jentene er store, så klarer jeg ikke å slutte med pakkekalendere. Studenten i Bergen får nok kalendergaver sendt i posten


Gleder meg til å finne frem egen julepynt, men før det skal vi snu opp ned på stua. Nye vegger, tak og vinduer :svett: Oppussing litt nærmere jul enn jeg liker, men samtidig er jeg for utålmodig til å utsette det til etter jul

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 12:40   #44
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Men dere som begynner så tidlig, er dere ikke møkklei når jula kommer?

Slett ikke. De gangene jeg har vært møkklei, er de årene jeg har begynt sent med juleforberedelsene og stresset. Begynner man å planlegge litt allerede nå, blir hele desember bare julekos og glede.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 12:53   #45
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har ikke laget pakkekalendere før de siste årene, og elsker det. Jeg begynner å samle allerede i januar og gleder meg til å begynne å pakke.
Nå får mamma 6 pakker, eldste 24, og minste 24. De mellomstore foretrekker flax.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 12:58   #46
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2019

Det treet kommer dere aldri til å glemme, Retz.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 13:25   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Elsker pjusken! Hiawata vil ofte redde juletrær, så våre har nesten alltid en slags defekt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 13:35   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Ritz: for et herlig pjusketre!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 13:39   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Men dere som begynner så tidlig, er dere ikke møkklei når jula kommer?
Hos meg er det knallhardt regime! Adventspynt og lys fra første søndag i advent, julepynt fra lillejulaften. Og jeg blir skikkelig muggen av å se butikkene starte så tidlig. Men fint mange gleder seg over jula altså, så jeg har jo ikke noe her å gjøre så muggen som jeg er til jul.

Jeg har også et sånt regime, men jeg liker å begynne å tenke og planlegge tidlig, og greit å planlegge sånt som gaver og kalender i god tid, så slipper man stress på slutten, og ikke minst, man får fordelt kostnadene litt utover. Det har jeg aldri vært flink til tidligere, men har blitt bedre de siste årene, takket være nettopp, fp sine tidlige juletråder.

Ja, også har jeg gjort det til min æressak å ikke bli muggen over julemarsipan i oktober etc. Nærmest på trass, mot alle de årvisse indignerte innleggene på fb fra alle som synes det er så forkastelig, som jeg irriterer meg enda mer over. Jeg har rett og slett bestemt meg at slik skal jeg ikke bli, jo mer folk hisser seg opp over juleutstillingene i butikken, jo mer gleder jeg meg over dem. Jeg gruffer ikke over tidlig jul i butikkene, og jeg gruffer ikke over halloween. If you can't beat them, join them! Livet er for kort til å bli sint på marsipan. Vi har uansett våre juletradisjoner som vi holder knallhardt på, og som er strengt forbeholdt selve julefeiringen, som for meg begynner på kvelden 23. desember. Så kjøpemarsipan og kjøpepepperkaker kan godt spises i advent, og tidligere også, for den saks skyld, men de hjemmelagde pepperkakene og marspianen, og de andre julekakene, er strengt forbudt før jula kommer. Det samme med den deilige julematen. Det er relativt stusselige middager og kjedelig pålegg og brød i tiden før jul. Enkelte ting settes fram til advent starter, som de obligatoriske lysene og kalenderene, krans på døra og stjerne i vinduet, men julepynten settes fram tidligst siste helg før jul, og juletreet pyntes på kvelden lille julaften. Og julepynten og juletreet får stå til godt over nyttår, og tas ikke ned før ca andre helg i januar. Så her er det ikke noen motsetning i å begynne å tenke på jul tidlig, og å ikke starte julefeiring når jula starter.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-10-19 kl 13:57.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 13:51   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Livet er for kort til å bli sint på marsipan var et godt livsmotto.

Jeg pynter selvsagt ikke til jul i oktober, men jeg begynner så smått å søke på pinterest etter oppskrifter, pynteforslag, orienterer meg litt i julegaveland og begynner kanskje å kjøpe inn gavepapir og sånt om vi trenger det. Ellers ramler jula litt inn når vi har tid til det. Vi pynter ikke spesielt til advent utover en hjemmemekka adventstake, også kommer det litt mer og mer julepynt på plass gjennom desember. Treet kjøper vi når vi har tid, og det blir pyntet når vi har tid. Slik kalenderen ser ut i år tipper jeg det blir rundt 21.-22. desember. Også står det oppe til Renovasjonsetaten samler inn trær i Oslo, gjerne rundt 6. januar. Julehusene står gjerne bittelitt lenger, fordi de gir fint lys. Julegardiner, juleputer, julehåndklær og sånn har vi ikke, så jula er ikke så invaderende som den tidligere interessen kanskje burde tilsi.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 13:54   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Vi kjører familiekalender i år som vi har gjort de siste årene, siden alle liker det så godt. Alle kjøper til alle, maks 50 kr for hver pakke. Så da blir det bare fire gaver å kjøpe for meg, i tillegg til godteri på lørdagene og noe ekstra på julaften. Det tok vekk veldig mye kalenderstress da vi begynte å gjøre det sånn.

Vi foreslo å bytte om på tradisjonen i år, slik at vi kunne feire jul hos svigers, også kunne mannens familie (inkl søster med mann og barn) bli med hit og feire nyttårsaften her. Det var noe alle i utgangspunktet var veldig positive til, ungenes søskenbarn syntes det hørtes veldig gøy ut å være her på nyttårsaften. Men det er ikke sikkert det lar seg gjøre, på grunn av mine/dine/våre-kabal hos mannens søster, som delvis var lagt allerede da vi kom med forslaget, med voksne "barn" som kommer hjem fra utlandet etc, og vi venter fortsatt på avklaring. Hvis ikke gjør vi det som vanlig her, det vil si vi feirer jul hos oss selv, muligens med svigerforeldrene mine på besøk, og reiser dit i romjula og feirer nyttår der, også snur vi om på det til neste år i stedet.

Jeg har ikke begynt å tenke veldig hardt på gaver enda, jeg har to bursdagsbarn om få dager, og har egentlig nok med det. Det er kun svigerforeldrene mine jeg har begynt å forberede til. I påskeferien feiret de gullbryllup, ved å ta med alle barn, svigerbarn og barnebarn på ei uke i Kroatia, og vi hadde en kjempefin tur. Så vi tenker å lage en fotobok med bilder fra turen, som de skal få i julegave. Og det har jeg så vidt begynt å pusle med. Det er CEWE fra Japan foto som gjelder, er det ikke? Tror jeg satser på det.

Juletre har vi fast tradisjon for. Det hogger vi selv siste lørdag eller søndag i advent, på en gård litt utenfor byen som tilbyr selvhogst, der de også har bål, med pølsegrilling, bålkaffe, kakao, pepperkaker og twist, hesteridning for småbarn etc. Det bruker å være veldig koselig. Når treet får stå på rota helt fram til siste helg før jul, så holder det også på nålene mye lenger. De som selges på torget eller på Plantasjen kan man aldri vite når ble hogget. Ett år kjøpte vi på torget, fordi bilen streika da vi skulle kjøre ut til gården på juletrehogst. Det året lå alle nålene i en dunge på gulvet før nyttårsaften. Når vi har hentet treet står det i kjelleren fram til det pyntes på kvelden lille julaften. Har alltid pyntet det etter at ungene har lagt seg, slik at de ikke har sett treet før de står opp om morgenen julaften. Først og fremst fordi det var det jeg selv vokste opp med, og jeg husker så godt den kriblende følelsen, men også fordi jeg hadde lyst til å kose meg med det i fred og ro, og ikke orket kaoset med tre viltre småttiser oppi all julepynten da de var små. Nå legger de seg jo stadig senere, og det er grenser for hvor langt ut over natta jeg gidder å holde på, men tradisjon er tradisjon. De siste årene har jeg ymtet på å begynne mens de sitter der, eller vi kan gjøre det sammen. Men akkurat den tradisjonen insisterer ungene så hardt å holde på, så det nekter de, så de går og legger seg med det samme jeg begynner å dra fram lysene og henge dem på, bare for at de ikke vil se det ferdig pyntede treet før de står opp.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 12-10-19 kl 14:22.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 14:02   #52
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Vi pynter jo ikke før desember, men planlegging og innkjøp av julegaver og sånt er det fint å starte med tidlig. Da kan vi bruke desember til koseting som baking, julemarked, julefilmer og sånt framfor å handle i butikker stappfulle av folk.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 14:03   #53
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

I år er jeg tidlig ute, har allerede bestilt ting til pakkekalenderen til eldste. Til yngste tror jeg vi kjører samme opplegg som i fjor, en pakke Lego delt opp så han bygger litt hver dag.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 14:57   #54
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Det treet kommer dere aldri til å glemme, Retz.

Nei, vi minnes det med kjærlighet og entusiasme. Og husker ikke en eneste en i den uendelige rekka av perfekte edelgraner.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 15:14   #55
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2019

My: jeg er veldig fornøyd med CEWE fra Japan foto. De har hatt tilbud på Black Friday de siste årene.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 15:14   #56
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg synes det er veldig deilig hvis jeg klarer å være ferdig med de aller fleste gavene før desember. Det er ikke så mye pynt som kommer opp her hos oss, og det varer heller ikke så lenge.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 15:14   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Men nå kom jeg på at jeg må lage kalender. Har holdt på med det hvert år siden gutta ble født.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 15:25   #58
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg tror jeg tok årets julekortbilde i sommer, så kort bestilles når det er halv pris. Har kuttet ned på hvor mange som får.

Eldste må ønske seg penger til sølv til bunad, men hun får nok en liten ting i tillegg. Må bruke litt tid på å finne ut hva det skal være.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 15:48   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2019

Nå har jeg faktisk bestilt en haug med boxere til gutta. De trenger det, så de får 12 stk hver. Fant mange på tilbud på nett.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-19, 16:15   #60
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Jeg har begynt å glede meg til å spise frokost på de fine frokosttallerkene jeg kjøpte etter å ha sett de her i fjor
Jeg har kjøpt etpar julegaver allerede. Ungdommene i familien får som fjerde året på rad julegave i form av at vi tar dem alle med kjærester ut på en skikkelig helaften. Alle synes det er supert- og det gjør at vi slipper mye hodebry om hva vi skal kjøpe.

Alle år før har vi laget pakkekalender til hele hurven med kjærester, men i år har vi sagt at det kun bli de to som bor igjen hjemme som får- de var plutselig blitt 9 stykker til sammen, det ble litt vel mye å ordne/kjøpe. De kommer til å få hver sin flakskalender uansett.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no