Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Undersøkelse - pest eller kolera II

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Hvem ville du tilbragt en intim natt med om du måtte?
Davy Wathne 11 11,96%
Ari Behn 67 72,83%
Jan Eggum 9 9,78%
Donald Trump 4 4,35%
Kunne lett tatt alle. 1 1,09%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 14:05   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Planlegger du en midtlivskrise, Snipa?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 14:12   #42
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undersøkelse -pest eller kolera II

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja. Og noens fedre, kjæreste, sønn og bror. Hadde du likt om noen lagde en spørreundersøkelse om deg under overskriften "pest eller kolera"?

Sant nok. Dette må jo være et godt sted for kona til Ari å bli kjent med vanlige folk.

Forøvrig ville jeg nok valgt meg han, men til daglig foretrekker jeg sambo.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 14:13   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse -pest eller kolera II

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Davy watne tett etterfulgt av Ari Behn.

Jeg hadde ikke syntes det var noe offer i det hele tatt.

Forresten så er vel Davy Watne veldig liten? Jeg er jo ganske så lang, så det ville vært litt turn off å ligge delvis alene.

Etter nøye funderinger har jeg kommet fram til at jeg ville valgt den høyeste.


(Viktig å tenke igjennom sine valg. )

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 22:42   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse -pest eller kolera II

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Forresten så er vel Davy Watne veldig liten? Jeg er jo ganske så lang, så det ville vært litt turn off å ligge delvis alene.

Etter nøye funderinger har jeg kommet fram til at jeg ville valgt den høyeste.


(Viktig å tenke igjennom sine valg. )

Næh.. detaljer

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 16:06   #45
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Herregud, jeg velge et av alterntivene?? Jeg kan ikke, kan ikke, kan ikke!!!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 16:06   #46
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Davy Watne kunne jeg lett tatt. Ari Behn tror jeg ikke jeg hadde maktet å ta i. Heller ikke Donald Trump. Eggum... hvis det sto om liv, så...

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 17:59   #47
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Ler meg ihjel. Hehe...for nokre typar!

Ari er jo slesk som faen,må jo bli han

  Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 19:05   #48
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Lett valg. Ari er sikkert ikke så verst. Vil tro man blir overøst med komplimenter fra start til slutt. Du er zå vakker. Du er zå zexy.

De andre er dessuten altfor gamle for meg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 22:38   #49
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Jeg har tenkt og tenkt, men klarer ikke å krysse av.

Onkelen min påstår at Ari B er veeeeldig hyggelig, så om jeg ville ha truffet noen, så måtte det være han. Eller Trump, men da skulle det vært med en saks i lomma. Men en het natt?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 00:32   #50
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Den var lett, Ari Behn uten tvil

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 08:02   #51
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Så desperat blir jeg ALDRI!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 11:26   #52
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Dersom det sto om liv, så hadde jeg valgt Ari. Om jeg hadde fått skrudd samtalen over på ham så kunne han sikkert snakket om temaet resten av natta, og dermed kunne jeg unngått sexen.

De andre er totalt uaktuelle.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 12:50   #53
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Ari er hverken pest eller kolera.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 00:50   #54
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Valgte Ari, de andre er alt for gamle

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 01:22   #55
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Jeg ser at jeg er enig med flertallet her.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 02:01   #56
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Stemte Donald Trump. Hadde valgt ham i håp om at han satt en hårball i halsen den kvelden, jeg måtte gi ham en Heimlich for så å få mange millioner $$$ som takk for at jeg reddet livet hans. :jepp:

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 02:06   #57
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Fasinerende. Omtrent alle som stemmer på Eggum skriver i tråden, og Watne også, mens Behn stemmer mange flere på men holder kjeft.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-07, 02:26   #58
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Det mangler et svaralternativ: "jeg hadde heller gått i kloster"

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 11:43   #59
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

... om man MÅ, så, Ari.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 12:23   #60
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Undersøkelse - pest eller kolera II

Davy Wathne, men da skulle det virkelig vært nød altså

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no