Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-10, 00:05   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.999
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

I mai, når datteren vil være 10 måneder gammel, skal vi til Italia i en uke, og i den forbindelse lurer vi på å kjøpe en trille. Den bør være lett, liten sammenlagt, god å trille, og bør helst ha full liggestilling siden hun kommer til å bruke den til soving. Jeg kjenner at jeg er litt skeptisk til de billigste av de billige trillene, som gjerne virker veldig lite solide og plastaktige. Men som mannen sier: Hvis det er snakk om noe som faktisk kan brukes mer enn noen få måneder, så er det greit å legge litt penger i det (innenfor rimelighetens grenser).

Så eksperter her inne: Hva anbefales?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 01:14   #2
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

Hva slags vogn har du da? Vi kjøpte heller transportbag til vognene våre (Bugaboo og MB) og tok med en av dem. God vogn er viktig på ferie både for liten og stor synes jeg. Reisetriller gir sjelden særlig god komfort.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 01:28   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

Å kjøpe transportbag til vogn som Stikka nevner er ikke dumt, i allefall ikke hvis du har en vogn som er relativt handy å reise med.

Ellers kan jeg ikke annet enn å anbefale McLaren Techno XT som reisetrille - beste paraplytrillen/trillen vi har prøvd. Bugaboo Bee var også super, men den kan ikke brukes like lenge, da den er mye smalere og mindre i sittedelen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 09:22   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

Vi har TFK Buggster og har brukt den en del til soving. Min store 2 1/2åring har forsatt grei plass i en. Veldig god å trille. Den er ikke HELT flat liggestilling på den men den er absolutt fult brukbar.

Vi valte TFK fordi vi har TFK Twist som hovedvogn. Når vi da får flere barn kan vi bruke bagen på begge understellene. Den har og veldig god handlevogn under seg og god kalesje.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 09:27   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.999
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

Vi har Easywalker Sky som hovedvogn, og jeg er litt redd for at flyselskapene vil herpe den. Ellers tar jeg tipsene om MacLaren Techno XL og TFK Buggster, så får vi se hvordan det går.

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg faktisk har lyst på en trille, også.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 09:29   #6
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

Er lov å ha lyst Jeg har en 2 1/2åring og 3 vogner.. har ikke lyst å selge noen av de.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 09:34   #7
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

Jeg har en nede i kjelleren, skal sjekke hva den heter etterpå. Full liggestilling og god å kjøre.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 09:50   #8
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

Jeg er og glad i MacLaren techno, god å kjøre og har full liggestilling.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 09:58   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

Vi kjøpte en litt ordentlig reisetrille da snuppa var liten. Jeg husker ikke helt hva den heter, men det er ikke poenget (for den har gått ut av produksjon). Poenget mitt er at den lever fremdeles nærmere 5 år etter og er i hyppig bruk på ferier. Så å legge litt penger i en vogn som tar liten plass på ferier kan være et grei investering. Vi har fått ødelagt mye vogner på fly (særlig til syden), men denne har overlevd alt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 12:49   #10
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.130
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God reisetrille med (bortimot) full liggestilling?

MacLaren Techno XP.

Lånte den bort til en annen du kjenner da hun var sørover, du kan jo høre med henne, hun har jo barn i samme alder som deg. Vi er ihvertfall veldig fornøyde. Billigere å kjøpe i UK.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no