Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dere som har Patapum ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-07, 13:48   #1
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Dere som har Patapum ...

Fikk min i posten i går, og den virker jo super! Men; blir ikke helt fortrolig med å rulle den sammen som et midjebelte jeg altså, når den ikke brukes liksom.. Skal den ikke festes i noe da eller? For trykk-knappene er jo på den ene siden festet i hodenettet.

Help?

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 14:39   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Patapum..

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men jeg sammenliknet en Patapum med min Ergo på torsdag. Da husker jeg at jeg kneppet den opp når den var rullet sammen og tenkte at det var smart at den kunne pakkes sånn. Nå pakket ikke jeg den sammen igjen, men den skal da tydeligvis kunne pakkes og kneppes.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 14:54   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Patapum..

Den har ingen flott måte å legge den sammen etter hva jeg vet, men den er og blir suveren uansett altså

(pga det kraftige magebeltet blir den ikke så veldig liten sammenlagt liksom, men den var jo sammenlagt da den kom, så det er nok en måte å gjøre det på altså...)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 15:14   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Patapum..

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Den har ingen flott måte å legge den sammen etter hva jeg vet, men den er og blir suveren uansett altså

(pga det kraftige magebeltet blir den ikke så veldig liten sammenlagt liksom, men den var jo sammenlagt da den kom, så det er nok en måte å gjøre det på altså...)

Tingen er å sjekke hvordan en ting er pakket sammen før en pakker den opp. Kanskje litt sent. Den jeg pakket opp på torsdag synes jeg var ganske liten sammenlagt. Mye mindre enn min Ergo i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 19:11   #5
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Dere som har Patapum ...

Ja, gjett om jeg angrer på at jeg ikke så nøye etter da jeg pakka den opp da!! Men gjort er gjort.. En eller annen løsning er det.

Men hvis den skal kneppes sammen når den er rullet opp, så må jo nettinghetta tas av da, den sitter jo fast i knappene..

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 19:50   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har Patapum ...

Slik jeg husker det, så var selve bærestykket rullet sammen inn i magebeltet. Magebeltet var knipset sammen og låsen som låses over brystet samlet selve patapum'en slik at den ikke falt fra hverandre...Eller?

Jeg er helt sikker på at knappene på sovehetta ikke har noe med saken og gjøre altså....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:03   #7
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Dere som har Patapum ...

Ja, mener at sovehetta satt fast på knappene sine når jeg rulla ut sela ja. Og jeg har magebeltet på, og ruller inn bærestykket og selene. Men finner liksom ikke noe måte å feste den på, nå den kommer sammenrulla opp mot magebeltel.

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no