Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Øyafestivalen 2009

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 19:51   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øyafestivalen 2009

Det blir ikke all verden jeg får med meg i år, men jeg har i hvert fall billett til lørdagen. Mannen har på torsdagen også. Vi har fått lånt bort knerten, så det er bare snuppa som skal være med på festival. Hun gleder seg veldig, og vi har et lønnlig håp om at hun skal holde ut helt til Røyksopp.

Men jeg er sørgelig lite oppdatert i musikkverdenen. Hva er det jeg bør få med meg på lørdagen? bob hund og røyksopp er de jeg vet at jeg vil se. I tillegg ser jeg at det er teater for barn samt minidisco som jeg antar er obligatorisk når snuppa er med.

Er det forresten noen flere som skal? Med eller uten barn?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:07   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Vi skal hele festivalen, men hvor mye barn som skal med vet vi ikke helt ennå. Vi kommer nok til å prøve å få mest mulig barnevakt.
På lørdag ville jeg absolutt fått med meg Cocktail Slippers, norsk band signert på labelen til Little Steven.
Slow club er veldig søt singer/songwriter, men litt for søtt for min smak.
Senit er kanskje litt for pønka for deg (?), men de er up and coming, og jeg skal hvertfall sjekke dem ut!

Nils Bech er verdt en titt, det er litt i cabaret-land, og Farmers Market er et absolutt must! Det er balkan-jazz på sitt beste, med verdens mest energiske orkesterleder.

Jeg skal også se The Very Best fra Malawi, det er club-hiphop-elektronika med afrikanske elementer.

The Phantoms tror jeg du bør være litt ekstra interessert i ska for å like, jeg syns det blir litt too much. Men de er legendariske i norsk sammenheng.

Noora Noor er et annet must, jeg så henne i Drammen tidligere i år, og hun leverer det stødigste soul-settet jeg har sett på ... noensinne.

Beirut har jeg hatt et crush på siden jeg så ham på Lydverket, det er nydelige poplåter.

Eron Alkan leverer utrolige mash-ups, og det er garantert dansbart. Kan også hende det er barnevennlig og morsomt.

Til slutt skal jeg avslutte med garasjerockbandet Goo Men, men det kan hende det også er litt for spesielt interesserte.

Jeg hadde tenkt til å starte dette innlegget med en litt blasert "lørdagen er den dagen jeg ikke vet om det er så mye verdt å se", men jeg ser at jeg bare kan legge av meg den. Øya er virkelig bra i år!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:21   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Lørdagen er valgt fordi det er den dagen jeg har fri og kan være på festival hele dagen.

Tusen takk for god introduksjon til mye jeg ikke ante noe om. Coctail Slippers har mannen forresten sagt at vi skal ha med oss (selv om jeg ser at det kræsjer med barneteater).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 20:29   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

I tillegg har jeg skjønt at jeg skal gå opp på taket på (den nye) jobben min før jeg går på torsdag. Er det barnslig å innrømme at man liker Marit Larsen?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 21:33   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Næsj, Marit er søt hun. Jeg liker at mange av sangene hennes er ganske slemme, men så synges de med den vesle nutteduttestemmen hennes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 22:02   #6
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Kunne ønske jeg hadde billett til fredagen jeg. På grunn av en plutselig endring i planer er jeg nemlig i Oslo den helgen. Men nå er det ikke flere billetter igjen. Kunne tenkte meg å få med meg Lily Allen.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 22:40   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.011
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Dere må sjekke ut Kråkesølv! Bare unggutter ennå, men veldig sjarmerende.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 00:14   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.033
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Knerten avleveres til bestefar allerede torsdag ettermiddag. Vi har ikke billett til fredag, så lurer på om jeg og snuppa skal ta en liten tur til "gratisbrua" for å få med oss Lilly Allen. Snuppa synger "fuck you" med voldsom innlevelse hver gang den kommer på radioen. Hun vet at det hun synger er "stygge ord", men vi lar henne synge.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 00:31   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Band of Horses ville jeg sett. Men unnskyld, det er jo på onsdag så jeg svarte litt feil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 07:35   #10
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Knerten avleveres til bestefar allerede torsdag ettermiddag. Vi har ikke billett til fredag, så lurer på om jeg og snuppa skal ta en liten tur til "gratisbrua" for å få med oss Lilly Allen. Snuppa synger "fuck you" med voldsom innlevelse hver gang den kommer på radioen. Hun vet at det hun synger er "stygge ord", men vi lar henne synge.

Hvor ligger denne gratisbrua? Tror vi må ta oss en tur vi også, som en slags fattig trøst.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 07:47   #11
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Knerten avleveres til bestefar allerede torsdag ettermiddag. Vi har ikke billett til fredag, så lurer på om jeg og snuppa skal ta en liten tur til "gratisbrua" for å få med oss Lilly Allen. Snuppa synger "fuck you" med voldsom innlevelse hver gang den kommer på radioen. Hun vet at det hun synger er "stygge ord", men vi lar henne synge.


Hehe, "fuck you", ja. Kul låt. Datteren min på 14 og jeg kjørte lang biltur her om dagen. Så kom "fuck you", og begge sang med av hjertets røst. Det ble veldig komisk da vi så på hverandre og innså at vi faktisk satt og sang disse ordene høyt i bilen. Vi lo skikkkelig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 07:57   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Opprinnelig lagt inn av indie, her.

Hvor ligger denne gratisbrua? Tror vi må ta oss en tur vi også, som en slags fattig trøst.

Det er gangbrua som går på forsiden av Middelalderparken. Da har man flott utsikt til hovedscenen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:17   #13
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.104
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Noen som fikk med seg Bon Iver?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:33   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Nope, men jeg fikk med meg Kåre and the Cavemen, Vampire Weekend, The Bronx, Municipal Waste, Band of Horses, Rise Against og Ulver. Da var jeg kald og våt og gikk hjem, selv om synet av trommesettet til Satyricon holdt på å få meg til å bli.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:09   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Åh, hvordan var trommesettet til Satyricon? :kjenner backlinetech som har gnålt lenge nå:

Jeg skal nedom på lørdag tenker jeg, og i morgen ettermiddag hvis gutta og jeg gidder. Med barn hele tiden, hvis jeg da ikke må ha barnevakt lørdag kveld når festivalen strengt tatt er ferdig. :sutre:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:14   #16
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.


Til slutt skal jeg avslutte med garasjerockbandet Goo Men, men det kan hende det også er litt for spesielt interesserte.

Ååh, de spilte på Midnattsrocken for tre år siden, de er virkelig herlige!

(Jeg og en av gutta fleipet med at den eneste grunnen til at de fikk MR-gigen var at jeg fikk bomme en sigg av ham sent på natta på By:larm tidligere det året ... )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:15   #17
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I tillegg har jeg skjønt at jeg skal gå opp på taket på (den nye) jobben min før jeg går på torsdag. Er det barnslig å innrømme at man liker Marit Larsen?

Nope.
Jeg har stor sans for henne.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:15   #18
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.239
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

...

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:45   #19
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Jeg trodde jeg ville se Bon Iver, men fant raskt ut at det ville jeg ikke; kjeeedelig. Vampire Weekend og Rise Against var bra; will see again! Jeg hørte bare litt av Band of Horses, men det jeg hørte var ikke imponerende. Ulver var knall, men jeg liker prog-rock fra før da. Satyricon? Mulig Satan ikke er for flau til å bli kanalisert gjennom pop, men jeg gikk iallefall før konserten var slutt.

Ben "The Beatles Rock Band " Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 23:49   #20
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyafestivalen 2009

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

J Satyricon? Mulig Satan ikke er for flau til å bli kanalisert gjennom pop, men jeg gikk iallefall før konserten var slutt.

Ben "The Beatles Rock Band " Murphy

Ouch.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no