Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeansutfordring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 16:37   #41
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

venter i spenning

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 14:35   #42
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.207
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Jeg må oppdatere denne tråden, for nå har jeg også bestilt bukser. Og i dag kom de.

De er Perfekte! Passe brede hele veien, passe lange, akkurat riktig høyde i livet.

Dette skal gjentas.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 14:36   #43
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.909
Blogginnlegg: 18
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

De siste fine buksene mine har jeg funnet på only.

Og hva er største størrelse på only?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 18:44   #44
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Og hva er største størrelse på only?


33 trur eg. Muligens 34.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 19:00   #45
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.909
Blogginnlegg: 18
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

33 trur eg. Muligens 34.

Og de tror du passer til en rund dame med romslige lår, som HI skriver?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-09, 19:06   #46
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Og de tror du passer til en rund dame med romslige lår, som HI skriver?

Eg hadde i alle fall Onlybukse den tida eg hadde 30 i BMI, og hadde romslig både rompe og lår.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 17:06   #47
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Jah.
Nytt forsøk fra makeyourownjeans.com ankommet i dag.
Sist var jeg litt streng på målene. Delvis fordi de skulle passe snart, delvis fordi jeg ikke ville at noen i India skal syns jeg er tjukk. Det ble ikke totalt vellykket.

Denne gangen løy jeg ikke på målene.

DE ER SÅ FINE!!!!!!! Jeg er totalt forelsket i meg selv her jeg sitter.

Note to self: Neste gang kan jeg spandere bittelitt mindre livvidde igjen hvis det er stretch. Men disse er råfine.

  Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:11   #48
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Og bildet, hvor blir det av det?!

  Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:13   #49
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Og bildet, hvor blir det av det?!


Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:14   #50
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

Bilde? Nei, det har vi ikke sett.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:19   #51
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeansutfordring

Vi må få se!
Kul side forøvrig!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:24   #52
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Bilder - skavvise.

Advarsel - jeg har lagt på meg i sommer.


Sist redigert av Slettet bruker : 17-03-10 kl 11:14.
  Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:25   #53
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeansutfordring

Knappene kommer ikke helt til sin rett - de er så kjempefine - med glitter.

Og jeg er mye slankere i virkeligheten, og i virkeligheten er ikke neglelakken fillete heller.

  Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:30   #54
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeansutfordring

Jeg skjønner ikke hva du snakker om. Jeg ser iallefall en slank, langbent babe med råkule bukser.
Kjempe lekre var de og de satt som en skudd på deg. Husk at når du kjøper olabukser så skal du gråte første gang du tar de på deg. Alle bukser utvider seg etter bruk.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:31   #55
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jah.
[...] fordi jeg ikke ville at noen i India skal syns jeg er tjukk.

Surrealistisk nok forsto jeg akkurat hva du mente. Når det er sagt er du jo ikke i nærheten av å kvalifisere til å kalle deg tjukk ut fra bildet, jeg tror du innbiller deg at du er 1,60 høy ellernoesånt når du vurderer kilotallet?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:32   #56
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeansutfordring

Åh, ja, buksene ja. Det var det vi egentlig snakket om. Schnuppa sa det.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:34   #57
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeansutfordring

Kjempestilig! Blir nesten litt forelska, jeg også!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:34   #58
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Kule bukser og snerten rumpe.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:37   #59
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.207
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Er dette dagen for å utvise mot?

Min bukse fra samme sted, som dere ser kan man få dem veldig forskjellige.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg nybukse.JPG (62,0 KB, 172 visninger)
Filtype: jpg nybukse2.JPG (46,9 KB, 187 visninger)
__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 18:37   #60
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeansutfordring

Smilefjes: Den var knalltøff, likte kjempegodt lommene, og var kjempefin til deg!

Allium: Din satt også som et skudd, men var litt mer "tradisjonell" utsendemessig.

Hva betalte dere for herligheten?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no