Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor er mandelen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor er mandelen?
I riskremen på julaften, selvsagt! 33 29,46%
I grøten på julaften 20 17,86%
I grøten, men ikke nødvendigvis på julaften 48 42,86%
Vi bedriver ikke mandelleting i mat 10 8,93%
Mandel hvaffornoe? 2 1,79%
Brokkoli 4 3,57%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-22, 12:07   #61
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.908
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Her er det heller ingen mandeljuks (ingen av barna har noen gang blitt sure eller synlig skuffet når andre får mandelen) og ingen trøstepremier heller.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 12:57   #62
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.533
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Akkurat dette vurderte jeg faktisk å endre med én gang jeg laget tråden, men gadd ikke. Tenkte at ingen kom til å tenke over det.

På FP?!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 13:09   #63
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

I riskremen på julaften.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 13:26   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Som barn hadde vi det i grøt. Usikker på om det var på julaften, tror egentlig ikke det. Som regel på ett eller annet førjuls-noe, tror jeg.

Hiawata har fått mandel i grøten hos mine foreldre en gang, men siden den var skoldet så bare tygde han den i seg. Så vi måtte stappe tre mandler til (med skall) grøten hans før han skjønte poenget.

Vi har det aldri. Høvdingen liker ikke grøt, Hiawata blir lett kvalm av det og jeg er laktoseintolerant. Ikke liker noen av oss marsipan heller.


Jeg tror jeg har vært borti det i riskrem også, men har liksom tolket det som at det kan bli voldsomt med to ris/melk-baserte måltider i løpet a jula, så man bare velger det man liker best. Verken Hiawata eller jeg liker krem heller, haha.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 14:15   #65
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.446
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Blunk

Sv: Hvor er mandelen?

I grøten som spises på lillejulaften. Vi har aldri lunsj på julaften fordi vi da har sein, lang og stor julefrokost pluss strømpefyll utover dagen. Jaja, for å være helt korrekt har vi ikke mandel i lengre pga allergi, men en rå pastabit fungerer utmerket. Og den legges i en av skålene slik at vi er sikre på en av oss får den. Gleder meg ekstra i år for i år har husets 3 andre medlemmer fått beskjed om å kjøpe liten presang hver. Den som vinner kan velge pakke i år, da er det skikkelig overraskelse for meg også. Skjønt jeg kan ikke huske å ha vunnet før. Vi har fast gjest som er med også, egentlig to nå men den ene gjesten er kjip og liker ikke grøt, går nesten ikke an det slik en dag!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 14:28   #66
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.138
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Vokst opp på det sentrale Østlandet med mandel i riskremen på julaften. Nå er jeg gift med en mann som er vokst opp med mandel i grøten lille julaften, så nå har vi begge deler, når vi er med min side av familien.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 14:42   #67
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Mandelen deles ut opptil flere ganger i løpet av julen. Første gang i risgrøt på lille julaften. Deretter i riskremen på julaften. Målet er at mannen IKKE skal få den (siden han har fått den uforholdsmessig mange ganger, de gangene det ikke har vært rigget.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 17:42   #68
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

På FP?!

Jeg har faktisk blitt mye sløvere med årene. Også pga iPhonen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 20:28   #69
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.524
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Jeg har ikke vokst opp med grøt og mandel, det ble innført når niesa mi ble født. Jeg tipper på at svigerinna mi er vokst opp med det, og at det derfor har blitt en tradisjon. For min del en unødvendig tradisjon.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-22, 23:39   #70
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Som barn hadde vi det i grøt. Usikker på om det var på julaften, tror egentlig ikke det. Som regel på ett eller annet førjuls-noe, tror jeg.

Hiawata har fått mandel i grøten hos mine foreldre en gang, men siden den var skoldet så bare tygde han den i seg. Så vi måtte stappe tre mandler til (med skall) grøten hans før han skjønte poenget.

Vi har det aldri. Høvdingen liker ikke grøt, Hiawata blir lett kvalm av det og jeg er laktoseintolerant. Ikke liker noen av oss marsipan heller.


Jeg tror jeg har vært borti det i riskrem også, men har liksom tolket det som at det kan bli voldsomt med to ris/melk-baserte måltider i løpet a jula, så man bare velger det man liker best. Verken Hiawata eller jeg liker krem heller, haha.

Det høres virkelig ikke ut som dette med mandel i grøten er noe for dere.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har faktisk blitt mye sløvere med årene. Også pga iPhonen.

... enter Safran!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 01:50   #71
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.038
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

I riskremen på julaften selvsagt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 09:30   #72
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

I riskremen på julaften selvsagt.

Ja, men det visste jeg jo. Du er jo siddis.

Jeg er nødt å lage en geografisk riskrem-poll.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 09:51   #73
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det høres virkelig ikke ut som dette med mandel i grøten er noe for dere.

Nei, virkelig ikke!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 18:07   #74
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.533
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Nå fikk jeg nettopp snap med oppdatering fra min mor (74), med bilde av min stefar (89) som tydeligvis har fått mandelen i grøten. Det er bare de to.

Jeg bare DIGGER at de faktisk spiser grøt med mandel i, selv om de bare er dem.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 19:04   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

I dag heiv jeg faktisk en mandel i Fjordlandgrøten. Vi var bare tre.

Jeg skolder alltid to mandler til julaften, i tilfelle en blir ødelagt. Men det ble ingen av dem, så den ene gikk i grøten. Uten premie.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-22, 19:24   #76
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Sakset fra Stavanger Aftenblad i dag:

Når desserten serveres, skal mor si «ja, nei, an ble ikkje heilt vellykka i år». Til dette skal alle svare «å jo, an va knallgoe», mens de subtilt spytter gelantinklumper og/eller brent grøt fra riskremen i servietten.
Den som finner mandelen skal vente ekstremt lenge før dette avsløres. Det skal haaaales ut, i det vide og det brede. «Kem eeee det så har fått’an? Eg har’an jaffal ikkje. Det e jo alltid onkel Marton så får an». Gevinsten skal være en stor marsipangris, og den skal ikke ha noe sjokolade på seg. Ingen liker marsipangris uten sjokolade, men sånn er reglementet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-22, 09:54   #77
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Gelatin? I riskrem? Er DET en Stavanger-greie?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-22, 09:55   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sakset fra Stavanger Aftenblad i dag:

Når desserten serveres, skal mor si «ja, nei, an ble ikkje heilt vellykka i år». Til dette skal alle svare «å jo, an va knallgoe», mens de subtilt spytter gelantinklumper og/eller brent grøt fra riskremen i servietten.
Den som finner mandelen skal vente ekstremt lenge før dette avsløres. Det skal haaaales ut, i det vide og det brede. «Kem eeee det så har fått’an? Eg har’an jaffal ikkje. Det e jo alltid onkel Marton så får an». Gevinsten skal være en stor marsipangris, og den skal ikke ha noe sjokolade på seg. Ingen liker marsipangris uten sjokolade, men sånn er reglementet.

Jeg er "ekta Siddis" og dette er sååå på kornet!!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-22, 09:56   #79
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gelatin? I riskrem? Er DET en Stavanger-greie?

Nope, så jeg tenkte først det måtte være snakk om flere desserter, men så er det jo ikke andre desserter man stapper mandelen i heller, som jeg kommer på.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-22, 11:24   #80
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er mandelen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gelatin? I riskrem? Er DET en Stavanger-greie?

Overhodet ikke, og jeg stusset også på den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no