Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Prinsebryllupet i England

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Prinsebryllup og hvor mye jeg bryr meg
Prinsebryllup? Hva? Når? Hvor? Hvem? 18 9,38%
Fullstendig likegyldig, men jeg vet hvem/hvor/når 67 34,90%
Likegyldig 21 10,94%
Bryr meg litt 18 9,38%
Helt nøytral - gidder ikke å irritere meg eller glede meg 40 20,83%
Bryr meg middels 16 8,33%
Følger godt med 8 4,17%
Synes dette er en viktig historisk begivenhet 9 4,69%
Blir å følge tv-sendingen ja, mye flotte antrekk å se 28 14,58%
Jeg skal feire prinsebryllup med venner og familie m/tiara og champis 3 1,56%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-11, 21:45   #41
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Og så synes jeg det er så flott at han får gifte seg med en han faktisk vil ha selv, ikke bare en bestemoren vil han skal ha. :lettrørt og håpløs romantiker:

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 21:52   #42
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Eg skulle til å svare at eg var likegyldig, men så kom eg på at eg har lyst til å sjå brudens kjole. Dessutan har eg lyst til å svare: Jeg skal feire prinsebryllup med venner og familie m/tiara og champis

Det gjorde me under prinsessebryllupet i Trondheim. Det var gøy.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 21:53   #43
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg er lei alt oppstyret allerede.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 22:07   #44
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg skulle til å svare at eg var likegyldig, men så kom eg på at eg har lyst til å sjå brudens kjole. Dessutan har eg lyst til å svare: Jeg skal feire prinsebryllup med venner og familie m/tiara og champis

Det gjorde me under prinsessebryllupet i Trondheim. Det var gøy.

Ja, jeg er også der - skal jeg først følge med skal jeg jammen gjøre det skikkelig Men jeg er rimelig lei alt mediaoppstyret rundt dette bryllupet, alle forsidene med utallige spekulasjoner. Men jeg reiser bort den helgen, så mitt problem er allerede løst

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 22:52   #45
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Kikker gjerne på noen klipp fra bryllupet.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 23:06   #46
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg vet hvem, jeg kan kanskje gjette hvor, men jeg vet ikke når. (Bortsett fra "snart".)

Vet hvem, hvor og når, om UK kvalifiserer for "hvor" og "snart" for når. Forøvrig er jeg invitert i vinkveld som har bryllupet som tema, men tviler på at jeg får gått. Hadde sikkert vært motto da, med en haug med engelskmenn.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 23:12   #47
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Etter en uke i London er jeg nokså mettet på dette bryllupet.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 23:23   #48
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Bryr meg litt. Synes kongelige bryllup er en koselig anledning,men tror ikke jeg akkurat kommer til å gå fra konseptene om jeg skulle gå glipp av det. Så jo bryllupet til Diana og Charles,så det kunne jo vært litt koselig å se sønnen deres gifte seg også.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 23:31   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.865
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Dette vil jeg nok følge lite med på, ja. Håper å unngå den bølgen som kom etter det norske kronprinsbryllupet, der en gjeng med en gang så sinte, SV-stemmende republikanere i omgivelsene brått var omvendt til tårevåte rojalister.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 23-04-11 kl 23:38.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 23:36   #50
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.633
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Helt nøytral men titter nok på nett i etterkant. Brudekjoler er alltid gøy å se.

Signerer.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 23:38   #51
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Dette vil jeg nok følge lite med på, ja. Håper å unngå den bølgen som kom etter det norske kronprinsbryllupet der en gjeng med tidligere sinte, SV-stemmende republikanere i omgivelsene brått var omvendt til tårevåte rojalister.

Rojalist blir jeg aldri, men tårevåt... check! Men veldig sint og SV-stemmende sånn ellers altså.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-11, 23:43   #52
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.085
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Rojalist blir jeg aldri, men tårevåt... check! Men veldig sint og SV-stemmende sånn ellers altså.

Der har du meg også. Monarkiet er en snodig etterlevning av noe som ikke hører hjemme i et moderne demokrati. Men, jeg har i grunn stor respekt for det som kongehuset gjør i Norge f.eks. De er jo på en måte litt fanget i det systemet de også, og jeg syns vi er heldige som har oppegående kongelige, det er jo ingen selvfølge i et arvelig system. Og jeg kommer helt sikkert til å sjekke ut både kjole og seremonien i London og felle en tåre eller to også .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 01:15   #53
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.107
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg er veldig royalist og følger med. Jeg må innrømme at jeg er pittelitt lei av TV2-Nhetskanalen som kverner om det samme igjen og igjen, men jeg kommer til å følge med på fredag.
På en skala fra 1-10 er jeg en 8-er.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 01:55   #54
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.529
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.


Da Haakon og Mette-Marit giftet seg tok jeg den helt ut og arrangerte stor fest. Jeg bakte kake med monogram på og hadde plenty av boblevann. På kvelden stod vi på slottsplassen i øsende regn og så på når de vinket til folket, og så skrekkelig romantisk fyrverkeri ( de klarte å skyte opp noe som ble til røde hjerter som gikk inni hverandre).

Ja, jeg er litt gal når det kommer til slikt.

Jeg hadde verdens dårligste dag denne dagen, og livet mitt ble for alltid endret, så alt overskygget bryllupet til Haakon og Mette-Marit, og det syns jeg var dumt, for jeg hadde sett fram til denne dagen, så ble den bare trist og dum, og full av dårlige minner.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 09:40   #55
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Bryr meg? Næsj, jeg presterte å påstå at det var Harry som skulle gifte seg, men jeg aner da muligheten for å drikke champagne likevel.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 09:56   #56
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Er heime den dagen og har planer om å sjå på.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 12:32   #57
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg er egentlig ganske nøytral, men har den tvilsomme æren av å være quizlagets ekspert på kongestoff. Da må jeg jo følge med litt. Men ærlig talt synes jeg det er voldsomt til oppstyr - alle nettavisene med en viss tabloiditetsfaktor har jo hatt egne seksjoner om bryllupet i ukesvis.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 13:00   #58
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg underviser VG1 engelsk, og klassen har time den dagen. Så jeg har tenkt meg å lage et lite opplegg rundt det.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 16:08   #59
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Vet hvem (det MÅ man da virkelig vite...), men ante ikke hvor og når før jeg leste denne tråden. Jeg kunne ikke brydd meg særlig mindre.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 16:41   #60
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Jeg tror ikke jeg har sett et eneste kongelig bryllup, iallfall ikke hvis man ikke regner med klipp fra nyheter og sånt. Er altså rimelig uinteressert, men vet iallfall hvem som skal gifte seg og når det skal skje. Hvor, aner jeg ikke. St. Pauls?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no