Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 20:40   #81
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: 1/2 avokado med Hvalersalat, 1/2 avokado med chilikreps i aioli, skyr
Lunsj:
Middag: Gratinert blomkål med bacon, mais og kidneybønner. Absolutt ikke kosher, men mye bedre enn hva alternativet fort kunne blitt i dag. *Sliten, stressa og lei*

Salt er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 21:15   #82
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Dette sukrin-greiene: Jeg stod på helsekosten i stad og så på en pose, på den posen stod det da vitterlig 100 karbohydrater på 100 gram. Trodde det betydde at det ikke var lavkarbo jeg, så hvis noen kan enlighten me please?

Det er vel 100 g sukkeralkoholer er det ikke? Gidder ikke sjekke nå *lat* Sukkeralkoholer teller ikke som karbohydrater (om jeg husker rett)

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 21:18   #83
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: to knekkebrød med rekeost
Lunch: Salat m. isberg, agurk, cherrytomater, skinke, kylling og taziki.
Middag: tre lavkarbobrødskiver med hjemmelaget bringerbærsylte av sukrin og makrell i tomat
Kveldsmat: Blomkålsuppe eller noe straks.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 21:47   #84
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: cottage cheese, bringebær, sukrin og fløte, samt 10 hakkede mandler
Lunsj: 2 Nutty cheese muffins, Tsatziki-kremost, servelat, 4-5 bringebær
Middag: Eh, ingenting. 2 stk på en jævlig travel kveldsvakt fører til det dessverre...
Kvelds: Uhemmet fråtsing i kyllingnuggets. Ikke det aller verste jeg kunne spist, men ikke helt forenelig med ketose da. Og jeg styrte unna pomes fritesen som også var igjen etter de andres middag.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 11-08-10, 21:54   #85
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Havregryn og CC (Jeg bruker ca 30 g havregryn, jeg har dilla akkurat nå)
Lunch: Diverse pålegg og et par egg og litt div grønnsaker forenelig med pålegg. (Lunch"bord" på jobben.)
Middag: (Jeg ser at jeg spiser det samme hver dag nå) Egg, spanske kjøttboller, testet pølsene med 0 karber og smeltet brie)
Mellom: Skyr
Kvelds: Ikke inntatt enda, men jeg regner med at jeg smaker på et par av Nanas knekkebrød som lages i dette øyeblikket.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 13:13   #86
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Så langt i dag har jeg spist omelett laget på 2 egg til frokost og var mett leeeenge! Og masse agurk.
Lunsj nå og da sleit jeg litt med innholdet i kjøleskapet, gitt. Det ble varmet brie og et Rugsrø med smør.

Må jeg kjøpe CC altså? :urk: Hva annet enn egg, spiser dere? Jeg er ikke et kyllingfiletmenneske til frokost og lunsj altså!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 13:19   #87
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Hurtigbrød med kokt egg og majones. Det smaker faktisk veldig godt, og er utrolig fort gjort å lage i micro.
Lunsj: Dit har vi ikke kommet helt enda, men jeg tror det blir biffstrimler med noe attåt.
Det ble det ikke, det ble grøt på kruskakli og litt soyaflokker, med cc og bringebærsyltetøy
Middag: 1 wienerpølse og blomkål og broccoli micret med smør og fløte.
KVelds: Biffstrimler, Tamek, sommerkål, løk med krydder og litt fløte.


Sist redigert av Left : 12-08-10 kl 22:01.
 
Gammel 12-08-10, 13:20   #88
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Frokost: Havregryn og CC (Jeg bruker ca 30 g havregryn, jeg har dilla akkurat nå)
Lunch: Diverse pålegg og et par egg og litt div grønnsaker forenelig med pålegg. (Lunch"bord" på jobben.)
Middag: (Jeg ser at jeg spiser det samme hver dag nå) Egg, spanske kjøttboller, testet pølsene med 0 karber og smeltet brie)
Mellom: Skyr
Kvelds: Ikke inntatt enda, men jeg regner med at jeg smaker på et par av Nanas knekkebrød som lages i dette øyeblikket.

Hva slags pølser er helt uten karber, og hvor kjøpes de??

 
Gammel 12-08-10, 13:34   #89
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Frokost: to knekkebrød med rekeost
Lunch: Salat m. isberg, agurk, cherrytomater, skinke, kylling og taziki.
Middag: tre lavkarbobrødskiver med hjemmelaget bringerbærsylte av sukrin og makrell i tomat
Kveldsmat: Blomkålsuppe eller noe straks.

Det hørtes godt ut - bringebærsyltetøy laget av sukrin og makrell i tomat

 
Gammel 12-08-10, 13:41   #90
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Jeg blir også kvalm av å spise lavkarbo, tror det henger sammen med høyt fettinntak for jeg kan bli kvalm av å spise mye fett uten at jeg er på lavkarbokosthold også.

Jeg er inne i en dårlig lavkarboperiode, men her om dagen spiste jeg byggrynssalat, det var utrolig godt. Vet ikke hvor lavkarbo byggryn er da, sånn egentlig, kanskje jeg skal sjekke det opp.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 13:48   #91
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Så langt i dag har jeg spist omelett laget på 2 egg til frokost og var mett leeeenge! Og masse agurk.
Lunsj nå og da sleit jeg litt med innholdet i kjøleskapet, gitt. Det ble varmet brie og et Rugsrø med smør.

Må jeg kjøpe CC altså? :urk: Hva annet enn egg, spiser dere? Jeg er ikke et kyllingfiletmenneske til frokost og lunsj altså!

Er det ikke rart? Denne enorme metthetsfølelsen? Jeg opplever nå at jeg ikke får til å spise en full posjon middag engang...

Du kan spise kyllingvinger om du ikke makter kylling. Jeg spiser endel spekeskinke med rømme og agurk (sæterrømme er jo SÅ godt) Du kan spise middagsrester fra dagen før.

Jeg spiste skyr idag også - med bringebær
middagsrester (torsk i saus av creme fraishe og rekeost m paprika og purre..nam)
I tillegg har jeg spist noen paranøtter og litt baconsvor (Veldig lavkarbo, men det rykker litt i Grethe Rode-senteret mitt uansett)

I går laget jeg lavkarbo vaniljeis. Det var veldig godt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 13:57   #92
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det hørtes godt ut - bringebærsyltetøy laget av sukrin og makrell i tomat

Skikkelig godt

Har du oppskrift på hurtigbrød i micro? høres veldig praktisk ut.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 14:03   #93
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Jeg blir også kvalm av å spise lavkarbo, tror det henger sammen med høyt fettinntak for jeg kan bli kvalm av å spise mye fett uten at jeg er på lavkarbokosthold også.

Jeg er inne i en dårlig lavkarboperiode, men her om dagen spiste jeg byggrynssalat, det var utrolig godt. Vet ikke hvor lavkarbo byggryn er da, sånn egentlig, kanskje jeg skal sjekke det opp.

Byggryn: 62,9 g pr 100 g vare

(Sjekket på http://www.matvaretabellen.no)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 14:34   #94
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

I dag har jeg så langt spist en blanding av yoghurt naturell, kesam, bringebær, solsikkefrø og linfrø til frokost. Til lunsj spiste jeg tunfisksalat (med kesam, sennep, sitronsaft, tomater, stangselleri og purre). Siden dette er min første dag på lavkarbo, regnet jeg med at jeg ville ha behov for litt mer, og har også spist en lunsj nummer to bestående av omelett lagd på to egg og sopp.

Jeg har vondt i hodet, men regner med det er vanlig når man setter i gang med kostomlegging.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 15:38   #95
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Tidlig-frokost: Skyr
Frokost: Kyllingsalat
Lunsj: 1/2 avokado med chilikreps i aioli, 1/2 avokado med kreolsk kyllingsalat
Middag: Kyllingsalat med avokado og bacon

Salt er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 15:46   #96
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Håkkei, nå har jeg kjøpt sånne stix. Det er bra om det er negativt utslag eller positivt??

Middag blir laks og seterrømme + blomkålmos.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 16:08   #97
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Så langt i dag har jeg spist omelett laget på 2 egg til frokost og var mett leeeenge! Og masse agurk.
Lunsj nå og da sleit jeg litt med innholdet i kjøleskapet, gitt. Det ble varmet brie og et Rugsrø med smør.

Må jeg kjøpe CC altså? :urk: Hva annet enn egg, spiser dere? Jeg er ikke et kyllingfiletmenneske til frokost og lunsj altså!

Jeg hæler ikke konsistensen på CC, så det eneste jeg bruker det til er pizzabunn (1/2 boks CC, 3 egg kjøres med stavmikser til jevnt, håndfull revet ost has i - langpanne - stekes til brunt. Ha så på fyll, litt ostestrø på toppen, stek til osten er smeltet. Presto!)

Jeg spiser lavkarbobrød, eller salat med skinke, eller atkinsbar (fordi jeg ofte ikke orker frokost om morgenen, men stikker til meg noe på toget), eller 0%-yoghurt, eller skyr.
Tomatsalat med rucola, fersk basilikum og mozzarella, kanskje litt røkt ørret eller røkalaks til. Reker! Tunfisk-og-majonessalat, boks med peppermakrell eller stabburet-laks, ICA-boks med tunfisk-i-karrisaus, tunfisk-i-sataysays, eller tunfisk-i-huskerikkesaus.
Laksefilet er godt (jeg har i form med asparges og paprika i biter, kliner på litt majones blandet med hvitløk, salt, pepper, over, litt lime hvis jeg har, og steker til majonesen er smeltet og det er litt gyldent. Høres grotesk ut men er kjempegodt), blomkålmos med fetaost, kyllingkjøttboller med fersk koriander osv..
Taco - med hjemmelagde lavkarbolefser.
Ehm, focaccia med kokosmel - litt smårar på smak kanskje men det gikk fort å vende seg til, ellers kake, pannekake, vaffel, muffins lagd av mandelmel/kokosmel/malte nøtter.
Pisket fløte eller kesam med bær og nøtter, ostekake
Osv...

Eller var det bare frokost du tenkte på :sulten:

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 16:22   #98
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Takk for gode tips! Jeg må vel søke litt rundt etter oppskrifter, tenker jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 16:23   #99
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Men var det kun frokost du tenkte på...?
Eller alt mulig rart?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 16:26   #100
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Gjerne alt mulig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no