Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-09, 19:27   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Åja. Det visste jeg jo når jeg tenker meg om. Det er ikke få ganger jeg har spankulert fra Babyshop og bort til Pikene på hjørnet.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:29   #22
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:30   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Og jeg for min del lette jo Strømmen rundt etter hvor de hadde rota bort Løiten der.

Dette minner meg på at jeg må til Lillestrøm og kjøpe lys før jul. :kjenner julestresset tar seg opp:

  Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:30   #24
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Anyway. Løiten Lys er er skikkelig harry.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:31   #25
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Bikuben ligger ved strømmen storsenter om du er en scrapper

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:32   #26
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Neida. Ikke de runde, hvite lysene med glitter på. Det er julelysene mine. Jeg elsker dem sjikkli. Jeg brenner sånt lys nesten døgnet rundt på vinteren. For de er så pene at jeg blir glad av å se på dem. :littebitt skjør:

  Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:33   #27
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Anyway. Løiten Lys er er skikkelig harry.

Hvorfor?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:38   #28
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvorfor?

Mye mulig jeg er preget av og kun ha tittet på lysene på Løiten Brænderi på Løten, som sikkert har et bredere utvalg enn her borte. Mye litt vel kreativt for min del. Lys formet som sopp og alt mulig rart. Jeg får skikkelig bestemorfølelse av mye av det. Men ikke alt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:40   #29
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Litt enig der, men de har ikke så mye sånt der lenger.
Jeg drar dit til jul for å kjøpe litt spennende servietter og fine lys. Det er ikke så esktremt som det var.

__________________
Propellen januar 2005

Sist redigert av Camomilla : 02-11-09 kl 19:57.
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 19:46   #30
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Det er mye bad der ja. Grusefulle farger og sånn. Men de hvite er totalt nydelige. Tror de heter snøball eller noe sånt jeg.

  Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 21:51   #31
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Hadde ikke fått med meg at Løyten Lys hadde flyttet fra Strømmen til Lillestrøm.

Men selv om jeg aldri er der synes jeg de har mye fint og må prøve å få ta en tur innom før jul.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 22:18   #32
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Mye mulig jeg er preget av og kun ha tittet på lysene på Løiten Brænderi på Løten, som sikkert har et bredere utvalg enn her borte. Mye litt vel kreativt for min del. Lys formet som sopp og alt mulig rart. Jeg får skikkelig bestemorfølelse av mye av det. Men ikke alt.

De har noe for enhver smak. Det er ikke de kreative figurene jeg ser mest på, men ungene pleide å elske dem da de var små. De har mye lekkert og stilrent der også.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 22:20   #33
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Spise på Red Pizza, Storgata 8.
Jeg elsker maten der, de har pizza som er aldeles himmelsk.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-09, 22:24   #34
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Det er vel ikke så mye å gjøre på Lillestrøm utenom å shoppe og spise. Syns Lillestrøm er et helt greit sted å slå ihjel noen timer i.

Det kan jo selvfølgelig hende at det er noe spennende på varemessen.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 10:57   #35
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Vo får rapport sant?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 18:26   #36
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er verdt å gjøre i Lillestrøm?

Lunsj på Fratelli.
Interiør på Zanz.

Lillestrøm er helt ok.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no